vierailija
Krisin äiti on Lontoossa. Näinköhän se tuli damonia tervehtimään? Kai sitä pitää vävypoikaan tutustua.
Toivottavasti ilmoittaa ajoissa tulostaan että Damon ehtii repiä Krisin teipeistä.Krisin äiti on Lontoossa. Näinköhän se tuli damonia tervehtimään? Kai sitä pitää vävypoikaan tutustua.
Damonilla on jo uudet kuviot mielessä, ei häntä mikään sohvaperse kiinnosta. Bojan oli selvästi kiinnostunut Damonista, mutta Damon ei lämmennyt hänelle.Krisin äiti on Lontoossa. Näinköhän se tuli damonia tervehtimään? Kai sitä pitää vävypoikaan tutustua.
Mikäs sen äidin insta olikaan?Krisin äiti on Lontoossa. Näinköhän se tuli damonia tervehtimään? Kai sitä pitää vävypoikaan tutustua.
Mutta onko tuleva son-in-law edelleen eri mantereella? Muuten miksi minulla on sellainen muistikuva, että Krisin vanhemmat/vanhempi olisi tavannut D:n silloin Sloveniassa?Krisin äiti on Lontoossa. Näinköhän se tuli damonia tervehtimään? Kai sitä pitää vävypoikaan tutustua.
Ei kun löysinkin jo.Mikäs sen äidin insta olikaan?
Luulen että kyse on enemminkin siitä, että päästetään ne patoutuneet kiimailu höyryt nyt ulos. Vauvalla on joku yrittänyt kovasti estää kiimailua mm. poistamalla viestejä ja nälvimällä niitä kirjoittavia.Mua ärsyttää niissä muutamissa kiimailijoissa se miten muista asioista keskustelevia lytätään. Ihan kuin tämä olisi pelkästään kiimailuketju.
Sulla on nyt väärä mies, se on Boitsu ja D jotka kuuluvat yhteen.Mutta onko tuleva son-in-law edelleen eri mantereella? Muuten miksi minulla on sellainen muistikuva, että Krisin vanhemmat/vanhempi olisi tavannut D:n silloin Sloveniassa?
Minä ymmärsin kanssa vähän samalla lailla. Eilen joku poisteli ja yritti poistella myös täällä niin se taisi olla vastaisku.Luulen että kyse on enemminkin siitä, että päästetään ne patoutuneet kiimailu höyryt nyt ulos. Vauvalla on joku yrittänyt kovasti estää kiimailua mm. poistamalla viestejä ja nälvimällä niitä kirjoittavia.
Tuskin on uudet kuviot, eiköhän kiinnostus oo molemminpuolista.Damonilla on jo uudet kuviot mielessä, ei häntä mikään sohvaperse kiinnosta. Bojan oli selvästi kiinnostunut Damonista, mutta Damon ei lämmennyt hänelle.
Tarvin kyllä jonkun ison karvasen master daddyn, se pikkuslovakki juoksee karkuun tosipaikan tullen. Siks lähdin Losiin T. DamonSulla on nyt väärä mies, se on Boitsu ja D jotka kuuluvat yhteen.
Nääh, joksuthan kierrättää esiintymisvaatteitakin ja eikö se ollut, että kaikki yhden puolesta. Joten eiköhän B ja Kris voi jakaa D:n. Ottakoon vaikka vuoroviikoin. Turhaan me tapellaan kelle kuuluu.Sulla on nyt väärä mies, se on Boitsu ja D jotka kuuluvat yhteen.
Mä odotan täällä huivi päässä Damonia shivering with anticipation. Boitsu vei multa jo aikoinaan Kärpän ja nakkasi sen pois. Damonia se ei multa vie. Äitikin tuli Lontooseen ja piiskasi Bojanin ja kohta me mennään sormus ostoksille. Äiti tietää mistä miehet tykkää, mä vasta opettelen. T. KrisTuskin on uudet kuviot, eiköhän kiinnostus oo molemminpuolista.
Tää tais olla vaan fandomin märkä uni. Voi toki ollakin mutta ei siitä mitään näyttöä ole.Mutta onko tuleva son-in-law edelleen eri mantereella? Muuten miksi minulla on sellainen muistikuva, että Krisin vanhemmat/vanhempi olisi tavannut D:n silloin Sloveniassa?
Ei ole pikkuslovakki BojanTarvin kyllä jonkun ison karvasen master daddyn, se pikkuslovakki juoksee karkuun tosipaikan tullen. Siks lähdin Losiin T. Damon
You called? T. Ultimate GayTarvin kyllä jonkun ison karvasen master daddyn, se pikkuslovakki juoksee karkuun tosipaikan tullen. Siks lähdin Losiin T. Damon
Bojan itkee nyt nurkassa pylly punasena. Jan lupasi että nace vois lohduttaa sitä isolla mu.. sormellaan mutta nace ei tykänny tällaisesta jakelusta. Ne on kohta kaikki riidoissa ja illan keikka peruuntuu.Mä odotan täällä huivi päässä Damonia shivering with anticipation. Boitsu vei multa jo aikoinaan Kärpän ja nakkasi sen pois. Damonia se ei multa vie. Äitikin tuli Lontooseen ja piiskasi Bojanin ja kohta me mennään sormus ostoksille. Äiti tietää mistä miehet tykkää, mä vasta opettelen. T. Kris
Ei todellakaan kuulu yhteen.Sulla on nyt väärä mies, se on Boitsu ja D jotka kuuluvat yhteen.
Äiti alkoi seuraamaan Damonia silloin kun olivat Sloveniassa. Siitä kai se päättely lähti.Tää tais olla vaan fandomin märkä uni. Voi toki ollakin mutta ei siitä mitään näyttöä ole.
Tää on mun mielestä ollut koko ajan paras ratkaisu. Balkanin pojat vaan vieretysten sängylle, toinen vatsalleen ja toinen selälleen. Damon toimittaa.Nääh, joksuthan kierrättää esiintymisvaatteitakin ja eikö se ollut, että kaikki yhden puolesta. Joten eiköhän B ja Kris voi jakaa D:n. Ottakoon vaikka vuoroviikoin. Turhaan me tapellaan kelle kuuluu.
Hello honey, ootkos säkin Losissa? T. DamonYou called? T. Ultimate Gay
Nonni Krisin ja Damonin suhde vahvistettu palstalogiikan mukaan.Äiti alkoi seuraamaan Damonia silloin kun olivat Sloveniassa. Siitä kai se päättely lähti.