V
vierailija
Vieras
K:n tidit näytti muuten eilen extraherkullisilta myösJust näin. Oli hyvät persikka keskustelut meneillään, mutta siveyspoliisille se ei sopinut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
K:n tidit näytti muuten eilen extraherkullisilta myösJust näin. Oli hyvät persikka keskustelut meneillään, mutta siveyspoliisille se ei sopinut.
Olin siis eri henkilö, mutta Aiheesta voi keskustella oikeasti kuumasti.Alapeukku ei kerro mitään vaan vastaa kysymykseen kiitos. Miksi K:n persikan ihailu menee sulla tunteisiin? Samaa märinää oot toitottanut jo vauvalta asti.
Meitä on täällä useampia, jotka eivät niitä tänne halua. Aiheestakin voi keskustella oikeasti kuumasti. Tai sitten niin kuin te teette.
Eli miten?Olin siis eri henkilö, mutta Aiheesta voi keskustella oikeasti kuumasti.
Sä et edelleenkään osaa edes lukea... huoh.Useampi. Mikä on susta oikeasti kuumaa, K ja B?
No tee sitten sinä niin. Tänne mahtuu kaikkien jutut.Olin siis eri henkilö, mutta Aiheesta voi keskustella oikeasti kuumasti.
Olin siis eri henkilö, mutta Aiheesta voi keskustella oikeasti kuumasti.
No annapa tulla! Pääasia, että puhutaan perseistä.Olin siis eri henkilö, mutta Aiheesta voi keskustella oikeasti kuumasti.
Sä et edelleenkään osaa edes lukea... huoh.
Sä et edelleenkään osaa edes lukea... huoh.
Tämän päivän Bojere moments -äänestys on avautunut!
Tämän päivän Bojere moments -äänestys on avautunut!
Mua alkoi nyt kiinnostella, mitäs kuumuuksia sulla on Kärtsän ja Härtsän perseistä takataskussa!Olin siis eri henkilö, mutta Aiheesta voi keskustella oikeasti kuumasti.
Vieläkin mietin et mitä K tarkoitti B-collab-biisin suhteen sanoessaan"it's coming when people like you and me"
Juu, kunhan pysyy laadukkaina.No tee sitten sinä niin. Tänne mahtuu kaikkien jutut.
Mua alkoi nyt kiinnostella, mitäs kuumuuksia sulla on Kärtsän ja Härtsän perseistä takataskussa!
Näin videoita välispiikeistäKuin niin?
Mitä K tarkoitti sanoessaan ”this yeah is my year and my eyes”. Tajunnanvirtaa se höpöttää.Vieläkin mietin et mitä K tarkoitti B-collab-biisin suhteen sanoessaan"it's coming when people like you and me"
Niin? Oliko se vihje? Ja jos oli, niin mikä? Muakin kiinnostaa.Vieläkin mietin et mitä K tarkoitti B-collab-biisin suhteen sanoessaan"it's coming when people like you and me"
Linkitä tänne!Näin videoita välispiikeistä
Vieläkin mietin et mitä K tarkoitti B-collab-biisin suhteen sanoessaan"it's coming when people like you and me"
Niin? Oliko se vihje? Ja jos oli, niin mikä? Muakin kiinnostaa.
Kiinnostaa tämä ”oikea” perseiden kuumistelu, onkohan meidän jutut olleet vähän liian lällyjäEi sillä ees oo. Kunhan yrittää hiljentää persikka keskustelijat.