K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos rehellisiä ollaan, niin me täällä Suomessa kuljetaan laput silmillä. Käärijä oli niin suuri asia meille, ettei osa vastakkainasettelun takia halua nähdä BL:n karismaa ja ulkonäköä. Aika paljon tätä tapahtuu just vauvalla, muualla ollaan neutraalimpia.
Ulkonäkö joo, on tosi hyvännäköinen. Mutta karismaa en kyllä itse näe, ehkä se semmonen ujous on hellyttävä, mutta ei kuumaa. Lisäksi edelleen puuttuu ne biisit, sillä ei oo kun 2 biisiä tän viisukappaleen lisäksi, sillä ei vielä tähdeksi nousta. Ja sit vielä, aika iso osa Kn suosiota on se huumori, lavaesiintyminen, rento jutustelu siellä sekä tietysti omanlaisensa somesisältö. Nämä kaikki puuttuu Lasagnalta.
 
vierailija
Ulkonäkö joo, on tosi hyvännäköinen. Mutta karismaa en kyllä itse näe, ehkä se semmonen ujous on hellyttävä, mutta ei kuumaa. Lisäksi edelleen puuttuu ne biisit, sillä ei oo kun 2 biisiä tän viisukappaleen lisäksi, sillä ei vielä tähdeksi nousta. Ja sit vielä, aika iso osa Kn suosiota on se huumori, lavaesiintyminen, rento jutustelu siellä sekä tietysti omanlaisensa somesisältö. Nämä kaikki puuttuu Lasagnalta.
Mutta nääki on makuasioita. Osaa ei nappaa Kn jutut lainkaan, eikä se oo kuuma kaikkien mielestä.
 
vierailija
Ei minulla ainakaan muuta mitään, enpä ole koko ihmistä edes ajatellut
Mutta nääki on makuasioita. Osaa ei nappaa Kn jutut lainkaan, eikä se oo kuuma kaikkien mielestä.
Mullakin nappaa K n jutut vaan osittain, kuuma ei ole mun mielestäni. Aika tavallinen jos pelkkää ulkonäköä katsotaan. Tuossa eräässä ketjussa on syntynyt varsinainen K kultti. Tämä BL n vaino on yksi esimerkki siitä.
 
vierailija
Mullakin nappaa K n jutut vaan osittain, kuuma ei ole mun mielestäni. Aika tavallinen jos pelkkää ulkonäköä katsotaan. Tuossa eräässä ketjussa on syntynyt varsinainen K kultti. Tämä BL n vaino on yksi esimerkki siitä.
Mä en voi sietää Kn juttuja, eikä ulkonäkökään sytytä tippaakaan. Siellä on todella fanaattisia Kn palvojia, joilla on kadonnut todellisuuden taju eikä objektiivisuutta ole lainkaan
 
vierailija
Mullakin nappaa K n jutut vaan osittain, kuuma ei ole mun mielestäni. Aika tavallinen jos pelkkää ulkonäköä katsotaan. Tuossa eräässä ketjussa on syntynyt varsinainen K kultti. Tämä BL n vaino on yksi esimerkki siitä.
Vainosta nyt tuskin on kyse, haloo. 😀Ihan samalla tavoin kuin itse et pidä K:sta, moni muu ei pidä BL:stä, ei se sen kummempaa ole. Siitä 50.000 euron palkintorahasta luopuminen sairaaloiden hyväksi oli kaunis ele ja nosti hitusen hänen pisteitään silmissäni, etenkin jos asian on tuonut julkisuuteen joku muu kuin hän itse tai hänen tiiminsä. Uutisen luettuani mietin, olikohan tuossa jotain samaa kuin siinä, että K kieltäytyi kansanjuhlasta. Kakkossijan runsas palkitseminen ja juhliminen tuntuvat ajatuksina oudoilta, enkä ihmettele, että kakkosiksi jääneet eivät itse koe sijoituksensa antavan aihetta moisiin.
 
