K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielenkiinnosta kysyn. Jos olet K&B shippaaja, niin miksi sun shippi jotenkin horjuisi tosielämän tapahtumista? Meinaan vaan, että B löytää jossakin vaiheessa kumppanin itselleen, jos ei sellaista jo ole.
No siis en shippaa-shippaa, käytän vain sanaa shippi, koska se on minulle ikäänkuin tämän koko hela hoidon nimi. Shippaaja en ole ikinä ollut, eikä minusta sellaista tulekaan. Olen todellakin kiinnostunut reaalisista tapahtumista tässä keississä. eikös tuo Damon kehu tuolla instassa juuri olevansa jonkun toisen artistin muusa? Sitähän minäkin 🥰
 
vierailija
Mielenkiinnosta kysyn. Jos olet K&B shippaaja, niin miksi sun shippi jotenkin horjuisi tosielämän tapahtumista? Meinaan vaan, että B löytää jossakin vaiheessa kumppanin itselleen, jos ei sellaista jo ole.
Ja siis jatkan vielä tuohon B:n kumppaniin, että niin, tietenkin löytää, se vain että sellaista kehitystä ei ole vielä ollut lainkaan meidän nähtävillämme 🙂
 
vierailija
No siis en shippaa-shippaa, käytän vain sanaa shippi, koska se on minulle ikäänkuin tämän koko hela hoidon nimi. Shippaaja en ole ikinä ollut, eikä minusta sellaista tulekaan. Olen todellakin kiinnostunut reaalisista tapahtumista tässä keississä. eikös tuo Damon kehu tuolla instassa juuri olevansa jonkun toisen artistin muusa? Sitähän minäkin
Taitaa D olla se artisti ja se toinen tyyppi muusa. D muusittelee :)D) ihan kaikkia kavereitaan.
 
vierailija
Samoin nämä toteamukset, että joku asia on jotain, esim. X:n fanit on toksisia. Ihan kuin asia perustuisi johonkin isoonkin otokseen ja tilastolliseen analyysiin. Sen sijaan voisi sanoa että ”minun mielestäni asia on näin”, jolloin voisi syntyä jotain keskustelua. Kai se on liikaa vaadittu.
Takamatkalta kommentoin vaan, että naulankantaan! Juuri tämä ärsyttää yleisemminkin keskustelupalstoilla, ja on nimenomaan syy siihen, ettei täällä yleensä pysty oikeasti keskustelemaan mistään. Pieni, iso juttu. Ja joo, jotkut ehkä ajattelevat, että pitäisihän se ymmärtää että kaikki kirjoittavat täällä mielipiteitään, mutta oikeesti kirjoitustavalla ja sanavalinnoilla on merkitystä tekstin sävyyn ja tulkintaan.
 
vierailija
No siis en shippaa-shippaa, käytän vain sanaa shippi, koska se on minulle ikäänkuin tämän koko hela hoidon nimi. Shippaaja en ole ikinä ollut, eikä minusta sellaista tulekaan. Olen todellakin kiinnostunut reaalisista tapahtumista tässä keississä. eikös tuo Damon kehu tuolla instassa juuri olevansa jonkun toisen artistin muusa? Sitähän minäkin
D:llä saattaa olla muusa, mut Kärtsällä on tyttis. Se siitä sit.
 
vierailija
Takamatkalta kommentoin vaan, että naulankantaan! Juuri tämä ärsyttää yleisemminkin keskustelupalstoilla, ja on nimenomaan syy siihen, ettei täällä yleensä pysty oikeasti keskustelemaan mistään. Pieni, iso juttu. Ja joo, jotkut ehkä ajattelevat, että pitäisihän se ymmärtää että kaikki kirjoittavat täällä mielipiteitään, mutta oikeesti kirjoitustavalla ja sanavalinnoilla on merkitystä tekstin sävyyn ja tulkintaan.
Minullakin jää välillä pois se minun mielestäni, koska ajattelen, että se on oletuksena kaikkiin kommentteihin. Täytyypä kiinnittää huomiota tuohon jatkossa. Sanon tähän samaan väliin, että minua häiritsevät nuo pervoilutyyliset kommentit, joita nytkin on heitelty tähän keskusteluun. Ilmeisesti monet kuitenkin pitää niistä, joten jatkossakin hypin vaan niiden yli.
 

Yhteistyössä