K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joko se Bojan lensi ja pani?
Näin teki ja pilasi ketjun mukaan uransa. Ilmoittakaa nyt kaikkiin muihinkin ketjuihin, että nyt loppui fanitus ja shippaus. Ei noin surkeaa somevaikuttajaa kannata ihailla tai edes shipata. Nyt pannaan pillit pussiin ja lähdetään etsimään somesta uusia seurattavia, jotka voidaan pian hylätä, koska ei nekään kuitenkaan osaa somettaa oikein tai tarpeeksi usein.
 
vierailija
No jos sä johonkin Dannyyn ja Tauskiin vetoat, niin asia on varmasti noin. Ainakin ne artistit ja julkut joita itse seuraan, niin heille tiktok on tärkeä väline.
En osaa tauskin tiktokista sanoa mutta esim joksuista on kyllä viimeisen vuorokaudenkin aikana tullut useampia uusia faniedittejä, nopeasti katsottuna ihan saman verran kuin vaikka käärijästä (tää on hankala vertailu koska käärijää tägätään usein myös ihan muihin videoihin, monesti jostain syystä erityisesti baby lasagnaan).
 
vierailija
Samaa yritin sanoa, mut Pirkko 72 vee ei vissiin edes ymmärrä et mikä on some. Varmaan luulee, et se on joku lihan korvike, jota lämmitetään puuhellalla.
No siltähän se vaikuttaa. Pirkko hei, toistetaan yhdessä, yhteen ääneen: some on nykyajan tärkein työväline!

Nää Balkanin somenihkeilijät ei oikein ymmärrä, että erityisesti niiden täytyisi käyttää somea massiivisesti promoamiseen, kun niillä ei ole koneistoa joka tekisi sen puolesta.
 
vierailija
Näin teki ja pilasi ketjun mukaan uransa. Ilmoittakaa nyt kaikkiin muihinkin ketjuihin, että nyt loppui fanitus ja shippaus. Ei noin surkeaa somevaikuttajaa kannata ihailla tai edes shipata. Nyt pannaan pillit pussiin ja lähdetään etsimään somesta uusia seurattavia, jotka voidaan pian hylätä, koska ei nekään kuitenkaan osaa somettaa oikein tai tarpeeksi usein.
Loukkaannuitko B:n puolesta vai mitä? Mä rakastan Bojania ja Joksuja ja oon ollut mukana tässä keskustelussa pohtimassa miten Joksut voisi parantaa somegeimejään. Varmaan yksi ja sama vanha tyyppi vaan täällä meuhkaa että Joksut on ens vuonna menneen talven lumia.
 
vierailija
Joksut on viimeksi päivittäneet tiktokkiin videon kaksi kuukautta sitten. Esim. Alessandra laittaa yleensä useamman videon päivässä. Ei siis Joksujen toki tarvi, mutta on paljon artisteja jotka päivittää.
Joo, mutta kyse taisi olla siitä saako fanit materiaalia tiktokkia varten, jos bojanin instassa on hiljaista. Eli ei niinkään bändin omista päivityksistä vaan niistä mitä fanit voivat tehdä.
 
vierailija
Ne paskapostaukset ja sekopäiset jutut nimenomaan on sitä Käärijän somepersoonaa. Se on riskialtis tapa viestiä kun monet ei siitä pidä mutta se toimii.
Minusta niissä ei ole mitään hauskaa ja niiden takia ei kiinnosta enää K n persoona. Totta kuitenkin että jostain syystä monia kiinnostaa ja seuraajamäärät on nousseet ainakin instassa.
 
vierailija
Mun mielestä esim. insta ja tiktok ovat niin oleellinen osa julkisuuden henkilön menestyksen salaisuutta, että turha kai jatkaa tätä keskustelua. Some on tärkeä työväline, vaikka sanoisit mitä.
Mä mielestäni sanoin somen olevan tärkeä. Mutta olin eri mieltä siitä että juuri jokerit ei näkyisi somessa riittävästi, kun ovat tälläkin viikolla näkyneet moneen kertaan, vaikka ovat lomalla to get away from everything.
 
vierailija
No ei niiltä kyllä ole tullut mitään uusia videoita fanieditteihin.
Oisko jollain tarjota vertailukohtaa? En itse seuraa näin kiihkeästi kovin monia artisteja, niin en tiedä miten paljon muut tarjoaa esim joksujen discordvideoiden tyyppistä matskua. Etten nyt ihan kuplautuisi niin oisko jollain mielessä joku suunnilleen saman kokoluokan bändi jolla olisi faneille vastaavia videoita olennaisesti enemmän (tai vähemmän, sekin kiinnostaa).
 

Yhteistyössä