V
vierailija
Vieras
Sinäkin olet ehkä jonkun ykkönen, vaikka vierellä olisi monta näennäisesti kauniimpaa/komeampaa.
Siinäkin tapauksessa joutuisin syvästi ihmettelemään jonkun vinoutunutta makua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinäkin olet ehkä jonkun ykkönen, vaikka vierellä olisi monta näennäisesti kauniimpaa/komeampaa.
Kuitenkin joku bojanisti,ämaire joka luulee kuulevansa keikalla insidetietoa tilhibiisistä
Sössön sössönTäällä puhuukin nyt tosishippaajat ja minulle K&P on totta. K on myös sanonut, ettei puolisonsa henkilöllisyyttä tule paljastamaan.
Tämä oli hyvä - itseironiaa.Siinäkin tapauksessa joutuisin syvästi ihmettelemään jonkun vinoutunutta makua.
Varmasti siitä oltais puhuttu täällä, jos näin olisi eli eipä taida osua tällä kertaa.Siltä vaikuttaa. Täytyyhän sitä mennä kuuntelemaan lavapuheet. Ties vaikka mitä TIETOA sieltä saisi bojanoinitiin.
Suurin osa liitoista päätyy eroon, minulla ei ole mikään kiire kun odotan Kn ja Pn suhteen etenemistä.P on naimisissa ja nelivuotiaan pojan isä, lopeta jo.
Höpöhöpö. Älä vastaile kyselijän puolesta.Varmasti siitä oltais puhuttu täällä, jos näin olisi eli eipä taida osua tällä kertaa.
Varmasti siitä oltais puhuttu täällä, jos näin olisi eli eipä taida osua tällä kertaa.
Motiivisi on J ja B suhteen etenemisen seuraajien kiusaaminen, eikä mikään muu.Suurin osa liitoista päätyy eroon, minulla ei ole mikään kiire kun odotan Kn ja Pn suhteen etenemistä.
So? Ei se sitä poista, että viestittelivät Whatsuppisssa ja K vähän ihastui. P nyt saattanut vähän pidellä sylkyssä pientä stressipalloa, lämpimänä persoonana.P on naimisissa ja nelivuotiaan pojan isä, lopeta jo.
Lopeta meidän KP-shippaajien pilkkaaminen.Motiivisi on J ja B suhteen etenemisen seuraajien kiusaaminen, eikä mikään muu.
Eikö muka, no jälkikäteen kertoi siitä ainakin ja tämä nyt ei vaikuta häneltä, eikä minullakaan tullut mieleenkään lähteä.Eihän Aito huudellut Bölestäkään etukäteen. Mutta siellä istua törötti.
Niin ja eiköhän siellä ole yksityisesti jo ollutkin jotain. Kaikki ei ole meidän silmillemme.Suurin osa liitoista päätyy eroon, minulla ei ole mikään kiire kun odotan Kn ja Pn suhteen etenemistä.
Loukkaatte Jereä.Lopeta meidän KP-shippaajien pilkkaaminen.
So? Ei se sitä poista, että viestittelivät Whatsuppisssa ja K vähän ihastui. P nyt saattanut vähän pidellä sylkyssä pientä stressipalloa, lämpimänä persoonana.
Americassa ollaan välittömiä ja änärissä liikkuu suuret urheilutunteet
Ei nyt dumata ketään keikoilla käyviä please.Eikö muka, no jälkikäteen kertoi siitä ainakin ja tämä nyt ei vaikuta häneltä, eikä minullakaan tullut mieleenkään lähteä.
Siinä tapauksessa hän on itse loukannut itseään jo ennen meitä.Loukkaatte Jereä.
Ei nyt dumata ketään keikoilla käyviä please.
Mä olen tosiperijäMä olen tosipierijä
No älkää väittäkö B faniksi sitten.Ei nyt dumata ketään keikoilla käyviä please.
Mutta aika kätevää, että jos K menisi keikalle Balkanille niin sais vuorostaan Boitsun mukaansaJust näin ja jos muut Joksut ei ole edes sitä tekemässä, miksi se kuuluisi heidän keikkasettiinsä.
Mitäköhän tänään tapahtuu Vantaalla olivat autossa, mutta mistä tämä uusin?
Messukeskuksen pihalta eli perjantailta Radiogaalasta
Tai sitten ei, tietäjät tietää…Messukeskuksen pihalta eli perjantailta Radiogaalasta