vierailija
Ne on kyllä IhanatSiis aivan ihanat nuo hymyt molemmilla
Ne on kyllä IhanatSiis aivan ihanat nuo hymyt molemmilla
Oiskohan nyt Juren vuoro pitää lomaa, kun Nace rummuttelee tossa tahtia?Joksut tänään
Voi ollaOiskohan nyt Juren vuoro pitää lomaa, kun Nace rummuttelee tossa tahtia?
Joo ilmeisesti paikallista aikaa klo 20 alkaenMusta Joksujen piti olla tänään illallakin jossain jossain vielä. Radio Beograd postasi siitä.
Mä olen taipuvainen uskomaan. Kyllähän nuo tiedot on monenkin saatavilla.Eih, nää on just näitä mihin nimenomaan ei kannata anonyymilla palstalla uskoa, vieläpä paikassa jonka nimi on komposti. Kun kuka tahansa voi sanoa mitä vaan. Kuukausien saatossa täällä ja muilla palstoilla on pyörinyt säännöllisin väliajoin tyyppi/tyyppejä jotka on väittänyt tietävänsä just päinvastaista kuin sinä, ja että heillä on sisäpiirin tietoa yms.
Fifty-sixty mahdollisuus mennä oikein, uskoo mitä tahansa trollia.Mä olen taipuvainen uskomaan. Kyllähän nuo tiedot on monenkin saatavilla.
Sanoo mamma, joka ei osaa edes trolli-sanaa käyttääFifty-sixty mahdollisuus mennä oikein, uskoo mitä tahansa trollia.
Oot kyllä sitten todella hyväuskoinen. Naiivi. Ei todellakaan kannata uskoa mitä tahansa anonyymipalstalla väitettyä, se on Kärtsän osalta jo monta kertaa tullut todistettua. Jos on palstoilla vähänkään pitempään pyörinyt niin ei ole voinut välttyä niiltä lukuisilta "tietäjiltä".Mä olen taipuvainen uskomaan. Kyllähän nuo tiedot on monenkin saatavilla.