K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja silti niitä edittejä syntyy!
Mut kuinka pitkään fanit jaksaa vatkata vanhoista materiaaleista väännettyjä edittejä?

Heikko panostus oli Sea Starista, veikkaan että yhtä heikkona jatkuu kanamakkarakemuista, joiden jälkeen voikin taas hävitä useaksi viikoksi somesta. Nyt on aika ikävä hetki kadota noin, kun pitäisi pysyä relevanttina viisuihmisten huomion käännyttyä uusiin.
 
vierailija
Oisko jollain tarjota vertailukohtaa? En itse seuraa näin kiihkeästi kovin monia artisteja, niin en tiedä miten paljon muut tarjoaa esim joksujen discordvideoiden tyyppistä matskua. Etten nyt ihan kuplautuisi niin oisko jollain mielessä joku suunnilleen saman kokoluokan bändi jolla olisi faneille vastaavia videoita olennaisesti enemmän (tai vähemmän, sekin kiinnostaa).
Discord materiaalien tuuttaaminenkin loppui kuin seinään kesken kiertueen.
 
vierailija
No ei niiltä kyllä ole tullut mitään uusia videoita fanieditteihin.
Mutta tuleeko niitä muiltakaan? Harvalla on edes mitään kuvaajia matkassa mukana, mutta joksuilla on usein ollut. Eikös ne vastikään sanoneet että heidän touhuja on nyt kuvattu useampi vuosi sitä silmällä pitäen että niistä voi myöhemmin koostaa kunnon historiikin?
 
vierailija
Mua ainakin ärsyttää, kun joku tuuttaa someensa koko ajan sisällötöntä sisältöä. Mun mielestä laatu korvaa määrän. Oon lopettanu monen seuraamisen, koska ne julkaisee koko ajan jotain somettamisen pakosta.
 
vierailija
Mutta tuleeko niitä muiltakaan? Harvalla on edes mitään kuvaajia matkassa mukana, mutta joksuilla on usein ollut. Eikös ne vastikään sanoneet että heidän touhuja on nyt kuvattu useampi vuosi sitä silmällä pitäen että niistä voi myöhemmin koostaa kunnon historiikin?
Ei ainakaan kärtsältä tule vaikka sillä se kuvaajakin on usein mukana sattuneesta syystä 😀
 
vierailija
Mutta tuleeko niitä muiltakaan? Harvalla on edes mitään kuvaajia matkassa mukana, mutta joksuilla on usein ollut. Eikös ne vastikään sanoneet että heidän touhuja on nyt kuvattu useampi vuosi sitä silmällä pitäen että niistä voi myöhemmin koostaa kunnon historiikin?
Ei faniedittejä varten tarvi dumpata mitään raakamateriaalia jonnekin driveen. Fanit editoi mitä vaan, keikkavideoita, haastatteluita, instastooreja ja muita bändin postaamia juttuja. Eli kunhan tulee noita edellämainittuja niin fanit on tyytyväisiä.
 
vierailija
Loukkaannuitko B:n puolesta vai mitä? Mä rakastan Bojania ja Joksuja ja oon ollut mukana tässä keskustelussa pohtimassa miten Joksut voisi parantaa somegeimejään. Varmaan yksi ja sama vanha tyyppi vaan täällä meuhkaa että Joksut on ens vuonna menneen talven lumia.
Yksi ja sama vanha? Miten sä jaksat toistaa tuota vain yksi ja vain yksi kirjoittaja. Ootko dementikko ja unohtanut, et numero yhden jälkeen tulee muitakin numeroita? Niinkun kaksi tai vaikka kakskytkaks.
 
vierailija
Rosesta Bojan näyttää olevan kiinnostunut ja kaikesta häneen liittyvästä.
Mutta Sadie oli kiertueella. Ja B ei tavannut Rosea Lontoossa. Miten se olisi voinut lähteä tyttöystävää tapaamaan Nykiin jos ei olisi sitä koskaan tavannutkaan? Sadie sen täytyy olla, jos joku ei ole ollut niin puusilmä että sekoittanut Rosen ja Sadien siellä kiertueella.
 
vierailija
Mutta Sadie oli kiertueella. Ja B ei tavannut Rosea Lontoossa. Miten se olisi voinut lähteä tyttöystävää tapaamaan Nykiin jos ei olisi sitä koskaan tavannutkaan? Sadie sen täytyy olla, jos joku ei ole ollut niin puusilmä että sekoittanut Rosen ja Sadien siellä kiertueella.
Joo uskon itsekin, että kyseessä on tietenkin Sadie, jos näistä jompikumpi. Silti pätee tuo, että B näyttää olevan kiinnostunut Rosen jutuista, mutta ehkä lähinnä siksi, että tämä on Sadien kaveri.
 
vierailija
Mä muistan kun viime kesänä Pirkot kyselivät into piukeana vauvan h*moilta, että näkevätkö he rakkautta B:n ja K:n välissä. On se kumma kun ketjun h*mot näkivät, mutta kun fandomin ulkopuoliset h*mot vastasivat ei, niin se vastaus ei sitten kelvannutkaan. Eikö ne Pirkot luottaneet omaan tutkaansa vai miksi piti huudella h*mot apuun?
 

Yhteistyössä