vierailija
Bojan ei uskalla julkaista mitään feedissään, koska tietää että seuraajaluku putoaa heti kun julkaisee.
No jos Dannyyn verrataan, niin Joksut on tiktok jumalia.Niin siis oletko sitä mieltä että joksuilta ei ole tullut tarjolle riittävästi tiktokkiin kelpaavaa materiaalia?
Varmasti nousisi heti 400 000, jos julkaiseen pusukuvan itsestään ja Sadiesta.Bojan ei uskalla julkaista mitään feedissään, koska tietää että seuraajaluku putoaa heti kun julkaisee.
Joksut on viimeksi päivittäneet tiktokkiin videon kaksi kuukautta sitten. Esim. Alessandra laittaa yleensä useamman videon päivässä. Ei siis Joksujen toki tarvi, mutta on paljon artisteja jotka päivittää.Niin siis oletko sitä mieltä että joksuilta ei ole tullut tarjolle riittävästi tiktokkiin kelpaavaa materiaalia?
Lenteli ja pani tiensä piireihin.Joko se Bojan lensi ja pani?
Joo, pani ja lastit lensi. Kohta taas uudestaan.Joko se Bojan lensi ja pani?
Eikä mua B ja tössöt.Ei voisi vähempää kiinnostaa K tai Joost.
Putosin jo laskuista et kuinka mones kerta oli menossa.Joko se Bojan lensi ja pani?
Samaa yritin sanoa, mut Pirkko 72 vee ei vissiin edes ymmärrä et mikä on some. Varmaan luulee, et se on joku lihan korvike, jota lämmitetään puuhellalla.
Näin teki ja pilasi ketjun mukaan uransa. Ilmoittakaa nyt kaikkiin muihinkin ketjuihin, että nyt loppui fanitus ja shippaus. Ei noin surkeaa somevaikuttajaa kannata ihailla tai edes shipata. Nyt pannaan pillit pussiin ja lähdetään etsimään somesta uusia seurattavia, jotka voidaan pian hylätä, koska ei nekään kuitenkaan osaa somettaa oikein tai tarpeeksi usein.Joko se Bojan lensi ja pani?
En osaa tauskin tiktokista sanoa mutta esim joksuista on kyllä viimeisen vuorokaudenkin aikana tullut useampia uusia faniedittejä, nopeasti katsottuna ihan saman verran kuin vaikka käärijästä (tää on hankala vertailu koska käärijää tägätään usein myös ihan muihin videoihin, monesti jostain syystä erityisesti baby lasagnaan).No jos sä johonkin Dannyyn ja Tauskiin vetoat, niin asia on varmasti noin. Ainakin ne artistit ja julkut joita itse seuraan, niin heille tiktok on tärkeä väline.
No siltähän se vaikuttaa. Pirkko hei, toistetaan yhdessä, yhteen ääneen: some on nykyajan tärkein työväline!Samaa yritin sanoa, mut Pirkko 72 vee ei vissiin edes ymmärrä et mikä on some. Varmaan luulee, et se on joku lihan korvike, jota lämmitetään puuhellalla.
Loukkaannuitko B:n puolesta vai mitä? Mä rakastan Bojania ja Joksuja ja oon ollut mukana tässä keskustelussa pohtimassa miten Joksut voisi parantaa somegeimejään. Varmaan yksi ja sama vanha tyyppi vaan täällä meuhkaa että Joksut on ens vuonna menneen talven lumia.Näin teki ja pilasi ketjun mukaan uransa. Ilmoittakaa nyt kaikkiin muihinkin ketjuihin, että nyt loppui fanitus ja shippaus. Ei noin surkeaa somevaikuttajaa kannata ihailla tai edes shipata. Nyt pannaan pillit pussiin ja lähdetään etsimään somesta uusia seurattavia, jotka voidaan pian hylätä, koska ei nekään kuitenkaan osaa somettaa oikein tai tarpeeksi usein.
Joo, mutta kyse taisi olla siitä saako fanit materiaalia tiktokkia varten, jos bojanin instassa on hiljaista. Eli ei niinkään bändin omista päivityksistä vaan niistä mitä fanit voivat tehdä.Joksut on viimeksi päivittäneet tiktokkiin videon kaksi kuukautta sitten. Esim. Alessandra laittaa yleensä useamman videon päivässä. Ei siis Joksujen toki tarvi, mutta on paljon artisteja jotka päivittää.
No ei niiltä kyllä ole tullut mitään uusia videoita fanieditteihin.Joo, mutta kyse taisi olla siitä saako fanit materiaalia tiktokkia varten, jos bojanin instassa on hiljaista. Eli ei niinkään bändin omista päivityksistä vaan niistä mitä fanit voivat tehdä.
Minusta niissä ei ole mitään hauskaa ja niiden takia ei kiinnosta enää K n persoona. Totta kuitenkin että jostain syystä monia kiinnostaa ja seuraajamäärät on nousseet ainakin instassa.Ne paskapostaukset ja sekopäiset jutut nimenomaan on sitä Käärijän somepersoonaa. Se on riskialtis tapa viestiä kun monet ei siitä pidä mutta se toimii.
Mä mielestäni sanoin somen olevan tärkeä. Mutta olin eri mieltä siitä että juuri jokerit ei näkyisi somessa riittävästi, kun ovat tälläkin viikolla näkyneet moneen kertaan, vaikka ovat lomalla to get away from everything.Mun mielestä esim. insta ja tiktok ovat niin oleellinen osa julkisuuden henkilön menestyksen salaisuutta, että turha kai jatkaa tätä keskustelua. Some on tärkeä työväline, vaikka sanoisit mitä.
Ja silti niitä edittejä syntyy!No ei niiltä kyllä ole tullut mitään uusia videoita fanieditteihin.
Ai se onkin tuo kitaristi joka on lavalla Rosen kanssa. Tuleekohan heiltä yhteiskiertue jenkkeihin.Bojan alkanut seuraamaan jotain Rosen kaveria Lucasta. Joku trubaduuri soittelija myös hän.
Rose ja Joksut voisivat kyllä vetää jonkun pubirundin Jenkeissä. Varmaan yhtä tuntemattomia siellä molemmat.Ai se onkin tuo kitaristi joka on lavalla Rosen kanssa. Tuleekohan heiltä yhteiskiertue jenkkeihin.
Oisko jollain tarjota vertailukohtaa? En itse seuraa näin kiihkeästi kovin monia artisteja, niin en tiedä miten paljon muut tarjoaa esim joksujen discordvideoiden tyyppistä matskua. Etten nyt ihan kuplautuisi niin oisko jollain mielessä joku suunnilleen saman kokoluokan bändi jolla olisi faneille vastaavia videoita olennaisesti enemmän (tai vähemmän, sekin kiinnostaa).No ei niiltä kyllä ole tullut mitään uusia videoita fanieditteihin.