K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ällöttävää stalkkaamista, ei ole oikeiden fanien touhua.
No sanopa muuta. Vaikuttaa kyllä huolestuttavan pakkomielteiseltä, ilmeisesti nää seuraa koko ajan muuttuuko seurattavien luku ja sitten käydään läpi se koko lista, että kuka ei ollut viimeksi. Onko niillä muistiinpanot, että ne tietää mitä on ollut ja mitä uutta on tullut?
 
vierailija
No sanopa muuta. Vaikuttaa kyllä huolestuttavan pakkomielteiseltä, ilmeisesti nää seuraa koko ajan muuttuuko seurattavien luku ja sitten käydään läpi se koko lista, että kuka ei ollut viimeksi. Onko niillä muistiinpanot, että ne tietää mitä on ollut ja mitä uutta on tullut?
Jotkuthan voi seurata jollain tilillä kaikkia samoja tyyppejä niin pysyy kärryillä uusista seuratuista ja näkee tykkäykset yms. Siis joskus muistan twitterissä nähneeni jotain tilejä tyyliin Louis timeline (Louis Tomlison) tms. Nyt kun insta ei näytä enää noita uusia seurattuja tää taitaa olla ainoa keino. Täytyy kyllä sanoa, että hullun hommaa.
 
vierailija
No sanopa muuta. Vaikuttaa kyllä huolestuttavan pakkomielteiseltä, ilmeisesti nää seuraa koko ajan muuttuuko seurattavien luku ja sitten käydään läpi se koko lista, että kuka ei ollut viimeksi. Onko niillä muistiinpanot, että ne tietää mitä on ollut ja mitä uutta on tullut?
Ei tarvitse kaikkia käydä läpi eikä muistiinpanoja tehdä. Mulla näkyy edelleen pari uusinta ylinnä. Sen tarkastamiseen menee noin 2 sekuntia.
 
vierailija
Mulla taas näkyy kolme jotain ihan sekalaista ylimpänä. Sitten yhteiset seuratut ja sen jälkeen taas muut seuratut sekalaisessa järjestyksessä.
Mulla muuten sama mutta ne kolme ylintä on uusia. Tai itse asiassa insta alkaa ilmeisesti jonkin ajan kuluttua seuraamisista sekoittaa näitäkin (jos siis aivan uusia seurattavia ei tule) koska K ylimpänä on nyt joku mesc ja Tjäreborg ja norjalainen vasta kolmantena. Kai se nyt Tjäreborgia on jo aiemmin seurannut?

Sitten tulee kyllä kauhea ongelma jos joku alkaa seurata enempää kuin kolmea yhdellä kertaa (siis vaikka muutaman minuutin sisällä). Ei saa enää selville sitä neljättä jos rajana näyttää olevan tuo kolme.
 

Yhteistyössä