Tavallaan.Eli sun logiikalla Bojan etsii eksänsä kopioita.
Kiitos munkin puolesta, tämä on ollut tosi kiva päivä täällä!Kiitos että ootte tehneet tästä ketjusta näin antoisan.🫂
Tai sit voi olla ihan 50/50 sattumaa vaan. Joillain uusi kumppani on täysin exän vastakohta.Tavallaan.
Olen nähnyt, kun mies vaihtaa nuorempaan naiseen.
Se nainen on kuin exä nuorena.
Ihmisillä on jokin alitajuntainen vaisto tai jotain.
Kumppanit ovat ulkoisesti hyvin samanoloisia.
Bn exällä ei ollut partaa.Jos mun entiset laitettas riviin, ei kyllä vois päätellä mun tyyppiä. On vaaleaa ja tummaa, partaa ja parratonta jne.
Se kuinka kris haluaa pitää ohjat käsissään, lukee hyvin ihmisiä, ja saa heidät murrettua jokaisen juuri oikeilla keinoilla. Lisämausteena nimenomaan bokris-ficeissä on se niitten keskinäinen jännite. Järjetön rakkaus mutta sit kuitenkin sellanen jatkuva ärsyyntyminen toisesta.Mielenkiinnosta, voitko kertoa että mikä Dom Krisissä kiehtoo? Kris on minusta vähän hengetön. Täytyy ehkä käydä itse lukemassa, jos vaikka mielipide muuttuu.
Exä on kyllä kieltämättä ihan eri kaliperia, kun nyxä.Kärpyllä löytyy kyllä NIIIN laidasta laitaan, ettei voi ymmärtää!!!!
Mä Camilla Mustavaara aion nyt kolkata Tommyn viinipullolla ja sitoa sen kiinni omaan sänkyyni. Pois en päästä ennenkuin olen korkannut myös sen kireen ja kuuman. Aamulla päästän ehkä sen lähtemään kotiinsa, jos koen että yö oli tyydyttävä. Muuten saa pysyä mun sängyssä sidottuna kunnes oppii tavoille.Kiitos munkin puolesta, tämä on ollut tosi kiva päivä täällä!
t. B/K-shippaaja mutta kaikelle muullekin avoin Ulla Taalasmaa
Siis Balkaninmakkaralleko?Kärvänän paritus Bojanille - huohh - yhtä järkevää kuin sisäfileen höystäminen lauantaimakkaralla.
Kiitos sulleSe kuinka kris haluaa pitää ohjat käsissään, lukee hyvin ihmisiä, ja saa heidät murrettua jokaisen juuri oikeilla keinoilla. Lisämausteena nimenomaan bokris-ficeissä on se niitten keskinäinen jännite. Järjetön rakkaus mutta sit kuitenkin sellanen jatkuva ärsyyntyminen toisesta.
Mä oon kuitenkin nirso lukija, hylkään huonot tekstit nopeasti. Hyvillä on sen kuumistelun lisäksi niin taitavasti rakennettuja henkilöitä, että niistä tykkää kaikista vaikkei kaikilla olisi edes ihan se omin kink. Mutta mä oon niin perinjuurin sub että domkris saa mut aivan heikoksi.
Joillakin onkin mutta tosi monilla ei.Tavallaan.
Olen nähnyt, kun mies vaihtaa nuorempaan naiseen.
Se nainen on kuin exä nuorena.
Ihmisillä on jokin alitajuntainen vaisto tai jotain.
Kumppanit ovat ulkoisesti hyvin samanoloisia.
No juuripa sillä, nyt kun sanoitSiis Balkaninmakkaralleko?
Siinähän ois ollu hyvät salanimet poitsuille silloin aikanaan, kun puutarha ketjut poistuivat. Lauantaimakkara ja Balkaninmakkara.Siis Balkaninmakkaralleko?
En usko hetkeäkään että B kensi sinne ilman Damonia. Dllä juhlapäivä ja olisi jäänyt yksin Lontooseen. Ei käy järkeen yhtään.Mä näkisin, että yksi ongelma on, että haluavat tehdä kaiken independenttinä. Toki ihailtavaa sinänsä, mutta levy-yhtiön kautta vois saada ehkä enemmän potkua markkinointiin ja
Joo en mäkään vielä kiertueella mukana olosta ajatellut mitään, mutta se että B lensi, ilmeisesti yksin, heti perään Nykiin, tapas perhettä jne. sai vähän epäilemään jotain muutakin.
Oisko tommy ollu sit sipuliteemakkara?Siinähän ois ollu hyvät salanimet poitsuille silloin aikanaan, kun puutarha ketjut poistuivat. Lauantaimakkara ja Balkaninmakkara.
Minä taas en pysty muissa näkemään mitään kuumaa kuin K ja B, Damon ja Kris välillä näen myös kemiaaKärvänän paritus Bojanille - huohh - yhtä järkevää kuin sisäfileen höystäminen lauantaimakkaralla.
Ja shipin nimitys sitten makkarakastike.Siinähän ois ollu hyvät salanimet poitsuille silloin aikanaan, kun puutarha ketjut poistuivat. Lauantaimakkara ja Balkaninmakkara.
Näin mäkin arvelen. Varsinkin kun sadie ja Damon on viihtyneet tiiviisti yhdessä ainakin viime kesästä lähtien, niin tällaisena päivänäkö se sadie olisi damonin jättänyt yksin?En usko hetkeäkään että B kensi sinne ilman Damonia. Dllä juhlapäivä ja olisi jäänyt yksin Lontooseen. Ei käy järkeen yhtään.
Verivorst.Oisko tommy ollu sit sipuliteemakkara?
Mulla aikalailla sama. Ficitkin muista pareista jää yleensä kesken kun en vaan saa oikeaa fiilistä.Minä taas en pysty muissa näkemään mitään kuumaa kuin K ja B, Damon ja Kris välillä näen myös kemiaa
Minä en taas usko ollenkaan D:n nykissä oloon, kun siitä ei ole mitään havaintoja kyllä B nyt itsekseenkin osaa mennäNäin mäkin arvelen. Varsinkin kun sadie ja Damon on viihtyneet tiiviisti yhdessä ainakin viime kesästä lähtien, niin tällaisena päivänäkö se sadie olisi damonin jättänyt yksin?
Tai sit ihan vaan vorstid (makkara viroksi). Virolaiset makkarat on muuten hyvin lihaisia.Oisko tommy ollu sit sipuliteemakkara?
Mä pystyn joitain hyvin kirjoitettuja ficcejä lukemaan jos niissä on B koska fantasioin sen panemisesta. Mut B/D-ficceihin en vaan pysty, joku siinä Dssä on mikä on itselle iso turn off.Mulla aikalailla sama. Ficitkin muista pareista jää yleensä kesken kun en vaan saa oikeaa fiilistä.
Mitäs tuo solar eclipse of the heart nyt sitten tarkoittaa? Siis sydämen auringonpimennystä kyllä mutta mites se pitäisi tulkita?Siellä se bojan taas luonnonmullistuksia ihmettelee
Lentäisi Eurooppaan jo, sitä tarvitaan näillä aikavyöhykkeillä