V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikke vetää Tukholmassa makkaraa ja Jesse fiiniä lohi-viinilounasta
Mikke on asiamiehiäMikke vetää Tukholmassa makkaraa ja Jesse fiiniä lohi-viinilounasta
Sama. Ei oo eka kerta, kun K:n sanomiset jää mysteeriksi.Vieläkin mietin et mitä K tarkoitti B-collab-biisin suhteen sanoessaan"it's coming when people like you and me"
Fisu ku fisu kuhan ei oo 4 päivää vanhaa ja on kotimaista. Turhaa hienosteluaOn muuten aivan loistava kalaravintola tuo missä Jesse on syömässä, vahva suositus
Mikke on asiamiehiä
Fisu ku fisu kuhan ei oo 4 päivää vanhaa ja on kotimaista. Turhaa hienostelua
Taimen on parempaaLohi on kalojen kunkku, varsinkin jos olet sen itse loimuttanut.
So, Jesse ei nosta yhtään osakkeitaan tuolla minun silmissä.Mikke vetää Tukholmassa makkaraa ja Jesse fiiniä lohi-viinilounasta
Sama, mutta Jesse on ärsyttävä, joten ei.Nouuuu Mä rakastan lohta, joten lähden Jessen messiin.
Kyllä vanha kunnon napsija aina lohen voittaa.Lohi on kalojen kunkku, varsinkin jos olet sen itse loimuttanut.
Jere tietää, kenen kanssa kuuluu yhteen, kun tuntee hellät hampaat ja kuuman hengityksen niskassaan - ja suuret käsivarret ympärillään!
No ei kyllä yhtään, väärinnäkevä kiusaaja olet.Kylläpä tuo Härstä on nykyisin Käärijän näköinen!
Vähän luulen, ettei tarvinnut esittää mitään, vaan näkivät sen J ja B rakkautta, loukkaat nyt näitä kirjoittajia ainoastaan.
Höpö höpöMe ollaan niitä kirjoittajia.
Mikäs siinä nyt niin ärsyttää, että laatufisu jäis väliinSama, mutta Jesse on ärsyttävä, joten ei.
Jere P.Rakastavaiset alkaa ajan kuluessa muistuttaa toisiaan
Jere P. Bojan C.
Nehän on kuin yö ja päiväJere P. Bojan C.
En tiedä, tulee pyrkyrivibat, eikä ulkonäkökään ole omaan mieleeni, outoa sekin, että sille hurrataan jossain lavalla, haloo.Mikäs siinä nyt niin ärsyttää, että laatufisu jäis väliin
Sama. Ei oo eka kerta, kun K:n sanomiset jää mysteeriksi.
Haloo haloo kuka siellä?En tiedä, tulee pyrkyrivibat, eikä ulkonäkökään ole omaan mieleeni, outoa sekin, että sille hurrataan jossain lavalla, haloo.
Pyrkyri? Mieshän on kauppatieteen maisteri, joten tuskin K:ta käyttää minään reitenäänEn tiedä, tulee pyrkyrivibat, eikä ulkonäkökään ole omaan mieleeni, outoa sekin, että sille hurrataan jossain lavalla, haloo.
En tiedä, tulee pyrkyrivibat, eikä ulkonäkökään ole omaan mieleeni, outoa sekin, että sille hurrataan jossain lavalla, haloo.