V
vierailija
Vieras
Suoraan sanottuna tällä hetkellä yhtä velttona kuin BoJere shippi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suoraan sanottuna tällä hetkellä yhtä velttona kuin BoJere shippi.
Mitä sanoi?Kärppyli ollut näköjään flirttituulella eilen
Mitää, sanoiko että se loppuu? No se on musta hyvä juttu kyllä.Tuskin sen enempää vaivaa, mutta käytti hyvänä selityksenä lopettaa OF!
Ei vaan K-discordista.Eiköhän ollut K ja B paikasta kyse.
"Bojan huokaisi. Jere istui hänen löäähellään. Traumaattiset muistot tulvivat Bojanin mieleen. Kuinka hän kyykistyi vasten tahtoaan possujunan mykäksi possunosaksi ja Jere länttäsi syntisen istuintyynynsä Bojanin selkään. Miksi teit sen? Miksi? Kyynel vierähtää Bojanin silmään ja hän rientää keittiöön imemään piimäpurkkiaan."
Mutta ei se silloin tule, vaan ennen sitä? Eli ei selitä arvoitusta.Kun ihmiset hyväksyvät boitsun ja Kärtsän sellaisina kuin ovat: vain ystävinä. Eli kun shippi loppuu.
Seuraavassa hetkessä Bojan pieraisee, johon Jere toteaa, että tuttu haju.Jere hätääntyy ja juoksee Bojanin perään. Tämän jälkeen he pelaavat siveästi vierekkäin istuen ristinollaa.
Enhän mä mitään luvannut?Me halutaan nyt kuulla laadukasta perseiden kuumistelua, sekin sopii mukaan Anna tulla vai oliko vaan sananhelinää?
Pitäähän sun näyttää mallia jos kerran sun pitää ohjailla muiden keskustelua.Enhän mä mitään luvannut?
Miten niin? Ei se, että osaa lukea laadukasta kuumistelua, eikä halua lukea p*skan tasoista sellaista tarkoita, että osaisi tuottaa sellaista laadukasta ja hauskaa kuumistelua itse.Pitäähän sun näyttää mallia jos kerran sun pitää ohjailla muiden keskustelua.
Seuraavassa hetkessä Bojan pieraisee, johon Jere toteaa, että tuttu haju.
Jos ette osa kuumistella hauskasti ja oivaltavasti, voitte kirjoitella jostain muusta.Pitäähän sun näyttää mallia jos kerran sun pitää ohjailla muiden keskustelua.
Eli käyt täällä valittamassa kun muut ei tuota sellasta sisältöä kuin haluat etkä tee asian eteen itse mitäänMiten niin? Ei se, että osaa lukea laadukasta kuumistelua, eikä halua lukea p*skan tasoista sellaista tarkoita, että osaisi tuottaa sellaista laadukasta ja hauskaa kuumistelua itse.
Miten niin? Ei se, että osaa lukea laadukasta kuumistelua, eikä halua lukea p*skan tasoista sellaista tarkoita, että osaisi tuottaa sellaista laadukasta ja hauskaa kuumistelua itse.
Kirjoitapa sinä jotain muuta kuin valitusta.Jos ette osa kuumistella hauskasti ja oivaltavasti, voitte kirjoitella jostain muusta.
Nyt se hauska, oivaltava ja laadukas persekuumistelu tänne, me tarvitaan esimerkki!Jos ette osa kuumistella hauskasti ja oivaltavasti, voitte kirjoitella jostain muusta.
Jos ette osa kuumistella hauskasti ja oivaltavasti, voitte kirjoitella jostain muusta.
Tuotan kyllä, en ole sanonut, että haluan laadukasta kuumistelua. Vaan, että jos kirjoitatte kuumistelua, niin kirjoittakaa hyvää ja laadukasta sellaista, kiitos.Eli käyt täällä valittamassa kun muut ei tuota sellasta sisältöä kuin haluat etkä tee asian eteen itse mitään
Nyt se hauska, oivaltava ja laadukas persekuumistelu tänne, me tarvitaan esimerkki!
Kirjoittelenkin!Kirjoitapa sinä jotain muuta kuin valitusta.
Ja tulee etsimään sitä kompostistaMummeli kaipaa siellä mummeli tasoista B&K ficciä
Tuolla toisella puolella, ei täällä.Oisko kellään keikkaraporttia eiliseltä? Miten K esitteli uuden biisin? Onko tää nyt sitä ruotsi-tuotantoa?
Tuotan kyllä, en ole sanonut, että haluan laadukasta kuumistelua. Vaan, että jos kirjoitatte kuumistelua, niin kirjoittakaa hyvää ja laadukasta sellaista, kiitos.