V
vierailija
Vieras
En halua, että kukaan ketjuissa nopeasti ja satunnaisesti käyvä kuvittelee, että sellainen olisi uusi konsensus.Mitä siis luulet saavuttavasi jankkaamalla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En halua, että kukaan ketjuissa nopeasti ja satunnaisesti käyvä kuvittelee, että sellainen olisi uusi konsensus.Mitä siis luulet saavuttavasi jankkaamalla?
Yrität vain tarttua tähän, koska olet S-pakottaja ja ihan Bojanin suusta kuultuna häviöllä. Niin epärehellisenä keskustelijana sinusta on sitten mukavaa koittaa minimisoida sellainen keskustelu, jossa et voi voittaa
Päivä nro 527, puheenaiheet viidettä päivää: onko B pahastunut ja saako lähipiiri käydä K:n eurotourilla. Saadaankohan tänään lisää puheenaiheita? Jatkakaa mammelit.
Sadie![]()
En ole tuonut S:ää esiin tässä ketjussa, vaan tämä kirjoittaja: "Tavallinen 25v. mies, jolla alkaa olla vakavasti otettava seurustelusuhde amerikkalaisen näyttelijän tai jonkun paikallisen tytön kanssa."Ihan kuin mua kiinnostaisi pätkääkään jonkun S:n ja B:n oletettu suhde. Niin et sulle vaan. Mielenkiintoista tässä on se, että nämä S&B parittajat lopettivat sen parittamisen, mutta sun kaltaisilla on pakkomielle jatkuvasti tuoda sitä S esiin tässäkin ketjussa.
Auttaa se, uskon B:n arvostavan häntä puolustavia.Sulla on aika suuret luulot tämän ketjun suhteen. Ja vaikka olisi niin luuletko että sun kommentit jotenkin auttaisi asiaa? Ne vaan heittää lisää bensaa liekkeihin.
En ole tuonut S:ää esiin tässä ketjussa, vaan tämä kirjoittaja: "Tavallinen 25v. mies, jolla alkaa olla vakavasti otettava seurustelusuhde amerikkalaisen näyttelijän tai jonkun paikallisen tytön kanssa."
Auttaa se, uskon B:n arvostavan häntä puolustavia.
Voi vittusaatana mä lähden tästä ketjusta nyt lopullisesti. Hyvästi
Olen toki, mutta kun sitä ei tuosta kommentista voinut yksiselitteisesti saada, niin korjasin toki väärän olettaman.Et sitten oo kuullu sellaista käsitettä kuin puhdas vttuilu.
Niillä on uskomaton tahdonvoima kun jaksavat jankata samoista asioista, kenen tulkinta Bojanin sanomisista on oikein, sivutolkulla viikkokaupalla.Nämä plussan ja vauvan K&B aiheiset ketjut on nykyään täynnä riiteleviä ja parasosiaalisia faneja. Ei näitä jaksa enää kukaan normaali. Siirryn tumppuun itsekin kokonaan.
Jos haluat oikeasti auttaa Bojania niin mene vaikka ovelta ovelle markkinoimaan Joksuja niin Bojan saa uusia kuuntelijoita ja rahaa.Auttaa se, uskon B:n arvostavan häntä puolustavia.
Älä höpise, kohta oot takaisin kuitenkin. Mutta joo on tämä vähän päivän murmelina kun sama aihe kiertää päivästä toiseen.Voi vittusaatana mä lähden tästä ketjusta nyt lopullisesti. Hyvästi
Pötypuhetta, minä puutun jatkossakin tiettyihin kirjoituksiin, näistähän ne voi sitten levitä muualle ja näitä ketjuja voi lukea ulkomaalaisetkin.Keskustelun kuolema on ne, joiden mielestä mistään ei saa keskustella. Jokainen asia on joko juoruilua, pahan puhumista, shippiä tai "sun mielipide ei kiinnosta".
Ihan vaan tiedoksi, että omia mielipiteitä saa esittää vaikka ne olisi kuinka perseestä kenen mielestä tahansa. B, K, S, NM, D ja ketä kaikkia täällä nyt onkaan mainittu, eivät myöskään tarvitse puolesta loukkaantujia. Jos tähän ketjuun eksyvät, niin voivat sitten loukkaantua. Jos joku jonkun mielipiteen vie juorusivuille, niin tämä on se syyllinen, ei se joka mielipiteensä sanoo.
Joku väitti että olisi ollut beige(?) eilisellä keikalla. Itseäni asia ei kauheasti kiinnosta.Mites eilinen huilun väri, onko siitä vielä keskusteltu? En jaksa selata.
Netti on jo täynnä juttua Bojanista ja Sadiesta. Aikamoinen pölvästi olet jos luulet että päivystäminen täällä auttaa jotain.Pötypuhetta, minä puutun jatkossakin tiettyihin kirjoituksiin, näistähän ne voi sitten levitä muualle ja näitä ketjuja voi lukea ulkomaalaisetkin.
Ei ole täynnä ja X:ssäkin asiaa on jo korjailtu väärin luuleville.Netti on jo täynnä juttua Bojanista ja Sadiesta. Aikamoinen pölvästi olet jos luulet että päivystäminen täällä auttaa jotain.
Ei ole täynnä ja X:ssäkin asiaa on jo korjailtu väärin luuleville.