V
vierailija
Vieras
Pieni gallup, mitkä kalsarit ostaisitte kalsarikojusta? Paljukalsarit, valkoiset kalsarit ja pinkeät uimakalsarit jo varattu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pyh, tainnut olla Jereä loukkaavaa osin.UMK2023 ketju oli kuumistelun huipentuma. B:n jälkeen jutut meni alaspäin.
B ja J suhteen pohdintaan, näkeehän sieltä ne Of kuvatkin.
Pieni gallup, mitkä kalsarit ostaisitte kalsarikojusta? Paljukalsarit, valkoiset kalsarit ja pinkeät uimakalsarit jo varattu.
Pyh, tainnut olla Jereä loukkaavaa osin.
Sun ei ihan oikeesti tarvi Kn puolesta murehtia mikä häntä loukkaa.Pyh, tainnut olla Jereä loukkaavaa osin.
Pyh, tainnut olla Jereä loukkaavaa osin.
Mä haluan keikkakalsarit ja mahdollisimman tuoreet.Pieni gallup, mitkä kalsarit ostaisitte kalsarikojusta? Paljukalsarit, valkoiset kalsarit ja pinkeät uimakalsarit jo varattu.
Tarkoitan, että shippiketjuissa ne homojenkin jutut pysyi sivistyneempinä, Umk ketjua olen lukenut vain jälkikäteen.Homojen K kuumistelu oli sulle liikaa?
Niin kun se pakollinen piimänymppäys leikkas stondikset ja piti esittää kunnioittavansa pyhää BJ suhdettaTarkoitan, että shippiketjuissa ne homojenkin jutut pysyi sivistyneempinä, Umk ketjua olen lukenut vain jälkikäteen.
Tarkoitan, että shippiketjuissa ne homojenkin jutut pysyi sivistyneempinä, Umk ketjua olen lukenut vain jälkikäteen.
Sä et tiedä mikä Jereä loukkaa. Se olet nyt sinä joka loukannut sen takia, että 99% ihmisistä kuumistelee Kärtsää itselleen tai jollekulle muulle kuin Bojanille.
Ja muutenkin kirjoittivat kauniisti Jerestä ja Bojanista sekä heidän yhteenkuulumisestaan.
Ja muutenkin kirjoittivat kauniisti Jerestä ja Bojanista sekä heidän yhteenkuulumisestaan.
Vähän luulen, ettei tarvinnut esittää mitään, vaan näkivät sen J ja B rakkautta, loukkaat nyt näitä kirjoittajia ainoastaan.Niin kun se pakollinen piimänymppäys leikkas stondikset ja piti esittää kunnioittavansa pyhää BJ suhdetta
Enpä usko, kun oikein omaankin elämään peilattiin.Ne oli pelleilyä shippaaja kulta.
Mä kylläkik muistan kun kursiivi- irstas oliko se nyt rietas kylläkin "peilaili" ettei ole koskaan ollut rakastunut keneenkään, vaikka kumppanit oli häneen. Ja nyt oli rakastunu Kärtsään. Ja sanoi Bojania täitukaksiEnpä usko, kun oikein omaankin elämään peilattiin.
Hän oli mahtavaMä kylläkik muistan kun kursiivi- irstas oliko se nyt rietas kylläkin "peilaili" ettei ole koskaan ollut rakastunut keneenkään, vaikka kumppanit oli häneen. Ja nyt oli rakastunu Kärtsään. Ja sanoi Bojania täitukaksi
*rtsä*Kylläpä tuo Härstä on nykyisin Käärijän näköinen!
Rakastavaiset alkaa ajan kuluessa muistuttaa toisiaanKylläpä tuo Härstä on nykyisin Käärijän näköinen!