K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan heräsi outoon tunteeseen ja hän paleli. Ympärillä oli pimeää, kostean kylmää ja haju oli outo. Bojan yritti liikkua, mutta huomasi ettei pysty tekemään sitä. Kun hänen silmät tottuivat hiukan pimeään, hän huomasi olevansa kahlittuna seinään. Mikä paikka tämä oikein on, olenko jossakin kellarissa, miten tänne jouduin mietti Bojan. Sillä hetkellä ovi avautui ja Bojan näki pelottavan hahmon talikko kädessään. Hänen kohtalonsa tulee olemaan karmiva, koska yksikään henkilö ei ole vielä onnistunut pakenemaan Tommyn maakellarista.

Olkaa huoleti, jatkuu toisessa elämässä.😂
 
vierailija
En saa oikein mitään kiksejä Bojanista. Varmasti on mukava ja fiksu, omaa nätit kasvotkin, mutta en oikein ymmärrä tätä vauvalla tapahtuvaa hehkutusta hänestä. Tiedän että makuja on monia, mutta olisi kiva nähdä se sama hänessä, mitä te monet muut näette.
Mulla on ihan sama. Hän on tavallaan söpö ja herttainen, mutta en ymmärrä hypeä. Nytkin tuo hehkutus noista videoista. Omaan silmään ne on jotenkin niin lavaesitystä ja näytelmää, jonka on etukäteen harjoitellut. Mulla on myös alusta saakka ollut ristiriitainen fiilis B:sta. Hänessä on jotain niin laskelmoivaa. Se kun ei huomaa et kuvataan niin ilme on usein tosi totinen ja sit olemus muuttuu ihan erilaiseksi eli ystävälliseksi hassuttelijaksi kun huomaa kamerat. Tämän huomasin haastatteluista jo ennen kuin tapasi K:n. Näiden uusien kuvioiden jälkeen tunne vaan voimistunut ja salaa toivon että ammatillisesti ei tee mitään yhteisbiisejä K:n kanssa vaan jatkavat uriaan erillään. Enkä siis ole koskaan B:ta haukkunut et turha alkaa valittaa. Ihan hiljaa mielessäni vain miettinyt hänen motiivejaan.
 
vierailija
Miksi sä oot täällä kompostissa? Täällä tullaan jatkossakin spekuloimaan Bojanin suhdekuvioita. Ja sun on turha sitä kieltää. Oot muutenki jo liian syvällä shipissä, jos pelkäät omaa romahdusta, että sun kannattis pitää taukoa vauvaltaki.
No täällä sai pohtia niitä asioita, mitkä on vauvalla kiellettyjä ja shippaan myös Kris ja D, en valitettavasti pysty pitämään taukoa yhtäkään päivää en oo ollut palstoilta pois
 
vierailija
Mulla on ihan sama. Hän on tavallaan söpö ja herttainen, mutta en ymmärrä hypeä. Nytkin tuo hehkutus noista videoista. Omaan silmään ne on jotenkin niin lavaesitystä ja näytelmää, jonka on etukäteen harjoitellut. Mulla on myös alusta saakka ollut ristiriitainen fiilis B:sta. Hänessä on jotain niin laskelmoivaa. Se kun ei huomaa et kuvataan niin ilme on usein tosi totinen ja sit olemus muuttuu ihan erilaiseksi eli ystävälliseksi hassuttelijaksi kun huomaa kamerat. Tämän huomasin haastatteluista jo ennen kuin tapasi K:n. Näiden uusien kuvioiden jälkeen tunne vaan voimistunut ja salaa toivon että ammatillisesti ei tee mitään yhteisbiisejä K:n kanssa vaan jatkavat uriaan erillään. Enkä siis ole koskaan B:ta haukkunut et turha alkaa valittaa. Ihan hiljaa mielessäni vain miettinyt hänen motiivejaan.
Just tää ero perusilmeessä
Oh My.🫦 Onko tässä Kärtsän mieskokoelma?
Juuh.......
 
vierailija
Mulla on ihan sama. Hän on tavallaan söpö ja herttainen, mutta en ymmärrä hypeä. Nytkin tuo hehkutus noista videoista. Omaan silmään ne on jotenkin niin lavaesitystä ja näytelmää, jonka on etukäteen harjoitellut. Mulla on myös alusta saakka ollut ristiriitainen fiilis B:sta. Hänessä on jotain niin laskelmoivaa. Se kun ei huomaa et kuvataan niin ilme on usein tosi totinen ja sit olemus muuttuu ihan erilaiseksi eli ystävälliseksi hassuttelijaksi kun huomaa kamerat. Tämän huomasin haastatteluista jo ennen kuin tapasi K:n. Näiden uusien kuvioiden jälkeen tunne vaan voimistunut ja salaa toivon että ammatillisesti ei tee mitään yhteisbiisejä K:n kanssa vaan jatkavat uriaan erillään. Enkä siis ole koskaan B:ta haukkunut et turha alkaa valittaa. Ihan hiljaa mielessäni vain miettinyt hänen motiivejaan.
Mä en jaksa analysoida asiaa näin pitkälle, eikä oikeastaan kiinnostakaan. Eiköhän jokaisessa ihmisessä ole monta puolta ja ne tulee sitten esiin eri tilanteissa. Bojan voi olla oikeasti hyvinkin vilpitön ja symppis, mulla ei siis vaan ole motivaatiota pohtia hänen luonteenpiirteitään tämän enempää. Kunhan vaan kirjoitin, että en näe häntä mitenkään kuumana niinkuin puolet vauvan ketjulaisista tuntuu näkevän.
 
vierailija
Mä en jaksa analysoida asiaa näin pitkälle, eikä oikeastaan kiinnostakaan. Eiköhän jokaisessa ihmisessä ole monta puolta ja ne tulee sitten esiin eri tilanteissa. Bojan voi olla oikeasti hyvinkin vilpitön ja symppis, mulla ei siis vaan ole motivaatiota pohtia hänen luonteenpiirteitään tämän enempää. Kunhan vaan kirjoitin, että en näe häntä mitenkään kuumana niinkuin puolet vauvan ketjulaisista tuntuu näkevän.
Joo ei tarvitse analysoida ja jokaisessa on tietysti monia puolia. Lähinnä nostin tuon kun luulen että minulla tuo kuva, joka syntyi jo ennen kuin B koskaan tapasi K:ta vaikuttaa siihen että näen hänet eri tavalla (ja voi olla hyvinkin väärä kuva). Minusta hänenkin kuvioitaan muiden JO tyyppien ja K:n ohella on mielenkiintoista seurata ja toivon hänelle pelkkää hyvää.
 

Yhteistyössä