V
vierailija
Vieras
Ymmärsin, että vetivät akustisen version siellä? Mut kaikki tosiaan oli tuollaJännä, että ovat tuossa kuvassa kaikki, kun lähetyksessä kuulosti ihan siltä, että siellä on vain Bojan ja Jan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ymmärsin, että vetivät akustisen version siellä? Mut kaikki tosiaan oli tuollaJännä, että ovat tuossa kuvassa kaikki, kun lähetyksessä kuulosti ihan siltä, että siellä on vain Bojan ja Jan.
Akustinen versio oli joo.Ymmärsin, että vetivät akustisen version siellä? Mut kaikki tosiaan oli tuolla
Ei ole normaalia, sinä et tunne Bojania vaikka niin kuvittelet.Onhan ihan normaalia fanitusta. Se sen sijaan ei ole, että keksitään hänelle suhde naiseen, jonka kanssa siitä ei ole mitään merkkejä, paitsi kuvittelijan päässä. Jos ei sellaista oikaise, ei fanita aidosti.
Siellä oli tietääkseni vain Jan ja Bojan, kuuntelin radiolähetyksen, esittivät Bluzan ja Umazane Mislin siellä.Ja varsinkin Jure&Jan tuossa. Ihanat
No tuossa kuvassa oli kaikkiSiellä oli tietääkseni vain Jan ja Bojan, kuuntelin radiolähetyksen, esittivät Bluzan ja Umazane Mislin siellä.
Tai siis, jos olivat kaikki niin ihmettelen miksi ei esitelty, kuuntelin koko tuon ajan klo:10.00-10.30 Radio Si.Siellä oli tietääkseni vain Jan ja Bojan, kuuntelin radiolähetyksen, esittivät Bluzan ja Umazane Mislin siellä.
Kuka tässä Bojanin tuntemisesta on mitään puhunut? Vaan hänen puheistaan. Sanoi, että suurin vale oli se, että hän muka oli naisen kanssa Rivieralla, kun oli kotona kipeänä. Se on täysin makuasia, kumpaa siinä ajattelee, että Bojan painottaa. Se, joka sanoi, että Bojanista vale oli se, ettei hän ollut siellä missä hänen sanottiin olevan oli se pääasia on minusta väärässä, mä uskon, että pääasia siinä oli se, että hänen sanottiin olevan siellä naisen kanssa, kun ei ollut.Ei ole normaalia, sinä et tunne Bojania vaikka niin kuvittelet.
Ok, minulla tästä linkistä ei avaudu mitään tai tulee teksti näkijöiden määrää rajoitettu tms.No tuossa kuvassa oli kaikki
Mä myös. Luulin, että ei siellä ole muita. No, puheestahan en mitään ymmärtänyt, jos juontaja heidät jotenkin mainitsi.Tai siis, jos olivat kaikki niin ihmettelen miksi ei esitelty, kuuntelin koko tuon ajan klo:10.00-10.30 Radio Si.
Ja miksi tästä asiasta pitää länkyttää päivä- ja viikkotolkulla?Kuka tässä Bojanin tuntemisesta on mitään puhunut? Vaan hänen puheistaan. Sanoi, että suurin vale oli se, että hän muka oli naisen kanssa Rivieralla, kun oli kotona kipeänä. Se on täysin makuasia, kumpaa siinä ajattelee, että Bojan painottaa. Se, joka sanoi, että Bojanista vale oli se, ettei hän ollut siellä missä hänen sanottiin olevan oli se pääasia on minusta väärässä, mä uskon, että pääasia siinä oli se, että hänen sanottiin olevan siellä naisen kanssa, kun ei ollut.
Kysy tämän valheellisen kommentin kirjoittajalta: "Tavallinen 25v. mies, jolla alkaa olla vakavasti otettava seurustelusuhde amerikkalaisen näyttelijän tai jonkun paikallisen tytön kanssa."Ja miksi tästä asiasta pitää länkyttää päivä- ja viikkotolkulla?
Eli sun on pakko vastata joka ikiseen ”valheelliseen” kommenttiin internetissä? Ihan pimeetä touhua.Kysy tämän valheellisen kommentin kirjoittajalta: "Tavallinen 25v. mies, jolla alkaa olla vakavasti otettava seurustelusuhde amerikkalaisen näyttelijän tai jonkun paikallisen tytön kanssa."
Eiköhän enemmän nyt ole ongelma siinä, että joku kirjoittaa p*skaa palstalla.Eli sun on pakko vastata joka ikiseen ”valheelliseen” kommenttiin internetissä? Ihan pimeetä touhua.
Ja se paska ei lopu niin kauan kun siihen väitetään vastaan.Eiköhän enemmän nyt ole ongelma siinä, että joku kirjoittaa p*skaa palstalla.
Olen eri mieltä.Ja se paska ei lopu niin kauan kun siihen väitetään vastaan.
Mitä siis luulet saavuttavasi jankkaamalla?Olen eri mieltä.
Tää nyt on täyttä pötyä, itsekin kyllä korjailen valheellisia ja B:tä loukkaavia juttuja, nyt ei tarvinnut, kun joku ystävällinen sielu jo oikonut.Ja se paska ei lopu niin kauan kun siihen väitetään vastaan.
Jos näihin ei puututa, nämä valheet helposti leviää ketjun ulkopuolelle esim. X ja juorutili.Mitä siis luulet saavuttavasi jankkaamalla?
Luuletko ihan oikeasti että ”puuttuminen” estää juorujen leviämisen? Miten se on toiminut tähän mennessä?Jos näihin ei puututa, nämä valheet helposti leviää ketjun ulkopuolelle esim. X ja juorutili.
Ne juorut leviää muilla alustoilla ihan ilman tätä palstaa. Luuletko, että ne on täältä lähtöisin?Jos näihin ei puututa, nämä valheet helposti leviää ketjun ulkopuolelle esim. X ja juorutili.
Luulen, että osa sinne juorutilille aikanaan laitetuista on tämän ketjun B:tä kiusanneiden aikaansaannosta.Ne juorut leviää muilla alustoilla ihan ilman tätä palstaa. Luuletko, että ne on täältä lähtöisin?
Sulla on aika suuret luulot tämän ketjun suhteen. Ja vaikka olisi niin luuletko että sun kommentit jotenkin auttaisi asiaa? Ne vaan heittää lisää bensaa liekkeihin.Luulen, että osa sinne juorutilille aikanaan laitetuista on tämän ketjun B:tä kiusanneiden aikaansaannosta.
Tuossa on lisää kuvia tän aamuisesta![]()