K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielenkiinnosta, voitko kertoa että mikä Dom Krisissä kiehtoo? Kris on minusta vähän hengetön. Täytyy ehkä käydä itse lukemassa, jos vaikka mielipide muuttuu.
Se kuinka kris haluaa pitää ohjat käsissään, lukee hyvin ihmisiä, ja saa heidät murrettua jokaisen juuri oikeilla keinoilla. Lisämausteena nimenomaan bokris-ficeissä on se niitten keskinäinen jännite. Järjetön rakkaus mutta sit kuitenkin sellanen jatkuva ärsyyntyminen toisesta.

Mä oon kuitenkin nirso lukija, hylkään huonot tekstit nopeasti. Hyvillä on sen kuumistelun lisäksi niin taitavasti rakennettuja henkilöitä, että niistä tykkää kaikista vaikkei kaikilla olisi edes ihan se omin kink. Mutta mä oon niin perinjuurin sub että domkris saa mut aivan heikoksi.
 
vierailija
Kiitos munkin puolesta, tämä on ollut tosi kiva päivä täällä!

t. B/K-shippaaja mutta kaikelle muullekin avoin Ulla Taalasmaa
Mä Camilla Mustavaara aion nyt kolkata Tommyn viinipullolla ja sitoa sen kiinni omaan sänkyyni. Pois en päästä ennenkuin olen korkannut myös sen kireen ja kuuman. Aamulla päästän ehkä sen lähtemään kotiinsa, jos koen että yö oli tyydyttävä. Muuten saa pysyä mun sängyssä sidottuna kunnes oppii tavoille.
 
vierailija
Se kuinka kris haluaa pitää ohjat käsissään, lukee hyvin ihmisiä, ja saa heidät murrettua jokaisen juuri oikeilla keinoilla. Lisämausteena nimenomaan bokris-ficeissä on se niitten keskinäinen jännite. Järjetön rakkaus mutta sit kuitenkin sellanen jatkuva ärsyyntyminen toisesta.

Mä oon kuitenkin nirso lukija, hylkään huonot tekstit nopeasti. Hyvillä on sen kuumistelun lisäksi niin taitavasti rakennettuja henkilöitä, että niistä tykkää kaikista vaikkei kaikilla olisi edes ihan se omin kink. Mutta mä oon niin perinjuurin sub että domkris saa mut aivan heikoksi.
Kiitos sulle
 
vierailija
Mä näkisin, että yksi ongelma on, että haluavat tehdä kaiken independenttinä. Toki ihailtavaa sinänsä, mutta levy-yhtiön kautta vois saada ehkä enemmän potkua markkinointiin ja


Joo en mäkään vielä kiertueella mukana olosta ajatellut mitään, mutta se että B lensi, ilmeisesti yksin, heti perään Nykiin, tapas perhettä jne. sai vähän epäilemään jotain muutakin.
En usko hetkeäkään että B kensi sinne ilman Damonia. Dllä juhlapäivä ja olisi jäänyt yksin Lontooseen. Ei käy järkeen yhtään.
 

Yhteistyössä