K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä on töissä Loop päällä. Silti mennyt ohi.
Se oli halloween-spessu joka tuli erillisellä Loopin Live-kanavalla. Itekin kuntelin ensin normi kanavaa ja olin vaan että täällähän tulee vaan jotain musaa, onkohan se jo loppu? Lopulta menin sit sen linkin kautta jonka ne laittoi someen, ja siellä oli Tiinan haastis juuri meneillään. Vähän outo järjestely.

vierailija
Se oli halloween-spessu joka tuli erillisellä Loopin Live-kanavalla. Itekin kuntelin ensin normi kanavaa ja olin vaan että täällähän tulee vaan jotain musaa, onkohan se jo loppu? Lopulta menin sit sen linkin kautta jonka ne laittoi someen, ja siellä oli Tiinan haastis juuri meneillään. Vähän outo järjestely.
Tuntuu vähän artistien ajan haaskaamiselta kutsua ne johonkin sivuohjelmaan joka ei tule oikeasti radioon, vaan pitää kuunnella jonkun sivullisen live-kanavan kautta jostain linkistä, eikä edes kerrota kenellekään etukäteen keitä haastatellaan. Montakohan ihmistä tuommoista ohjelmaa vahingossa eksyi kuuntelemaan ajoissa? 10?

vierailija
No ilmankos olen itsekin ihan pihalla.😂

vierailija
Katotaan laittasko ne vielä kyseisen jakson Suplan arkistoihin tässä illan aikana. Muuten tulee kyllä aika jännä K-haamuhaastis jota kukaan ei koskaan kuullut eikä koskaan tulla kuulemaan. :D

vierailija
Noi on ne kaks jotka on ilmoitettu. Jos on muitakin niin niistä ei tiedetä.
Ite aion vähän katella oisko K vieraana Urheilucastin seuraavassa jaksossa (eli nyt aamulla). Viki ja Köpi showssa vois muuten olla, mutta kun se saattaa olla ens viikolla naurumaratonissa niin ehkä ei.
Joku aamu-tv-ohjelma voisi myös olla, ne on aika tavallisia levyjen julkaisujen yhteydessä.

vierailija
Se on Kärtsän OMA asunto. Hänen. Hänen omilla ansaituilla rahoillaan ostettu, ei kenenkään muun. Apu-lehdessäkin siihen suuntaan kirjoitettu:

"Mutta Jerellä on kaikki nyt hyvässä mallissa, oma aika ja oma koti vain ovat entistä rakkaampia.
Musiikkiura ja suosio ovat mahdollistaneet uuden asunnon ostamisen. Kodissa on vaalea sisustus ja korkeat huoneet. Matka yksiöstä Helsingin Malmilla on suuri.

– Tämä asunto on yhden unelman täyttyminen. Joskus kun kävelen täällä, taputan itseäni olkapäälle, että perkele, aika siistiä. Elintasossa entiseen on huima ero."
Eihän tosta käy ilmi jakaako omistuksen jonkun kanssa.

vierailija
sanotaanko nyt näin että tiedän. En voi kertoa miksi, mutta vinkkinä että Suomessa on paljon ihmisiä, joilla on erilaisten vaikka työhön liittyvien kuvioiden takia tietoa juurikin vaikka tällaisista asioista. Enempää en tule koskaan tästä kertomaan.
Musta on ihanaa, että kerrot. Hyvä asia. Älä välitä noista hysteerisistä ja ilkeistä "nettivinkkaajauhittelijoista", se ei voi olla salaista tietoa, onko joku muuttanut asumaan jonnekin yksin, koska osoitetiedot ovat julkisia. Sitenhän se Seiskakin ne saa.

vierailija
Säälittävää meininkiä taas vaihteeksi. Kärtsältä tulee ulos uusi albumi ja kaikenlaista uutta keskusteltavaa olis muutenkin. Täällä vaan jankataan niitä samoja turhia juttuja yksityiselämästä, joista kukaan ei tiedä mitään eikä tarvitsekaan tietää. Mitä vatun väliä!

vierailija
Säälittävää meininkiä taas vaihteeksi. Kärtsältä tulee ulos uusi albumi ja kaikenlaista uutta keskusteltavaa olis muutenkin. Täällä vaan jankataan niitä samoja turhia juttuja yksityiselämästä, joista kukaan ei tiedä mitään eikä tarvitsekaan tietää. Mitä vatun väliä!
Ole huoleti, mua ei kiinnosta yhtään, vaikka K menisi naimisiin Arto Nybergin kanssa. Mua ei ole koskaan kiinnostanut julkkisten puolisot.

vierailija
Shippajalle on väliä koska gf on Boitsun esteenä. Jos gf katoaa K ja B menee naimisiin, ja shippaaja on onnellinen.

vierailija
Jännän hiljainen julkaisuilta.... Härtsän ennakookuuntelutapahtumasta ei mitään tietoa, K on ollut yhdessä ainoassa piilohaastattelussa jota kukaan ei saanut kuulla ja jota ei ladattu jälkeenpäin Suplaan, tiimikään ei someta. Mutta kai joku live silti tulee, ja oikeat mediajutut alkaa varmaan vasta huomenna.

Yhteistyössä