vierailija
Vainosta nyt tuskin on kyse, haloo. Ihan samalla tavoin kuin itse et pidä K:sta, moni muu ei pidä BL:stä, ei se sen kummempaa ole. Siitä 50.000 euron palkintorahasta luopuminen sairaaloiden hyväksi oli kaunis ele ja nosti hitusen hänen pisteitään silmissäni, etenkin jos asian on tuonut julkisuuteen joku muu kuin hän itse tai hänen tiiminsä. Uutisen luettuani mietin, olikohan tuossa jotain samaa kuin siinä, että K kieltäytyi kansanjuhlasta. Kakkossijan runsas palkitseminen ja juhliminen tuntuvat ajatuksina oudoilta, enkä ihmettele, että kakkosiksi jääneet eivät itse koe sijoituksensa antavan aihetta moisiin.
Taitaa monella olla taustalla siihen, ettei pidä BL sta, se että hänen oletetaan matkivan K ta. Lisäksi muutama muu K hon liittyvä huono käytös. Eikö ne Joostin hartiat muuten tuo mieleen K n?
 
vierailija
Tämä on hyvä esimerkki kulttilaisista. Eri mieltä olevien pitää olla hiljaa.
Missä tuossa sanottiin, että eri mieltä olevien pitää olla hiljaa? Pyydettiin lopettamaan liioittelu, mikä tuntuu olevan aika vaikeaa sinulle, kun olet näköjään päättänyt, että vainoahan se on. Kerropa muutama esimerkki tästä vainosta, kun ainakin minulta se on mennyt täysin ohi.
-eri
 
vierailija
Mä en voi sietää Kn juttuja, eikä ulkonäkökään sytytä tippaakaan. Siellä on todella fanaattisia Kn palvojia, joilla on kadonnut todellisuuden taju eikä objektiivisuutta ole lainkaan
Sama, ja ne maneerit on ruvennut vaan ärsyttämään. Tätä en tosin menisi sanomaan muualle. Sellaista se fanitus on, mä annan toisten fanittaa rauhassa, itsellä on omat juttuni.
 
vierailija
Mua naurattaa, kun vauvalla aina luullaan, että trolleja on yksi. Samoin luulivat ponien kohdalla. Onko se jonkilainen puolustusreaktio? Helpompi ajatella, että on vain yksi, joka on syypää kaikkeen?
Itse ajattelen että siellä pitää usein olla joku "yhteinen vihollinen" ja kun se tuomitaan tms. niin se sitten tavallaan vahvistaa palstalaisten yhteenkuuluvuutta.
 
vierailija
No jopas. Mä en ainakaan voi sille mitään että BL ei vain yksinkertaisesti kiinnosta mua, en kuuntele hänen biisiään (tai no, yhtä biisiä). En fanita, suhtautuminen aivan neutraali, en seuraa somejuttujaankaan ollenkaan.
 
vierailija
Luen vauvaa takamatkalta ja että ärsyttää tuolla vauvalla joku (jotkut) joka poistelee tuollaisia provokatiivisia juttuja niinkuin tämän aamun a-annelit. Noista ne hauskat jutut lähtee liikkeelle. Onneksi nytkin se oli saatu jo useampiin lainauksiin joita se "laivasiivooja" ei ollut viissin enää viitsinyt poistella.
 
vierailija
Mulla kyllä soi päässä useinkin biisejä joista en tykkää ja valitettavasti lauleskelen niitä sit muillekin Mutta jure luultavasti tykkääkin tuosta. Mä en oo kuullut koko biisiä, kertsin vaan, joten en siitä tiedä sen enempiä.
Mulla soi edelleen päässä "mama kupila traktora styh" ja olen kuunnellut sen alle viisi kertaa ja tasan yhdesti katsonut lyriikkavideon. Vois jo luoja armahtaa.
 

Yhteistyössä