vierailija
Mä kuulin, et Pyhil ja Kärtsäl olis sutinaa keskenään. Vai väitätkö muka et mul on kuulos jotain vikaa.Pyhi vois käydä korjaamassa sen mukaansa.
Mä kuulin, et Pyhil ja Kärtsäl olis sutinaa keskenään. Vai väitätkö muka et mul on kuulos jotain vikaa.Pyhi vois käydä korjaamassa sen mukaansa.
Matti on kyllä ihana tyyppi muuten.Mattikin taitaa olla Lontoossa. Olis siinäkin Boitsulle hyvä mies, mut Matti taitaa olla varattu.
Just hyvä mies Boitsulle. Onko tanssija-Jesse varattu? Voi kun Damon kuvaisi häntä.Mattikin taitaa olla Lontoossa. Olis siinäkin Boitsulle hyvä mies, mut Matti taitaa olla varattu.
Muuten olis kyllä just hyvä mustakin mutta luulen että heidän välillä ois jo syttynyt jos ois syttyäkseen.Just hyvä mies Boitsulle. Onko tanssija-Jesse varattu? Voi kun Damon kuvaisi häntä.
Kun kaksi munakoisoa yhtyy, niin ei siinä mitään auria ja kolia tarvita.Ei todellakaan kuulu yhteen.
Ei mitään auraa näe heidän ympärillään
Nonni Krisin ja Damonin suhde vahvistettu palstalogiikan mukaan.
Berliini ja Leipzig oli ehdottomasti bojanin kuumimmat keikat. Ja asut. All the handsome men are gayBoitsu on entistä kuumempi lavalla, kun esiintyy jonkun valloituksensa edessä. Oliko se Leipzigissä kostopitseineen, kun vilkuili ja hymyili koko ajan parvelle ja lantio vatkasi siihen malliin, että naudat pyörtyili. Liekö vielä kommandona. Saisi tulla aina uusia valloituksia, niin pysyisi esiintymismoodi päällä ja lantio vetreänä.
Pikkupojat pelkää Krisin äitiä…Mä odotan täällä huivi päässä Damonia shivering with anticipation. Boitsu vei multa jo aikoinaan Kärpän ja nakkasi sen pois. Damonia se ei multa vie. Äitikin tuli Lontooseen ja piiskasi Bojanin ja kohta me mennään sormus ostoksille. Äiti tietää mistä miehet tykkää, mä vasta opettelen. T. Kris
Vatkaa niin että savut nousee. Taitaa se Ellekin olla tän illan jälkeen Bn lumoissa. Ai prkl ne esiintyy samoilla festareilla Tommyn kanssa. Saadaan Tommykin takaisin kun B vähän ketkuroi ja vatkuroi silleBoitsu on entistä kuumempi lavalla, kun esiintyy jonkun valloituksensa edessä. Oliko se Leipzigissä kostopitseineen, kun vilkuili ja hymyili koko ajan parvelle ja lantio vatkasi siihen malliin, että naudat pyörtyili. Liekö vielä kommandona. Saisi tulla aina uusia valloituksia, niin pysyisi esiintymismoodi päällä ja lantio vetreänä.
Ei todellakaan mitään aurikanasiaKun kaksi munakoisoa yhtyy, niin ei siinä mitään auria ja kolia tarvita.
Tää olisi kyllä herkullisin käänne Tommy ja BVatkaa niin että savut nousee. Taitaa se Ellekin olla tän illan jälkeen Bn lumoissa. Ai prkl ne esiintyy samoilla festareilla Tommyn kanssa. Saadaan Tommykin takaisin kun B vähän ketkuroi ja vatkuroi sille
Älä unta nää.Komppaan tätä viestiä. Tämä saaga tarvitsee uusia nimiä. Toivottavasti se on seuraavaksi K, joka alkaa lumpustelemaan.
Tiiätkö mitä, mä olen varma että Bojan ja Tommy päätyy yhteen. On vain sellainen kutina ja siis tää kutina ei ole syyhyä. Tommy tuijottaa B:tä lavalla kuin kiimainen kolli ja sen jälkeen B ottaa Tommya kurkusta kiinni professionaalisin ottein.Vatkaa niin että savut nousee. Taitaa se Ellekin olla tän illan jälkeen Bn lumoissa. Ai prkl ne esiintyy samoilla festareilla Tommyn kanssa. Saadaan Tommykin takaisin kun B vähän ketkuroi ja vatkuroi sille
Voi hyvä luoja.Tää olisi kyllä herkullisin käänne Tommy ja B
Voi ottaakin ja sanoa, että lakkaa se mulkoilu.Tiiätkö mitä, mä olen varma että Bojan ja Tommy päätyy yhteen. On vain sellainen kutina ja siis tää kutina ei ole syyhyä. Tommy tuijottaa B:tä lavalla kuin kiimainen kolli ja sen jälkeen B ottaa Tommya kurkusta kiinni professionaalisin ottein.
Ficciä jos tästä saisTiiätkö mitä, mä olen varma että Bojan ja Tommy päätyy yhteen. On vain sellainen kutina ja siis tää kutina ei ole syyhyä. Tommy tuijottaa B:tä lavalla kuin kiimainen kolli ja sen jälkeen B ottaa Tommya kurkusta kiinni professionaalisin ottein.
Mä en ensin nähny tässä mahiksia mutta nyt kun toit esiin bojanin kyvyt niin alan lämmetä. Tommy luulee saavansa pienen puppyn, mutta sepä iskeekin martial art reisillään vimmatusti vastaan, nappaa kaulasta kiinni ja saa Tommyn vikisemään. Lopulta toki bojan on se bottom, mutta tommy käy ihan kuumana kun pikkuinen balkanin prinssi hallitseekin ihan kunnon otteita.Tiiätkö mitä, mä olen varma että Bojan ja Tommy päätyy yhteen. On vain sellainen kutina ja siis tää kutina ei ole syyhyä. Tommy tuijottaa B:tä lavalla kuin kiimainen kolli ja sen jälkeen B ottaa Tommya kurkusta kiinni professionaalisin ottein.
Tuolla oli aiemmin joku pätkä ficci siitä, kun Bojan on kahlittuna Tommyn maakellariin. Oliko se etiäinen?Tää olisi kyllä herkullisin käänne Tommy ja B
Free KärvänäÄlä unta nää.
K on niin tiukoissa pihdeissä, että hyväkö pystyy käymään soittamassa Hesan puolella.
Bojan on kyllä taatusti ihan heikkona tollasiin outoihin twinkeihin.Voi hyvä luoja.
Kumisaapas lettipää vs
Pitsipaita, laineilevat hiukset.
Ei tule kesää.
Missä?Tuolla oli aiemmin joku pätkä ficci siitä, kun Bojan on kahlittuna Tommyn maakellariin. Oliko se etiäinen?
Pyhis on varattu miesPyhi vois käydä korjaamassa sen mukaansa.
Hei missä se Oraakkeli on kun sitä tarvis?Tuolla oli aiemmin joku pätkä ficci siitä, kun Bojan on kahlittuna Tommyn maakellariin. Oliko se etiäinen?
Ei se sitä ennenkään ole estänyt.Pyhis on varattu mies