K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näyttää olevan suhteet siihen suuntaan voimissaan. Tuo Sadie ei edelleenkään ole mun suosikki B n tyttöystäväksi. Joo, asia ei mulle kuulu.
Mä taas aattelen, että se, keneen B ihastuu itse on mun suosikki myös. Itse se tietää kenen kanssa parhaiten synkkaa. Kiinnostaa kyllä se, kuka on se henkilö, kenet valitsee. Toki poikkeuksena jos tiedettäis että se toinen olis joku pettäjä ja kaltoinkohtelija, en tosin usko että sellaiseen suhteeseen alkaisikaan.
 
vierailija
Mä taas aattelen, että se, keneen B ihastuu itse on mun suosikki myös. Itse se tietää kenen kanssa parhaiten synkkaa. Kiinnostaa kyllä se, kuka on se henkilö, kenet valitsee. Toki poikkeuksena jos tiedettäis että se toinen olis joku pettäjä ja kaltoinkohtelija, en tosin usko että sellaiseen suhteeseen alkaisikaan.
Lampaat ajattelee noin eli ei mitään omaa mielipidettä.
 
vierailija
Lampaat ajattelee noin eli ei mitään omaa mielipidettä.
Musta olis vaan hölmöä, että mulla olis joku vahva oma mielipide toisen henkilökohtaisista suhteista. Ymmärrätkö yhtään, että itsekään et ollenkaan tiedä niistä suhteista mitään, ne on vain omia mielikuviasi. Mulla on selkeät mielipiteet omista suhteistani, ei mulle tuntemattomien ihmisten. Kiinnostaa tottakai, kenen kanssa B yhteen päätyy ja itse tykkään S:stä, joten se olis hauska uutinen, jos ovat yhdessä. Jos B alkaa kuitenkin olla jonkun muun kanssa, on selvää että se toinen on silloin tavalla tai toisella sopivampi hänelle.
 
vierailija
Mäkin kävin lukemassa niitä, ihan selvää läppää. Muutenkin kannattaisi joidenkin tarkistaa täällä ensin, että onko tili esim. parodia tili jne. Tarve päästä haukkumaan Sadie faneja on vissiin niin suuri, ettei viitsitä edes selvittää perusasioita. Vauvalla joku oli ottanut tosissaan sen Joksujen vitsin. Ettei kukaan loukkaannu, niin kyseessä vain 1-2 tyyppiä. Suurin osa ihmisistä on fiksuja ja he ymmärtävät ilmiselvän vitsin.
Mikä Joksujen vitsi vauvalla oli otettu tosissaan?
 
vierailija
Mä taas aattelen, että se, keneen B ihastuu itse on mun suosikki myös. Itse se tietää kenen kanssa parhaiten synkkaa. Kiinnostaa kyllä se, kuka on se henkilö, kenet valitsee. Toki poikkeuksena jos tiedettäis että se toinen olis joku pettäjä ja kaltoinkohtelija, en tosin usko että sellaiseen suhteeseen alkaisikaan.
Mä en kyllä ole noin hyväsydäminen. Mä tiedostan kyllä, että asia ei minulle yhtään kuulu, mutta itse en kyllä pysty innostumaan jostain henkilöstä siksi, että joku häneen rakastuu. Vaikka järjelläni tietysti tajuan, että on valitsijalle paras mahdollinen, koska tuli valituksi.
 

Yhteistyössä