K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lol. Olen lukenut tänään melkein koko tämän langan läpi.
Olen uusi K:n fani ja aivan rakastunut häneen. Minua huvittaa, että minua ärsyytää aivan hirveästi, että K:lla on tyttis. Aivan kuin se vaikuttaisi elämääni jollain tavalla. Mutta olisimpa se tyttis minä. En edes tiedä miksi tämä ärsyttää, koska jos nyt hypoteettisesti ajattelen, että itse seurustelisin kyseisen henkilön kanssa, tiedän jo nyt että siitä ei tulisi mitään. Olemme liian erilaisia ja lisäksi olen 178cm pitkä, joten olisimme ehkä hieman epäsuhtainen pari. Vaarallista tämä fanittaminen kun ihastuu näin vahvasti ihmiseen, ketä ei ole koskaan edes tavannut. Ehkä jos heitä näkisi julkisuudessa parina, olisi oma ihastus myös helpomaa unohtaa. Arvostan kuitenkin hurjasti sitä, että K:n tyttistä ei tuoda julkisuuteen ja hän saa jatkaa elämäänsä yksityishenkilönä puolisonsa julkisuudesta huolimatta. Täysin samanlaista se ei toki varmasti ole kuin ennen. Voimakkaasta ihastumisestani huolimatta, joka toivottavasti pian laantuu, toivon kuitenkin kaikkea hyvää K:lle ja hänen tyttikselleen. Ovat varmasti hyvä ja vahva pari kun ovat tämän hullun myllyn läpi menneet yhdessä.❤
 
vierailija
Lol. Olen lukenut tänään melkein koko tämän langan läpi.
Olen uusi K:n fani ja aivan rakastunut häneen. Minua huvittaa, että minua ärsyytää aivan hirveästi, että K:lla on tyttis. Aivan kuin se vaikuttaisi elämääni jollain tavalla. Mutta olisimpa se tyttis minä. En edes tiedä miksi tämä ärsyttää, koska jos nyt hypoteettisesti ajattelen, että itse seurustelisin kyseisen henkilön kanssa, tiedän jo nyt että siitä ei tulisi mitään. Olemme liian erilaisia ja lisäksi olen 178cm pitkä, joten olisimme ehkä hieman epäsuhtainen pari. Vaarallista tämä fanittaminen kun ihastuu näin vahvasti ihmiseen, ketä ei ole koskaan edes tavannut. Ehkä jos heitä näkisi julkisuudessa parina, olisi oma ihastus myös helpomaa unohtaa. Arvostan kuitenkin hurjasti sitä, että K:n tyttistä ei tuoda julkisuuteen ja hän saa jatkaa elämäänsä yksityishenkilönä puolisonsa julkisuudesta huolimatta. Täysin samanlaista se ei toki varmasti ole kuin ennen. Voimakkaasta ihastumisestani huolimatta, joka toivottavasti pian laantuu, toivon kuitenkin kaikkea hyvää K:lle ja hänen tyttikselleen. Ovat varmasti hyvä ja vahva pari kun ovat tämän hullun myllyn läpi menneet yhdessä.
No joo, ei varmasti ota itseään pidempää kumppani herää nyt, itse olen onneksi sopivan kokoinen 166 cm eli sopisin sekä Jerelle että Bojanille ja jalan koko 38, olis kamalaa olla joku jättikokoinen nainen.
 
vierailija
Mä olen kyl sitä mieltä, et jos joku Joksuista rakastuu ja alkaa seurustelemaan (tai seurustelee jo), niin sitä oikeaa rakkauden kohdetta ei näytetä somessa ja hänet pidetään visusti piilossa niinkuin Nace tekee. Nämä julkisuudessa näytetyt m/m halaukset ym. ovat vain fanserviceä tai sitä, et pidetään seuraajien mielenkiintoa yllä. Se fanservice ei poissulje sitä, etteikö sen tekijöillä olisi lämpimät välit ja etteivätkö he haluaisi olla toistensa lähellä jne., mutta se oikea romanttisen rakkauden kohde pidetään piilossa.
 
