K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä liityn Damon-kerhoon. Mulla on myös koko ajan ollut fiilis, että jotain Bojanin ja Damonin välillä on ollut. Mutta kuka on ihastunut kehenkin ja kuka antanut pakit, tässäkin on eri mahdollisuuksia.

Muistaako joku muu kuinka SYS-kiertueen alussa Damon kertoi päiväkirjastoorissaan rakastuneensa mutta ei saa vastarakkautta? Ajattelin sen silloin olleen Bojan johon D rakastui. Mutta yhtä hyvin hän on voinut rakastua vaikka Krisiin.
Muistan. Damon kirjoitti sanatarkkaan, että oli rakastunut syvästi, mutta 'He does not love me back'.
 
vierailija
Kiitos V K kirjoita kun sulla on aikaa, mielelläni luen sun pohdintojasi.
Tänäänkin on toisessa ketjussa syytetty minua (selvästikin, vaikkei suoraan sanota) jutuista joita en ollenkaan ole kirjoittanut. Sitä on nyt jatkunut viikkokaupalla, eikä se häiritse minua muuten kuin jos harkitsen olenko ketjussa kiva vaiko en.
Eli tuosta voi päätellä, ettei näitä turhaan syyttäjiä häiritse ketjuissa harrastettava huono käytös. Jokin siinä on heistä tosi jees? Kö?
Aito (joka jo pitää saamastaan nimimerkistä 🥹 Ymmärrän kyllä miten se on muiden silmissä 🤮)
 
vierailija
Eikö ”Aidon jutuiksi” muilta ihmisiltä tulleita tekstejä sanovilla ole enää mitään sanottavaa mun puheista, kun pitää muidenkin pahat puheet väittää mun toiminnakseni?
Eli oletteko te Aito-vihjailuinenne hyvän ryhmähengen perässä vai syyttömän kimppuun hyökkäämisestä nauttivia? Syytön mä muiden ikäviin kirjoituksiin oon. Ne eivät pääty jos mua syytetään.

Aito
 
vierailija
Eikö ”Aidon jutuiksi” muilta ihmisiltä tulleita tekstejä sanovilla ole enää mitään sanottavaa mun puheista, kun pitää muidenkin pahat puheet väittää mun toiminnakseni?
Eli oletteko te Aito-vihjailuinenne hyvän ryhmähengen perässä vai syyttömän kimppuun hyökkäämisestä nauttivia? Syytön mä muiden ikäviin kirjoituksiin oon. Ne eivät pääty jos mua syytetään.

Aito
Lisään vielä, että en kiellä syyttämästä mua MUN KIRJOITUKSISTA, jos sille tuntuu. Se onkin eri asia.
Aito
 
vierailija
Hitto kun tylsä päivä... nää K:n ja JO:n keikkatauot kyl hiljentää nää ketjut niin tyystin nykyään... täälläkin vaan Aito nykyään näköjään.

Iii-hahaaa!
Minä täällä!
🐴🐴
Vantaalainen valkotukka on sanonut laihoja ja puisevia serkkuani *****n keppihevospaskoiksi. En minå niistä serkuista kyllä niin välitäkään. Haukkuvat minua lihavaksi syöttöponiksi, kun itse ovat niin pieniruokaisia.

Minä kyllä hirnun kovasti kun taas saan valkotukan selkääni!!!

T. Pieni Ruskea Poni
🩷🩷
 
vierailija
Iii-hahaaa!
Minä täällä!
Vantaalainen valkotukka on sanonut laihoja ja puisevia serkkuani *****n keppihevospaskoiksi. En minå niistä serkuista kyllä niin välitäkään. Haukkuvat minua lihavaksi syöttöponiksi, kun itse ovat niin pieniruokaisia.

Minä kyllä hirnun kovasti kun taas saan valkotukan selkääni!!!

T. Pieni Ruskea Poni
🩷🩷
Noh, tähän oli hyvä päättää tämä päivä. Öitä vaan kaikille.
 
vierailija
Mä vähän jälkijunassa osallistun vielä tuohon Damon-spekuiluun. Entä jos B ja Kris ovat vaan kumpikin olleet imarreltuja maailmankuulun valokuvaajan huomiosta ja tavallaan kilpailleet keskenään, kumpi ”voittaa” hänen suosionsa itselleen? Ilman sen suurempaa /vakavampaa ihastumista? Ja Kris voittanut kisan.

Hävettää sanoa, mutta itsellä oli nuorena vähän samantapainen tilanne hyvän ystäväni kanssa. Kilpailimme erään karismaattisen lesbonaisen suosiosta ja huomiosta, vaikka kummallakaan ei ollut sen suurempia tavoitteita naisen suhteen ja olimme heteroita, jos se nyt jotain merkitsee. Mutta kummasti sen naisen huomio silti hiveli itsetuntoa.

