V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tietenkään.No eikö se mamma törötä Kärtsän stoorissa just nyt?
No eikö se mamma törötä Kärtsän stoorissa just nyt?
Todennäköisesti Kärtsä on kieltänyt osoitetitetojensa julkaisun. Että silleen.
Hokia... ööö, ootko käynyt vain ammattikoulun? Se on hokija.
Voi olla tosiaan että alkaa vasta ens viikolla.Tai sit ne päräyttää homman käyntiin huomenna? Jos mitään isompaa ei tapahdu ensi viikon alkuun mennessä, varmaan tuo mitä sanoit, pitää paikkansa. Tai sitten siellä luotetaan siihen, että ihmiset ja media on edelleen kiinnostuneita Kärtsästä, eikä rahaa kannata laittaa kaikkiin juttuihin.
Joopa joo.Suomi ei ole minun äidinkieli. Olen asunut Suomessa viisi vuotta. Joskus käytän Googlen kääntäjää ja minulla on korjaus päällä. Olen joutunut tottumaan sinun kaltaisiin ihmisiin joilla ei ole ymmärrystä ja empatiaa.
Ja jos K-tiimillä on oikeasti jotain ajatuksia että ens vuonna lähdetään vielä enemmän ulkomaille, niin voi olla että osaa budjetista jota normaalisti käytettäisiin tänä vuonna Suomessa markkinointiin säästetäänkin ens vuodelle ulkomaille. Sinne uppoaa kymppitonnit nopeasti jos haluaa jotain lisämarkkinointia vaikka keikoille, tai kiertää myös vähän paikkoija joissa semmoinen lähemmäs 1000 keikkapaikka ei vielä onnistu.Voi olla tosiaan että alkaa vasta ens viikolla.
Voi myös olla että joulun alla mainostila alkaa olemaan niin kallista että on katsottu että ne rahat on hyödyllisempää käyttää johonkin muuhun. Sekä Kuumaan että BC:n levyt on ilmestyneet kevällä, jolloin ulkomainonta ei ole yhtä kallista.
K:n levystä on tosiaan ollut about 0 tiedotusta missään K:n oman somen ulkopuolella, ja nyt vähän Warnerin instassa. Mutta toisaalta kuinka monella suomalaisella artistilla on euroopan kiertue päiviä ennen levyä? Eikä tämmöisellä levyllä kai ole niin tärkeää kuinka monta ihmistä Suomessa tietää siitä just julkaisupäivänä, ihan sama vaikka kuulevat siitä ekaa kertaa tulevan viikon tai parin aikana.Jännän hiljainen julkaisuilta.... Härtsän ennakookuuntelutapahtumasta ei mitään tietoa, K on ollut yhdessä ainoassa piilohaastattelussa jota kukaan ei saanut kuulla ja jota ei ladattu jälkeenpäin Suplaan, tiimikään ei someta. Mutta kai joku live silti tulee, ja oikeat mediajutut alkaa varmaan vasta huomenna.
Ja jos K-tiimillä on oikeasti jotain ajatuksia että ens vuonna lähdetään vielä enemmän ulkomaille, niin voi olla että osaa budjetista jota no
On se Jurekin näemmä Serbiassa mukana. Ehkä ei päivemmällä ehtinyt mukaan tai jotain, mut nyt näyttäisi olevan siellä(Joksujen stoori)
Radiossa ovat vieraana. Promojuttuja ovat tehneetOnko niillä joku keikka siellä vai?
Itävallan keikka näemmä myyty loppuunOnko joku seurannut miten joksujen liput ja ea liput on myyneet?
Itävallan keikka näemmä myyty loppuun
Joo Joksujen sivuilla on linkiteiku löysinkin ton lippumyynnin itse
K on sanonut jossain kesän trafik-haastiksessa kesällä että aikovat kokeilla Eurooppaan menoa kunnolla. Mutta että musa pysyy suomenkielisenä. Samasta puhui myös kevään Hesari-haastiksessa.Onko viitteitä tästä, että enemmän ulkomaille? ois kiinnostavaa. Mutta ainakaan noista biiseistä tämä ei tule mieleen, vähän päinvastoin
Zoranilla on stooreissa kuva Joksujen autosta, ehtivät näköjään Serbiassa ollessaan tapaamaan häntäkin.