K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä lääkärimies 🫦
Olisko tämä. Joku mies siinä on stetoskoopin ja D kanssa.
 
vierailija
Älkää ottako tätä minään syytöksenä, en tarkoita sitä kun molemmat oli yhtä mukana, mutta pohdin välillä, että onkohan K:lle koskaan tullut tähän liittyen hyväksikäytetty olo kun ei sitä hyötyä Joksuille voinut olla huomaamatta. Hesarin artikkelissa K mainitsi yhdeksi kokemakseen tunteeksi juuri hyväksikäytetty eli jossain yhteydessä (levy-yhtiö?) on sitä ainakin kokenut. Tai entä jos ystävyys nyt hiipuu sieltä puolelta, tuleekohan ne tunteet? Itselläni varmaan tulisi, mutta hän taitaa olla parempi ihminen kuin minä
Mulle tullut kanssa mieleen, että jos se ystävyys hiipuu niin kyllä se Bn puolelta hiipuu. K kyllä sen sitten huomaa ja tuntee.
Tuli jo ennen Suomen keikkoja mieleen, kun niitä broski ja brother postauksia yhtäkkiä tuli Bltä että halusiko myydä Suomen lippuja niiden avulla. Kyllä tuo iso maailma kutsuu Btä niin kovasti, että siinä helposti K unohtuu. Saa sitten nähdä jos sieltä maitojunalla tullaan takaisin, että yritetäänkö lämmitellä välejä Kn kanssa uudestaan. K tuskin enää sitten on halukas yhteyttä pitämään.
 
vierailija
En oikein usko. En tiedä mitä häneltä olisi pois se että Jokerit ovat osin hänen takiaan suomessa suosittuja. Joksut ihan avoimesti itsekin tämän sanovat. Hänhän alunperin ihan itse jakoi sitä shippimateriaalia eli kai se sille itsellekin oli avuksi. Uskoisin että osa sen omaa charmia ja suosiota on ollut nimenomaan bojanin kanssa näkynyt leikkimielisyys ja kaikki niitten kivat jutut. Ei kukaan muista yhdenkään viisuedustajan stooreja ja livejä joissa on vaan promottu sitä omaa kappaletta, mutta dinner datet, kosinnat ja titanicit on kyllä painuneita mieliin.
Tämä, kyllä! Se oli molemmin puolin hyvä juttu heille ja ihan luonnostaan syntyi, ei mitään laskelmoitua siinä.
 
vierailija
Ero on se, että tänne ne kuuluu ja vauvalle ei ketjun sääntöjen mukaan, lisäksi D:llä ärsytetään siellä paritusmielessä ja toinen ero on se täältä hyvin harvoin saa edes viestejä poistettua
Emoaluksella tuollaisia sääntöjä ei ollutkaan vaikka toki sielläkin poisteltiin yhtä lailla mitä milloinkin. Itse olen alkuperäisiä emolaisia ja mun mielipide on että ne säännöt pilasi sitä ketjua. No vietän nyt sitten aikaani pääasiassa täällä.
 
vierailija
Mulle tullut kanssa mieleen, että jos se ystävyys hiipuu niin kyllä se Bn puolelta hiipuu. K kyllä sen sitten huomaa ja tuntee.
Tuli jo ennen Suomen keikkoja mieleen, kun niitä broski ja brother postauksia yhtäkkiä tuli Bltä että halusiko myydä Suomen lippuja niiden avulla. Kyllä tuo iso maailma kutsuu Btä niin kovasti, että siinä helposti K unohtuu. Saa sitten nähdä jos sieltä maitojunalla tullaan takaisin, että yritetäänkö lämmitellä välejä Kn kanssa uudestaan. K tuskin enää sitten on halukas yhteyttä pitämään.
En ymmärrä miten joku voi nähdä K:n olevan jotenkin heikommilla tuossa suhteessa. Minusta jos jotenkin, niin toisinpäin se on ollut, mutta on ihan turha ylipäätään hakea sellaista vastakkainasettelua ystävien välille. On varmasti ystävyydellä vahva pohja.
 
vierailija
Hei kuka sitä Peksin k yrpä kuvaa vieläkin hilloaa? Siitä vihjailtiin jo viikko sitten. Tänne se nyt ja stana sassiin.
Ja joku panttaa edelleen sitä ficciä missä petturi topista koulitaan kuulias bottom. Arvon nimimerkki "kiltti jakkupukuinen virastotäti", linkkiä odotellaan edelleen. Tai edes vihjettä mistä se löytyy. Tämä ficci ei siis ollut kenestäkään näistä mutta joku mainitsi sen.
 
vierailija
Stana sentään. M
Ja joku panttaa edelleen sitä ficciä missä petturi topista koulitaan kuulias bottom. Arvon nimimerkki "kiltti jakkupukuinen virastotäti", linkkiä odotellaan edelleen. Tai edes vihjettä mistä se löytyy. Tämä ficci ei siis ollut kenestäkään näistä mutta joku mainitsi sen.
Stana sentään. Mä haluan nähdä kun Romeo Thanveeran näköinen master daddy koulii Tommysta kuuliaisena bottomin.
 
vierailija
Mut onko se haikeus sitä, että joutuu itse luopumaan tämän ystävyyden seuraamisesta vai onko sulla haikea fiilis k:n ja b: n ystävyyden mahdollisen hiipumisen takia vai kenties molemmista syistä? Tällainen fandom tai shippaus on hyvin koukuttavaa, tarjoaa yhteisön ja siitä luopuminen vaikka siitä syystä ettei yhteistä materiaalia enää tule voi olla hyvinkin haikeaa.
Minulle tulee haikea olo siitä, että tuntuu ettei ystävyys kestäisi. Samaistun ehkä nykyään enemmän K:hon ja hän on heidän julkisen yhteydenpidon loppumisenkin jälkeen pikkujutuilla osoittanut et B:n ystävyys on tärkeä. Esim nyt tuo fanitaideseinä, johon B otettu mukaan tai se miten PB radio piipahduksesa niin iloisesti kertoi mitä ohjelmaa on Joksuille suunnitellut. Niistä tulee hyvä fiilis. B myös puhunut kauniisti ystävyydestä haastatteluissa, mutta itse annan haastatteluja (jotka on kuitenkin työtä) enemmän painoarvoa arjen teoille. Se että tuollainenkin ystävyys hiipuisi on jotenkin masentavaa, vaikka asia ei minuun mitenkään liitykään ja varmasti molemmat pärjäävät elämässään hyvin ilmankin. Ystävyyttä seuratessa tuli fiilis et kaunita asioita tapahtuu edelleen tässä shaisse maailmassa. Olen välillä ollut palstoilta poissa, joten en edes mitään materiaalia pahemmin kaipaa. Ei hitsi, taidan projisoida tähän jotain maailman tuskaa 😁
 

Yhteistyössä