Jotenkaan en näe Boitsua ainakaan syvästi rakastuneena Damoniin. Varmaan kiinnostusta, ihailua ja ehkä vetovoimaakin on ollut ilman sen suurempia romanttisia tunteita. B ja D ei vaan ole mulle kovin mätsäävä pari, en edes tiedä miksi.
Tavallaan teoriassa voisivat ollakin, kun D on sivistynyt ja syvällinen tyyppi, aivan kuten B, mutta joku siinä vaan tökkii. Ehkä B on liian puppy & kultainennoutaja synkkämielisyyteen taipuvaiselle Dlle. Viileän etäinen Kris on enemmän Dn tyyppiä.

Sadie tuntuu liian kaukaiselta myös, joten ei siitä sen enempää, sitäkään en osaa nähdä Bn kanssa vaikka varmasti söpöjä yhdessä olisivatkin. Enkä oikein ketään naista, for that matter. Kai se on syötävä kimallekamelin haalari tai jotain, jos B lopulta paljastuisikin heteroksi! 😅

Mutta tämän ketjun perimmäistä ideaa uhmaten sanon, että kyllä mun mielestä Bllä ne parhaat kemiat edelleen Kn kanssa on (tosin kuulun myös siihen koulukuntaan, että Janin kanssa on joskus kännissä jotain rajoja vähän ylitetty, mutta päätetty jättää homma siihen). Se vaan taitaa olla realismia, että vaikka Kn kanssa kemiaa olisi vaikka muille jakaa, niin eihän siitä hommasta taida tulla lasta ei paskaa, ikävä kyllä. Koska gf ja molempien urat ja kiireet ja heteronormatiivisuus ja kuitenkin liian erilaiset elämäntyylit ja kiinnostuksen kohteet (sosiologi vs. amis, maailmankansalainen vs. vantaalainen). Ja sanon tämän kaikella rakkaudella, tykkään kyllä molemmista K&B.
 
vierailija
Mä vähän jälkijunassa osallistun vielä tuohon Damon-spekuiluun. Entä jos B ja Kris ovat vaan kumpikin olleet imarreltuja maailmankuulun valokuvaajan huomiosta ja tavallaan kilpailleet keskenään, kumpi ”voittaa” hänen suosionsa itselleen? Ilman sen suurempaa /vakavampaa ihastumista? Ja Kris voittanut kisan.

Hävettää sanoa, mutta itsellä oli nuorena vähän samantapainen tilanne hyvän ystäväni kanssa. Kilpailimme erään karismaattisen lesbonaisen suosiosta ja huomiosta, vaikka kummallakaan ei ollut sen suurempia tavoitteita naisen suhteen ja olimme heteroita, jos se nyt jotain merkitsee. Mutta kummasti sen naisen huomio silti hiveli itsetuntoa.

Jotenkaan en näe Boitsua ainakaan syvästi rakastuneena Damoniin. Varmaan kiinnostusta, ihailua ja ehkä vetovoimaakin on ollut ilman sen suurempia romanttisia tunteita. B ja D ei vaan ole mulle kovin mätsäävä pari, en edes tiedä miksi.
Tavallaan teoriassa voisivat ollakin, kun D on sivistynyt ja syvällinen tyyppi, aivan kuten B, mutta joku siinä vaan tökkii. Ehkä B on liian puppy & kultainennoutaja synkkämielisyyteen taipuvaiselle Dlle. Viileän etäinen Kris on enemmän Dn tyyppiä.

Sadie tuntuu liian kaukaiselta myös, joten ei siitä sen enempää, sitäkään en osaa nähdä Bn kanssa vaikka varmasti söpöjä yhdessä olisivatkin. Enkä oikein ketään naista, for that matter. Kai se on syötävä kimallekamelin haalari tai jotain, jos B lopulta paljastuisikin heteroksi!

Mutta tämän ketjun perimmäistä ideaa uhmaten sanon, että kyllä mun mielestä Bllä ne parhaat kemiat edelleen Kn kanssa on (tosin kuulun myös siihen koulukuntaan, että Janin kanssa on joskus kännissä jotain rajoja vähän ylitetty, mutta päätetty jättää homma siihen). Se vaan taitaa olla realismia, että vaikka Kn kanssa kemiaa olisi vaikka muille jakaa, niin eihän siitä hommasta taida tulla lasta ei paskaa, ikävä kyllä. Koska gf ja molempien urat ja kiireet ja heteronormatiivisuus ja kuitenkin liian erilaiset elämäntyylit ja kiinnostuksen kohteet (sosiologi vs. amis, maailmankansalainen vs. vantaalainen). Ja sanon tämän kaikella rakkaudella, tykkään kyllä molemmista K&B.
Muuten hyvä kirjoitus, mutta toi loppu luokittelu on vähän ruma, noi koulutukset jne. ei kerro ihmisen kokonaissivistyksestä mitään ja toi B maailmankansalainen vähän outo millä perusteella?!
 
vierailija
Mä vähän jälkijunassa osallistun vielä tuohon Damon-spekuiluun. Entä jos B ja Kris ovat vaan kumpikin olleet imarreltuja maailmankuulun valokuvaajan huomiosta ja tavallaan kilpailleet keskenään, kumpi ”voittaa” hänen suosionsa itselleen? Ilman sen suurempaa /vakavampaa ihastumista? Ja Kris voittanut kisan.

