V
vierailija
Vieras
Röyhtäise.Mua pierettää mut en tiedä mistä se kaasu tulee ulos? T. Muumipeikko
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Röyhtäise.Mua pierettää mut en tiedä mistä se kaasu tulee ulos? T. Muumipeikko
Ihminen jolla on järkeä päässä, sivistystä ja joka omaa edes jonkinlaisen moraaliin, niin ei ikinä tekisi kuvien, videoiden ym. perusteella tuollaisia tulkintoja. On ok kirjoittaa, että mun silmiin joku näyttää väsyneeltä tai että lepo tekee kaikille hyvää jne. mutta yhden kuvan perusteella et voi väittää, että joku sulle tuntematon julkkis voi huonosti tms. Se hänen toiminta ei vaan ole millään muotoa ok.
En kirjoittele mitään ilkeyksiä täälläkään mielestäni.
Siksi olet niin paisunut. Se tulee suun kautta, kun puhut. T. TuuveMua pierettää mut en tiedä mistä se kaasu tulee ulos? T. Muumipeikko
Sä et nyt ymmärtänyt. Oli kyse ”tosishippareista” ei tosishippareista.![]()
Ne oli hyviä, älä puhu muiden puolesta.
Sivusta seuraten täällä on ainakin SiirappiRiina ja VollottajaVenla. Ketäs näitä trollishippaajia nyt muita onkaan. Sit onhan täällä ne 2 aitoakin
No mitä nyt sitten olen tuonut, puolustin vain tuota nimimerkkiä kehen hyökättiin, aiheen tuoja en ollut minä.Mites nämä jatkuvat tänne tuodut Discordin jutut ja niiden kirjoittajien arvostelu, kun et siellä uskalla kysyä ko henkilöiltä mitään tai keskustella siellä.
www.instagram.com
Nyt joku jo kuvittelee, että K&B yhteisbiisiä esitettäisiin Joksujen keikoilla. Sehän tässä kaikkein traagisinta onkin, että sitä joutuu kuuntelemaan vaan K:n keikoilla.
Mistä tiedät, että se on näin, eikö voisi olla myös jollain joksujen keikalla, kuten se Turku?Nyt joku jo kuvittelee, että K&B yhteisbiisiä esitettäisiin Joksujen keikoilla. Sehän tässä kaikkein traagisinta onkin, että sitä joutuu kuuntelemaan vaan K:n keikoilla.
Sivistyneet menevät....eipä sillä että olisin Joksujen keikoille menossa.
Sivistyneet menevät.
Ainiin unohdin sinutSivistyneet menevät.
Mistä tiedät, että se on näin, eikö voisi olla myös jollain joksujen keikalla, kuten se Turku?
Okei moi![]()
K. Elmiina Haapasalo - Kelmiphotography on Instagram: "Käärijä @ Hype Park, Krákow 🇵🇱 // 16.12.2024 @paidatonriehuja #käärijä #hypepark #käärijäeurotour2024 #keikkakuvat #keikkakuvaus #concertphoto #concertphotography #sonyphotography"
319 likes, 18 comments - kelmiphotography on April 25, 2025: "Käärijä @ Hype Park, Krákow 🇵🇱 // 16.12.2024 @paidatonriehuja #käärijä #hypepark #käärijäeurotour2024 #keikkakuvat #keikkakuvaus #concertphoto #concertphotography #sonyphotography".www.instagram.com
Hyperkuumaa Jerppua
Eikös se ollut joku B independent finnish project ja siitä voisi päätellä että se ei varsinaisesti JO keikoille kuulu.
Loukkaantuivat, koska laittoivat nimimerkin pois paikasta, pikkusieluista on se.Sun fanitus taitaa olla heikoilla kun oot aina valvomassa muiden omassa päässä keksimäsi loukkaamista.
Pieni muna, iso sielu.Loukkaantuivat, koska laittoivat nimimerkin pois paikasta, pikkusieluista on se.
Siksi jos K on vapaalla, kyllä sekin sinne sopisi yhtenä biisinä joukkoon, meinaat että B olisi enemmänkin niillä K keikoilla mukana vai, se supersunnuntai voisi olla.Ei tietenkään. Miksi solistin sooloprojektia esitettäisiin bändin omalla keikalla?