K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Damon taitaa olla aika tarkka siitä, kenen kanssa ryhtyy pelehtimään. Tai sitten se on aseksuaali, mikä ei olisi lainkaan ihme. Paljon ystäviä, lämpimiä halauksia, mutta onko rakastajaa?
Ja Bojan on ehkä kuitenkin miesten kanssa aika kokematon. Oisko sitten vasta "herännyt" mahdollisuuteen Kärtsän tavattuaan?
Mä en oikein usko tuohon että B olis vasta silloin herännyt, jos hänellä siis on kiinnostusta miehiin. Luulen että tiesi ja tunsi itsensä jo silloin hyvin. Kun taas avoimuutta olla mitä ikinä onkin, on saattanut kyllä tulla lisää. Muutos Slovenian unelmavävyn roolista siihen, että häntä shipataan K:n kanssa yhteen on voinut olla aika ravistelevakin. Mutta toivottavasti kuitenkin ihan positiivinen.
 
vierailija
Mä taas uskon, että B on tuntenut jonkinlaista vetovoimaa Janiin nuorena. Voi olla että tuntee vieläkin. Jokin lataus heidän välillään on ja mun silmissä se lataus ei ole koskaan päässyt purkautumaan.
Mun silmiin taas näyttää just siltä että latausta on myös purettu, mutta ehkä liian nuorena ja mahdollisesti kumpikin aika kokemattomana, niin ei sit oo oikein ottanut tulta. Mutta kipinä on jäänyt.
 
vierailija
Mä en oikein usko tuohon että B olis vasta silloin herännyt, jos hänellä siis on kiinnostusta miehiin. Luulen että tiesi ja tunsi itsensä jo silloin hyvin. Kun taas avoimuutta olla mitä ikinä onkin, on saattanut kyllä tulla lisää. Muutos Slovenian unelmavävyn roolista siihen, että häntä shipataan K:n kanssa yhteen on voinut olla aika ravistelevakin. Mutta toivottavasti kuitenkin ihan positiivinen.
Tähän mä uskon ihan ehdottomasti. Pelkästään sen puheet viisujen aikana oli vielä sitä unelmavävyosastoa mutta eipä siinä mennyt montakaan kuukautta kun se jo kertoi haastattelussa unelmatreffeistä. Kieltämättä se lontoo ois voinut tarjota mahdollisuuksia joihin kotimaan kamaralla ei ehkä uskallus riitä.
 
vierailija
Tää ois kyllä oikeesti aika surullista. Ne (siis ainakin B ja D) oli selvästi läheisiä ja paljon tekemisissä keskenään. Olisi aika karua jos eivät edes tavanneet kun D oli Ljubljanassa, eikö se kroatian rannikonkaan paikka mitenkään kaukana ollut.
Eikös muuten D ollut vaan päivän Ljubljanassa? Onhan se mahdollista, että B:llä oli jotain muita juttuja silloin tai jotain?
 
vierailija
Mäkin oon pitkälti samoilla linjoilla. Tuossa oon kyllä eri mieltä että D olis millään tavalla ollut kokeilukappale B:lle. B:stä tulee sellaiset vibat että ei pelkää sitoutumista kun rakastuu. D taas saattaisi hyvinkin olla vähän kompleksisempi tuossa asiassa. Miten ajattelette että S sopii kuvioon, uskotteko että seurustelevat nyt B:n kanssa?
Mä arvelen siis että B ei luultavasti ole ollut miesten kanssa ainakaan parisuhteessa. Ja siihen damon ei halunnut ryhtyä, että olisi bojanille se eka.
 
vierailija
Eikös muuten D ollut vaan päivän Ljubljanassa? Onhan se mahdollista, että B:llä oli jotain muita juttuja silloin tai jotain?
Tai tuo reissuhan oli silloin S:n Pariisin muotijuttujen aikaan eli S ois Kroatian kautta mennyt sinne ja D lähtenyt sitten mukaan ja samalla kävi Sloveniassa, koska Kroatiasta on lyhyt matka sinne. Ehkä silloin vaan Kris oli vapaana tai olivat nimenomaan Krisin kanssa sopineet, että D tulee sinne, kun vaikuttavat läheisiltä. Muilla Joksuilla ei välttämättä ollut aikaa, että olisivat D:tä ehtineet nähdä.
 
vierailija
Mun silmiin taas näyttää just siltä että latausta on myös purettu, mutta ehkä liian nuorena ja mahdollisesti kumpikin aika kokemattomana, niin ei sit oo oikein ottanut tulta. Mutta kipinä on jäänyt.
Tämäkin on hyvä vaihtoehto. Musta B selvästi haluaisi Janilta huomiota. Vaikea selittää tätä paremmin, mutta useissa videoissa hän käyttäytyy kuin ”pikku brat” Jania kohtaan. Näiden välillä on kutkuttavaa leikkiä, mikä ei oikein pääty mihinkään.
 