Hävettää sanoa, mutta itsellä oli nuorena vähän samantapainen tilanne hyvän ystäväni kanssa. Kilpailimme erään karismaattisen lesbonaisen suosiosta ja huomiosta, vaikka kummallakaan ei ollut sen suurempia tavoitteita naisen suhteen ja olimme heteroita, jos se nyt jotain merkitsee. Mutta kummasti sen naisen huomio silti hiveli itsetuntoa.

Jotenkaan en näe Boitsua ainakaan syvästi rakastuneena Damoniin. Varmaan kiinnostusta, ihailua ja ehkä vetovoimaakin on ollut ilman sen suurempia romanttisia tunteita. B ja D ei vaan ole mulle kovin mätsäävä pari, en edes tiedä miksi.
Tavallaan teoriassa voisivat ollakin, kun D on sivistynyt ja syvällinen tyyppi, aivan kuten B, mutta joku siinä vaan tökkii. Ehkä B on liian puppy & kultainennoutaja synkkämielisyyteen taipuvaiselle Dlle. Viileän etäinen Kris on enemmän Dn tyyppiä.

Sadie tuntuu liian kaukaiselta myös, joten ei siitä sen enempää, sitäkään en osaa nähdä Bn kanssa vaikka varmasti söpöjä yhdessä olisivatkin. Enkä oikein ketään naista, for that matter. Kai se on syötävä kimallekamelin haalari tai jotain, jos B lopulta paljastuisikin heteroksi! 😅

Mutta tämän ketjun perimmäistä ideaa uhmaten sanon, että kyllä mun mielestä Bllä ne parhaat kemiat edelleen Kn kanssa on (tosin kuulun myös siihen koulukuntaan, että Janin kanssa on joskus kännissä jotain rajoja vähän ylitetty, mutta päätetty jättää homma siihen). Se vaan taitaa olla realismia, että vaikka Kn kanssa kemiaa olisi vaikka muille jakaa, niin eihän siitä hommasta taida tulla lasta ei paskaa, ikävä kyllä. Koska gf ja molempien urat ja kiireet ja heteronormatiivisuus ja kuitenkin liian erilaiset elämäntyylit ja kiinnostuksen kohteet (sosiologi vs. amis, maailmankansalainen vs. vantaalainen). Ja sanon tämän kaikella rakkaudella, tykkään kyllä molemmista K&B.
Mä arvelen myös että kris ja bojan on jotenkin kilpailleet siitä huomiosta. B on ehkä ollut suorempi, ottanut syliin ja kiivennyt syliin jne, ja kris sitten flirttaillut siellä viestikentissä. Tällaisia ei aina mitenkään puhuta auki vaan toinen sitten perääntyy huomatessaan ettei homma oikein kanna. Jotain epämukavuutta voi väleihin tulla, mutta ei välttämättä mitään ratkaisevan suurta, koska jos kyse ei ole mistään rakastumisesta ja pettämisestä jne. Sen oman tunteen tai orastavan toiveen mielellään vain peittelee ja ehkä teeskentelee ettei sellaista koskaan ollutkaan. Mäkin tunnistan tän itsestäni, ainakin kahdelta kerralta 🙈 Muistan hyvin miltä tuntui huomata että se oma panos ei tuottanutkaan tulosta vaikka sainkin periaatteessa vastakaikua. Se kaiku vaan olikin sitä yhteistä läppää enkä edes tiedä huomasiko se kohde tätä yritystäni koskaan, koska luonnollisesti sen huomio oli kaverissani. Ehkä se mun osuus suorastaan mahdollisti heidän lähentymisensä, kun vitsin ja leikin varjolla oli mahdollista lähentyä fyysisesti ja sanoa vaikka mitä muka-läppää, missä kuitenkin oli totuuden siemen. Ja sitten taas muistan niinkin päin että minä olinkin se joka sen huomion sai ja kaverini jäi lehdellä soittelemaan (nää on muuten ihan eri kavereita eri elämäntilanteista, ei ole mitään ikikilpailua kenenkään yksittäisen kanssa).
 

Yhteistyössä