K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eipä ois eka joka saa pakit ja iskee sit sen ihastuksensa kaverin lohduksi tai kostoksi.
Bojan on sen verran kiltin oloinen ihmisenä, että ei varmasti tekisi toiselle noin ilman kiinnostusta. Ja olishan se S:kin sellaisen kuvion tajunnut kun on ollut mukana koko ajan. Mutta voihan jotain kipinöintiä olla kahdenkin kiinnostavan ihmisen kanssa. Jos D:n kanssa oli vähän jännitettä mutta kun tutustuivat S:n kanssa paremmin, niin kävikin niin että rakastuivat hänen kanssaan. En tiedä uskonko itsekään tuohon mutta on sekin vaihtoehto.

Tai sitten D ei ollut kiinnostunut, B jäi Nykiin ja tutustuivat sitten S:n kanssa syvemmin. Eihän sen kiinnostuksen olis tarvinnut yllätyksenä tulla, olishan se voinut olla koko ajan siellä taustalla olemassa mutta ei päässyt heti muiden kuvioiden takia esille.

Toisaalta se, että S tuli mukaan keikkabussiin, voisi viitata siihen että S oli koko ajan se, jonka kanssa jotain oli ja D:n kanssa vain kevyttä flirttiä huumorilla.
 
vierailija
Bojan on sen verran kiltin oloinen ihmisenä, että ei varmasti tekisi toiselle noin ilman kiinnostusta. Ja olishan se S:kin sellaisen kuvion tajunnut kun on ollut mukana koko ajan. Mutta voihan jotain kipinöintiä olla kahdenkin kiinnostavan ihmisen kanssa. Jos D:n kanssa oli vähän jännitettä mutta kun tutustuivat S:n kanssa paremmin, niin kävikin niin että rakastuivat hänen kanssaan. En tiedä uskonko itsekään tuohon mutta on sekin vaihtoehto.

Tai sitten D ei ollut kiinnostunut, B jäi Nykiin ja tutustuivat sitten S:n kanssa syvemmin. Eihän sen kiinnostuksen olis tarvinnut yllätyksenä tulla, olishan se voinut olla koko ajan siellä taustalla olemassa mutta ei päässyt heti muiden kuvioiden takia esille.

Toisaalta se, että S tuli mukaan keikkabussiin, voisi viitata siihen että S oli koko ajan se, jonka kanssa jotain oli ja D:n kanssa vain kevyttä flirttiä huumorilla.
Että semmonen Harlekiini-tarina sieltä sit
 
vierailija
Tämä palsta on kuin Kauniita ja Rohkeita lukisi. B on ihastunut ihan kaikkiin, nuorena bändikavereihin ja nytkin haikailee perään, sitten Jereen ja sitten Damoniin ja Sadieen. Ai niin ja harvinaista syöpääkin harrastaa johon etsii hoitoja Amerikasta.
Näinhän tää menee 😅 Tosin varmaan monella on joku oma päälinjansa eikä bojan sen mukaan lennä ja pane sentään ihan jokaista, mutta täällä tietty jokainen tarinan sivujuonne punoutuu aina edellisiin.
 
vierailija
Kun kirjoitin sitä kommenttiani, niin en tullut sillä hetkellä ajatelleeksi, että ihminen voi olla ihastunut/kiinnostunut kahdestakin henkilöstä (miksei useammastakin) samaan aikaan ja voihan se ihastuksen kohde vaihtua joskus nopeastikin. Kyllähän täälläkin välillä aikamoinen Joksu-Kärtsä crew ruletti pyörii, kun kommentoijien kuolauskohteet vaihtelee päivästä toiseen.
Joo, joskus voi niinkin mennä että tapaa samaan aikaan kaksi sellaista ihmistä, joista voisi olla kiinnostunut. Ei edes hirveän harvinaista silloin kun tuttavuudet on vasta alullaan.
 
vierailija
Minkä mä voin nyt merkata CV:hen ammatikseni? Salapoliisi, profiloija, psykologi, käsikirjoittaja vai saako näissä ketjuissa kirjoittelevat pätevyyden toimia noissa kaikissa ammateissa?
 
vierailija
Mä liityn Damon-kerhoon. Mulla on myös koko ajan ollut fiilis, että jotain Bojanin ja Damonin välillä on ollut. Mutta kuka on ihastunut kehenkin ja kuka antanut pakit, tässäkin on eri mahdollisuuksia.

