vierailija
Ne on kyllä IhanatSiis aivan ihanat nuo hymyt molemmilla
Ne on kyllä IhanatSiis aivan ihanat nuo hymyt molemmilla
Oiskohan nyt Juren vuoro pitää lomaa, kun Nace rummuttelee tossa tahtia?Joksut tänään
Voi ollaOiskohan nyt Juren vuoro pitää lomaa, kun Nace rummuttelee tossa tahtia?
Joo ilmeisesti paikallista aikaa klo 20 alkaenMusta Joksujen piti olla tänään illallakin jossain jossain vielä. Radio Beograd postasi siitä.
Mä olen taipuvainen uskomaan. Kyllähän nuo tiedot on monenkin saatavilla.Eih, nää on just näitä mihin nimenomaan ei kannata anonyymilla palstalla uskoa, vieläpä paikassa jonka nimi on komposti. Kun kuka tahansa voi sanoa mitä vaan. Kuukausien saatossa täällä ja muilla palstoilla on pyörinyt säännöllisin väliajoin tyyppi/tyyppejä jotka on väittänyt tietävänsä just päinvastaista kuin sinä, ja että heillä on sisäpiirin tietoa yms.
Fifty-sixty mahdollisuus mennä oikein, uskoo mitä tahansa trollia.Mä olen taipuvainen uskomaan. Kyllähän nuo tiedot on monenkin saatavilla.
Sanoo mamma, joka ei osaa edes trolli-sanaa käyttääFifty-sixty mahdollisuus mennä oikein, uskoo mitä tahansa trollia.
Oot kyllä sitten todella hyväuskoinen. Naiivi. Ei todellakaan kannata uskoa mitä tahansa anonyymipalstalla väitettyä, se on Kärtsän osalta jo monta kertaa tullut todistettua. Jos on palstoilla vähänkään pitempään pyörinyt niin ei ole voinut välttyä niiltä lukuisilta "tietäjiltä".Mä olen taipuvainen uskomaan. Kyllähän nuo tiedot on monenkin saatavilla.
Oon yleensä enemmän BoJan -ihastelija, mutta osaa nuo Bojan ja Kriskin olla ihan käsittämättömän söpöjä yhdessäNe on kyllä Ihanat
Ihan käsittämätöntä miten yhden bändin jäsenillä voi kaikilla olla keskenään noin ihanat ja välittömät välit. Onhan toi spessua.Oon yleensä enemmän BoJan -ihastelija, mutta osaa nuo Bojan ja Kriskin olla ihan käsittämättömän söpöjä yhdessä
Pitäisikö tässä olla jotakin erikoista tai ihmeellistä?Minificci kesältä…
Pihakeinu kiikkuu hiljaa tuulen vireessä naristen ja me istutaan siinä hiljaa molemmat. Vedän yhdellä hengäyksellä tupakan sauhua sisään ”Mikä sut tänne toi” mä kysyn ja rikon meidän pitkään kestäneen hiljaisuuden. ”Mä tarvitsin sun seuraa, oon lähiaikoina viettäny liikaa aikaa yksin”.
Bojan oli ollut keikalla sen bändin kanssa pari päivää sitten Slovakiassa. Se oli tavannut sielä vanhan bändiläisen Martinin. Tiesin Bojanin ja Martinin historiasta, koska Bojan oli avautunut mulle prepartyilla pari kuukautta sen jälkeen, kun Martin lähti bändistä. Martinia ja Bojania shipattiin paljon fanien keskuudessa ja mä olin salaa katsonut videoita niistä yhdessä.
Martinin lähtö oli Bojanille kova paikka, koska Martin oli ollut uskollinen sille pitkään. Lähtö rikkoi kuitenkin sen luottamuksen.
Bojan oli selittänyt mulle miten on haaveillut lapsesta saakka musiikkiurasta ja tähdeytestä vaikka sen porukat oli lääkäreitä ja sisko oikeustieteellisessä koulussa. Kun joskus kysyin Bojanilta mitä se tekis jos ei ois muusikko, se ei edes halunnut vastata mun kysymykseen. Luulen että tapaaminen oli jäänyt vaivaamaan Bojania jonka vuoksi se ilmestyi eilen illalla mun mummon mökille Karjalaan.
Miksi toi edes tänne postattiin. Ei kuulu kb-ficit tänne lainkaan.Pitäisikö tässä olla jotakin erikoista tai ihmeellistä?
Ehkä sitten niin, mutta oli jotenkin vakuuttava ainakin. Mulla on oma ajatus, miksi gf ei ole näkynyt, eikä se ole ero.Oot kyllä sitten todella hyväuskoinen. Naiivi. Ei todellakaan kannata uskoa mitä tahansa anonyymipalstalla väitettyä, se on Kärtsän osalta jo monta kertaa tullut todistettua. Jos on palstoilla vähänkään pitempään pyörinyt niin ei ole voinut välttyä niiltä lukuisilta "tietäjiltä".
Tiiän vaan Suomipopin iltapäivän, Yle aamun ja YleX, onko jotain muita ilmoitettu etukäteen?Onneksi huomisille haastiksille on annettu ennakkovaroitukset! Ja YleX:än tyypit sanoivat että aikovat kysyä Eurokiertueesta.
Meillä on töissä Loop päällä. Silti mennyt ohi.Ja K oli jossain Loopin haastiksessa, mutta se oli yllätysvieraana niin kukaan fanikunnasta ei tainnut saada sitä talteen... Loop ei taida olla hirveän tunnettu haastiksista muutenaan, niin eihän sitä ole tajunnut kytätä, kun slogan on tyyliin "enemmän musaa, vähemmän puhetta"
Jos olet se raskaus hokia, niin kyllä sä saatat joku päivä osua oikeaan. Tätä samaa on vaan hoettu jo 1.5 vuotta.Ehkä sitten niin, mutta oli jotenkin vakuuttava ainakin. Mulla on oma ajatus, miksi gf ei ole näkynyt, eikä se ole ero.
Noi on ne kaks jotka on ilmoitettu. Jos on muitakin niin niistä ei tiedetä.Tiiän vaan Suomipopin iltapäivän, Yle aamun ja YleX, onko jotain muita ilmoitettu etukäteen?
Ei näytä olevan K ja B ficci edes?Miksi toi edes tänne postattiin. Ei kuulu kb-ficit tänne lainkaan.
Jos hän on käymässä kotopuolessa pidemmän reissunJos olet se raskaus hokia, niin kyllä sä saatat joku päivä osua oikeaan. Tätä samaa on vaan hoettu jo 1.5 vuotta.