vierailija
Kyllä joku aina tietääNo voi harmi kun ig on nää nyt sekoittanut, nauran.
Kyllä joku aina tietääNo voi harmi kun ig on nää nyt sekoittanut, nauran.
Tää Oona taitaa olla vaan joku rando jonka B tapasi Ääniwallissa.Oona S? Ei kai hän ole joksufani.
Ai Bojan on susta pöljä. Kiva tietää.Aiemmin jo seurannut pöljä.
Sori sekoitin toiseen Oonaan koka tekee käännöksiä JOsubsille.Oona S? Ei kai hän ole joksufani.
Opettele lukemaan.Ai Bojan on susta pöljä. Kiva tietää.
Ällöttävää stalkkaamista, ei ole oikeiden fanien touhua.Kyllä joku aina tietää
No sanopa muuta. Vaikuttaa kyllä huolestuttavan pakkomielteiseltä, ilmeisesti nää seuraa koko ajan muuttuuko seurattavien luku ja sitten käydään läpi se koko lista, että kuka ei ollut viimeksi. Onko niillä muistiinpanot, että ne tietää mitä on ollut ja mitä uutta on tullut?Ällöttävää stalkkaamista, ei ole oikeiden fanien touhua.
Jotkuthan voi seurata jollain tilillä kaikkia samoja tyyppejä niin pysyy kärryillä uusista seuratuista ja näkee tykkäykset yms. Siis joskus muistan twitterissä nähneeni jotain tilejä tyyliin Louis timeline (Louis Tomlison) tms. Nyt kun insta ei näytä enää noita uusia seurattuja tää taitaa olla ainoa keino. Täytyy kyllä sanoa, että hullun hommaa.No sanopa muuta. Vaikuttaa kyllä huolestuttavan pakkomielteiseltä, ilmeisesti nää seuraa koko ajan muuttuuko seurattavien luku ja sitten käydään läpi se koko lista, että kuka ei ollut viimeksi. Onko niillä muistiinpanot, että ne tietää mitä on ollut ja mitä uutta on tullut?
Seli seliJulkisia tilejä ei voi stalkata<3
mutta eikö ollut ihana kun joku kuitenkin vastasi sulle pitkästi aikaa <3?Seli seli
Ei tarvitse kaikkia käydä läpi eikä muistiinpanoja tehdä. Mulla näkyy edelleen pari uusinta ylinnä. Sen tarkastamiseen menee noin 2 sekuntia.No sanopa muuta. Vaikuttaa kyllä huolestuttavan pakkomielteiseltä, ilmeisesti nää seuraa koko ajan muuttuuko seurattavien luku ja sitten käydään läpi se koko lista, että kuka ei ollut viimeksi. Onko niillä muistiinpanot, että ne tietää mitä on ollut ja mitä uutta on tullut?
Miks mulla ei? Osaako joku selittää?Ei tarvitse kaikkia käydä läpi eikä muistiinpanoja tehdä. Mulla näkyy edelleen pari uusinta ylinnä. Sen tarkastamiseen menee noin 2 sekuntia.
Mutta mitä niillä tiedoilla edes teet? Tätä Bojan panee kaikkia kihikihi juttua vai?Ei tarvitse kaikkia käydä läpi eikä muistiinpanoja tehdä. Mulla näkyy edelleen pari uusinta ylinnä. Sen tarkastamiseen menee noin 2 sekuntia.
Katson koneelta, voisko siinä olla syy? Ja seuraavalle vastaukseksi että yleisestä kiinnnostuksesta, myös mainitsemaasi juttua varten kihkih.Miks mulla ei? Osaako joku selittää?
Instassa on uusi ominaisuus joka sekoittaa kaikki seuratut. Tämä ei ole kaikilla käyttäjillä joten on varmaan vielä A/B-testausvaiheessa.Miks mulla ei? Osaako joku selittää?
Mulla taas näkyy kolme jotain ihan sekalaista ylimpänä. Sitten yhteiset seuratut ja sen jälkeen taas muut seuratut sekalaisessa järjestyksessä.Mullakin sekoittaa kaikki muut seuratut mutta muutama uusin näkyy yhä ylimpänä.
Outoa. Katotko selaimella vai sovelluksella?Mulla taas näkyy kolme jotain ihan sekalaista ylimpänä. Sitten yhteiset seuratut ja sen jälkeen taas muut seuratut sekalaisessa järjestyksessä.
Kummallakin näyttää noin. Toi tosiaan tällä hetkellä näkyy eri tavalla eri käyttäjille.Outoa. Katotko selaimella vai sovelluksella?
Mulla muuten sama mutta ne kolme ylintä on uusia. Tai itse asiassa insta alkaa ilmeisesti jonkin ajan kuluttua seuraamisista sekoittaa näitäkin (jos siis aivan uusia seurattavia ei tule) koska K ylimpänä on nyt joku mesc ja Tjäreborg ja norjalainen vasta kolmantena. Kai se nyt Tjäreborgia on jo aiemmin seurannut?Mulla taas näkyy kolme jotain ihan sekalaista ylimpänä. Sitten yhteiset seuratut ja sen jälkeen taas muut seuratut sekalaisessa järjestyksessä.