Muistaako joku muu kuinka SYS-kiertueen alussa Damon kertoi päiväkirjastoorissaan rakastuneensa mutta ei saa vastarakkautta? Ajattelin sen silloin olleen Bojan johon D rakastui. Mutta yhtä hyvin hän on voinut rakastua vaikka Krisiin.
 
vierailija
Mä liityn Damon-kerhoon. Mulla on myös koko ajan ollut fiilis, että jotain Bojanin ja Damonin välillä on ollut. Mutta kuka on ihastunut kehenkin ja kuka antanut pakit, tässäkin on eri mahdollisuuksia.

Muistaako joku muu kuinka SYS-kiertueen alussa Damon kertoi päiväkirjastoorissaan rakastuneensa mutta ei saa vastarakkautta? Ajattelin sen silloin olleen Bojan johon D rakastui. Mutta yhtä hyvin hän on voinut rakastua vaikka Krisiin.
Ei se sanonu vastarakkaudesta mitään, pelkästään fallen deep in love.
 
vierailija
Mä liityn Damon-kerhoon. Mulla on myös koko ajan ollut fiilis, että jotain Bojanin ja Damonin välillä on ollut. Mutta kuka on ihastunut kehenkin ja kuka antanut pakit, tässäkin on eri mahdollisuuksia.

Muistaako joku muu kuinka SYS-kiertueen alussa Damon kertoi päiväkirjastoorissaan rakastuneensa mutta ei saa vastarakkautta? Ajattelin sen silloin olleen Bojan johon D rakastui. Mutta yhtä hyvin hän on voinut rakastua vaikka Krisiin.
Mutta mä taas ajattelen että se oli B, joka ihastui D:hen. D:stä en oo varma. Mielenkiintoista silti.🤣
 
vierailija
Mä liityn Damon-kerhoon. Mulla on myös koko ajan ollut fiilis, että jotain Bojanin ja Damonin välillä on ollut. Mutta kuka on ihastunut kehenkin ja kuka antanut pakit, tässäkin on eri mahdollisuuksia.

Muistaako joku muu kuinka SYS-kiertueen alussa Damon kertoi päiväkirjastoorissaan rakastuneensa mutta ei saa vastarakkautta? Ajattelin sen silloin olleen Bojan johon D rakastui. Mutta yhtä hyvin hän on voinut rakastua vaikka Krisiin.
En muista tätä stooria!!! Koitin kattoa ne fanitilit jotka tallentaa sen stooreja mut ei osunu silmään. Sen muistan että se siitä omasta rakastumisestaan kyllä silloin kirjoitti mut se oli ihan postauksessa eikä stoorissa.
 
vierailija
Minkä mä voin nyt merkata CV:hen ammatikseni? Salapoliisi, profiloija, psykologi, käsikirjoittaja vai saako näissä ketjuissa kirjoittelevat pätevyyden toimia noissa kaikissa ammateissa?
Laita kaikki. Mäkin aion kehityskeskustelussa puhua siitä miten jan katsoo nacea ja bojania ja miten bojan koskettelee jania ja krisiä. Näiden erot ja yhtäläisyydet on nyt mun ydinosaamisaluetta.
 
vierailija
D:llä on myös muita miehiä, joiden kanssa on ajoittain liikkunut aika tiiviisti yhteydessä, mm. Simon Lööf ja Jack D Grazer. Oon välillä miettinyt onko jompi kumpi nykyisin poikaystävä vai ovatko ystäviä vain.
Simon viihtyy sen jonkun omarin kanssa tiiviisti. Se on jännä tyyppi, kuulemma joskus viime kesänä se on deletoinu instastaan yli 300 kuvaa.
 
vierailija
Luulen, että B. on hyvinkin ollut aktiivinen somessa koko kesän ajan ja ihan tietoinen, mitä muut siellä postaavat. Kesä- ja heinäkuulta löytyy paljon B:n tykkäyksiä varsinkin heinäkuulta. B. ei vaan itse julkaise paljon mitään.
Tarkoitinkin sitä ettei varmaan olisi postannut mitään vaikka olisivatkin D:n kanssa tavanneet silloin kun D kävi Sloveniassa. Ehkä ei halunnut olla muidenkaan postauksissa, vaikka muuten oliskin somessa laittanut tykkäilyjä ym.
 

Yhteistyössä