vierailija
Mä olen kyl sitä mieltä, et jos joku Joksuista rakastuu ja alkaa seurustelemaan (tai seurustelee jo), niin sitä oikeaa rakkauden kohdetta ei näytetä somessa ja hänet pidetään visusti piilossa niinkuin Nace tekee. Nämä julkisuudessa näytetyt m/m halaukset ym. ovat vain fanserviceä tai sitä, et pidetään seuraajien mielenkiintoa yllä. Se fanservice ei poissulje sitä, etteikö sen tekijöillä olisi lämpimät välit ja etteivätkö he haluaisi olla toistensa lähellä jne., mutta se oikea romanttisen rakkauden kohde pidetään piilossa.
No mutta Nacekin hölmönä kumminkin paljasti, että tyttöystävä on, senkin olisi voinut pitää salassa. Onneksi K pitää yksityiselämänsä itsellään, eikä me tiedetä siitä mitään.
 
vierailija
No joo, ei varmasti ota itseään pidempää kumppani herää nyt, itse olen onneksi sopivan kokoinen 166 cm eli sopisin sekä Jerelle että Bojanille ja jalan koko 38, olis kamalaa olla joku jättikokoinen nainen.
No just joo.😂 Toivottavasti sinä 178 cm pitkä nainen et ota tätä itseesi? Ihan selvästi nyt joku tahallaan haastaa riitaa kanssasi. K ei taatusti tuollaisiin seikkoihin kiinnitä huomiota, voisin hyvin kuvitella hänet seurustelemassa sekä pitkän että lyhyen (ja kaikkea siltä välillä) kanssa.
 
vierailija
No mutta Nacekin hölmönä kumminkin paljasti, että tyttöystävä on, senkin olisi voinut pitää salassa. Onneksi K pitää yksityiselämänsä itsellään, eikä me tiedetä siitä mitään.
Kyllähän se oli tiedossa, että hänellä viisujen aikaan ainakin on ollut. Osa faneista vaan oli sitä mieltä, että oli eronnut. Eiköhän se oo ihan heidän asiansa paljastaako vai ei.
 
vierailija
Lol. Olen lukenut tänään melkein koko tämän langan läpi.
Olen uusi K:n fani ja aivan rakastunut häneen. Minua huvittaa, että minua ärsyytää aivan hirveästi, että K:lla on tyttis. Aivan kuin se vaikuttaisi elämääni jollain tavalla. Mutta olisimpa se tyttis minä. En edes tiedä miksi tämä ärsyttää, koska jos nyt hypoteettisesti ajattelen, että itse seurustelisin kyseisen henkilön kanssa, tiedän jo nyt että siitä ei tulisi mitään. Olemme liian erilaisia ja lisäksi olen 178cm pitkä, joten olisimme ehkä hieman epäsuhtainen pari. Vaarallista tämä fanittaminen kun ihastuu näin vahvasti ihmiseen, ketä ei ole koskaan edes tavannut. Ehkä jos heitä näkisi julkisuudessa parina, olisi oma ihastus myös helpomaa unohtaa. Arvostan kuitenkin hurjasti sitä, että K:n tyttistä ei tuoda julkisuuteen ja hän saa jatkaa elämäänsä yksityishenkilönä puolisonsa julkisuudesta huolimatta. Täysin samanlaista se ei toki varmasti ole kuin ennen. Voimakkaasta ihastumisestani huolimatta, joka toivottavasti pian laantuu, toivon kuitenkin kaikkea hyvää K:lle ja hänen tyttikselleen. Ovat varmasti hyvä ja vahva pari kun ovat tämän hullun myllyn läpi menneet yhdessä.
❤ K on saanut ihmisissä voimakkaita reaktioita aikaan. Sun ihastumisesta ei ole mitään väärää, se on täysin luonnollista.
 
vierailija
No just joo. Toivottavasti sinä 178 cm pitkä nainen et ota tätä itseesi? Ihan selvästi nyt joku tahallaan haastaa riitaa kanssasi. K ei taatusti tuollaisiin seikkoihin kiinnitä huomiota, voisin hyvin kuvitella hänet seurustelemassa sekä pitkän että lyhyen (ja kaikkea siltä välillä) kanssa.
Älä nyt naurata, että ottaisi. Parempi tiputtaa henkilö heti maan pinnalle.
 

Yhteistyössä