vierailija
Tai tuo reissuhan oli silloin S:n Pariisin muotijuttujen aikaan eli S ois Kroatian kautta mennyt sinne ja D lähtenyt sitten mukaan ja samalla kävi Sloveniassa, koska Kroatiasta on lyhyt matka sinne. Ehkä silloin vaan Kris oli vapaana tai olivat nimenomaan Krisin kanssa sopineet, että D tulee sinne, kun vaikuttavat läheisiltä. Muilla Joksuilla ei välttämättä ollut aikaa, että olisivat D:tä ehtineet nähdä.
Onhan toi kyllä vähän tylyä että pari kuukautta aiemmin kutsutaan keikkabussiin ja sit kun tulee niitten kotikaupunkiin niin niukasti yksi viitsii pyöritellä sen pakollisissa turistinähtävyyksissä.
 
vierailija
Onhan toi kyllä vähän tylyä että pari kuukautta aiemmin kutsutaan keikkabussiin ja sit kun tulee niitten kotikaupunkiin niin niukasti yksi viitsii pyöritellä sen pakollisissa turistinähtävyyksissä.
Mitään tietoahan ei ole, missä S oli tuona päivänä ja kenen kanssa. Joku on täällä väittänyt, että S olisi ollut jo Pariisissa, mutta hänellä ei ole siitä niitä kuuluisia todisteita 😀
 
vierailija
Ok. No miten selitätte tämän kuvion? B ihastui ensin D, jota taas ei B kiinnostanut ja sen jälkeen B ihastui S? Jokin ei täsmää, kuulostaa liikaa kauniilta ja rohkeilta.
Mun mielestä siinä on ihan ainesta. S on kaikin puolin ihastuttava ja jos B tuli torjutuksi, lohtu oli lähellä. Niillä on joka tapauksessa paljon yhteistä, enemmän kuin b:lla ja d:lla, ja ihan taatusti he olivat muutenkin jo tutustuneet toisiinsa. Jos se siitä eteni johonkin muuhun niin eipä se nyt ihme olisi.
 
vierailija
Ok. No miten selitätte tämän kuvion? B ihastui ensin D, jota taas ei B kiinnostanut ja sen jälkeen B ihastui S? Jokin ei täsmää, kuulostaa liikaa kauniilta ja rohkeilta.
Tämä palsta on kuin Kauniita ja Rohkeita lukisi. 😂 B on ihastunut ihan kaikkiin, nuorena bändikavereihin ja nytkin haikailee perään, sitten Jereen ja sitten Damoniin ja Sadieen. Ai niin ja harvinaista syöpääkin harrastaa johon etsii hoitoja Amerikasta.
 
vierailija
Eipä meistä kukaan voi olla 100% varma edes. Onhan D voinut nähdä vaikka kaikki Joksut esim illemmalla, kun Krisin kanssa hengailivat ainakin päivällä
Tuota mäkin meinasin kirjoittaa että eihän me tiedetä näkivätkö vai eivät. B oli tuolloin muutenkin pois somesta, että ei varmaan olis itse postannut joka tapauksessa mitään, ehkä ei halunnut juuri silloin olla muidenkaan kuvissa.
 
vierailija
Mun mielestä siinä on ihan ainesta. S on kaikin puolin ihastuttava ja jos B tuli torjutuksi, lohtu oli lähellä. Niillä on joka tapauksessa paljon yhteistä, enemmän kuin b:lla ja d:lla, ja ihan taatusti he olivat muutenkin jo tutustuneet toisiinsa. Jos se siitä eteni johonkin muuhun niin eipä se nyt ihme olisi.
Kun kirjoitin sitä kommenttiani, niin en tullut sillä hetkellä ajatelleeksi, että ihminen voi olla ihastunut/kiinnostunut kahdestakin henkilöstä (miksei useammastakin) samaan aikaan ja voihan se ihastuksen kohde vaihtua joskus nopeastikin. Kyllähän täälläkin välillä aikamoinen Joksu-Kärtsä crew ruletti pyörii, kun kommentoijien kuolauskohteet vaihtelee päivästä toiseen.😆
 
vierailija
Tuota mäkin meinasin kirjoittaa että eihän me tiedetä näkivätkö vai eivät. B oli tuolloin muutenkin pois somesta, että ei varmaan olis itse postannut joka tapauksessa mitään, ehkä ei halunnut juuri silloin olla muidenkaan kuvissa.
Luulen, että B. on hyvinkin ollut aktiivinen somessa koko kesän ajan ja ihan tietoinen, mitä muut siellä postaavat. Kesä- ja heinäkuulta löytyy paljon B:n tykkäyksiä varsinkin heinäkuulta. B. ei vaan itse julkaise paljon mitään.
 
vierailija
Luulen, että B. on hyvinkin ollut aktiivinen somessa koko kesän ajan ja ihan tietoinen, mitä muut siellä postaavat. Kesä- ja heinäkuulta löytyy paljon B:n tykkäyksiä varsinkin heinäkuulta. B. ei vaan itse julkaise paljon mitään.
No ihan varmasti. Heinäkuussakin se postasi kuitenkin niitä keikkajuttuja ja sbj promoja eli ei todellakaan ole ollut täysin poissa.
 

Yhteistyössä