V
vierailija
Vieras
Mun ei ainakaan. KP on ehdottomasti överikiihottava ja latauksellinen pariMotiivisi on J ja B suhteen etenemisen seuraajien kiusaaminen, eikä mikään muu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun ei ainakaan. KP on ehdottomasti överikiihottava ja latauksellinen pariMotiivisi on J ja B suhteen etenemisen seuraajien kiusaaminen, eikä mikään muu.
Härtsä ei ollut radiogaalassa!Messukeskuksen pihalta eli perjantailta Radiogaalasta
Tai sitten ei, tietäjät tietää…
Härtsä ei ollut radiogaalassa!
Messukeskuksen pihalta eli perjantailta Radiogaalasta
Hiukset on samalla tavalla siinä ja autostoorissa.no ei ne autosta olevat kuvat siltä olekaan vaan se viimeinen missä on se ruma esiintymisasu päällä, p önttö
Joka on perjantailta, ää_ liö.
Hiukset on samalla tavalla siinä ja autostoorissa.
Ahistaako noin kovasti, että ne vois olla H:n kanssa tänään jossain?Voi hyvää päivää. Autista olevat kuvat Härtsän kanssa voi olla vaikka tänään tai eilen otettuja, se minkä nyt viimeisimpänä julkaisi on perjantailta Messukeskukselta. Mikä tässä nyt on niin vaikeeta?
Eihän ole.Hiukset on samalla tavalla siinä ja autostoorissa.
Minustakin ne on tältä päivältä.Ahistaako noin kovasti, että ne vois olla H:n kanssa tänään jossain?
Ahistaako noin kovasti, että ne vois olla H:n kanssa tänään jossain?
Minusta myös. H ei ollut radiogaalassa ja miksi postaisi vasta tänään.Minustakin ne on tältä päivältä.
Minusta myös. H ei ollut radiogaalassa ja miksi postaisi vasta tänään.
Minusta myös. H ei ollut radiogaalassa ja miksi postaisi vasta tänään.
Sitä juuri kysyin!Mitähän hittoa se messukeskuksella tänään toimittaisi?
Sitä juuri kysyin!
Täällä puhuukin nyt tosishippaajat ja minulle K&P on totta. K on myös sanonut, ettei puolisonsa henkilöllisyyttä tule paljastamaan.
Höpö höpöNo sehän on julkista tietoa. Vähän kuin googlettelee. Tiedän nimen ja taustansa. Ei tarvinnut paljoa.
Voin tässäkin tiedot kertoa mutta en viitsi.
No ne kuvat on eri ajalta, miten vaikeaa voi olla.Mitähän hittoa se messukeskuksella tänään toimittaisi?
Ei ole, tältä päivältä ovat, hiukset samanlaiset.No ne kuvat on eri ajalta, miten vaikeaa voi olla.
Ei ole, tältä päivältä ovat, hiukset samanlaiset.