K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aito (voi että musta olisi kiva kutsua sua jollain muulla nimellä, jolla olisi vähän positiivisempia sävyjä - vaikka aitous toki on yksi mulle tärkeimmistä asioista maailmassa, mutta kyllä sä tiedät mitä mä ajan takaa), eilen uni voitti mutta olen lukenut sun viestit ja haluaisin niin halata sun nuorempaa versiota ja sanoa hänelle että hänessä ei ole mitään vikaa 💔.

Vastaan sulle paremmalla ajalla vähän myöhemmin, mutta sä et ole yksin näiden kipeiden kokemusten kanssa.

Myös sulle, joka kysyi että tulkitsinko mulle aiemmin tulleita vastauksia liian negatiivisessa valossa, kyllä, hyvin paljon mahdollista, mutta laitan sullekin vähän pidempää tekstiä kunhan ehdin.

T. VK
 
vierailija
No tästä mä sitten vaan oon eri mieltä. Ehkä se alkuperäinen huutelija voi vaan heittää sen huutelunsa sinne mutta niitä jatkokommentteja tykätään lukea peukutuksista päätellen. Itse en ja nakkailen ihan periaatteesta alanuolta ja ohi vaan. Muutenkaan en usko mihinkään trolleihin. Koko sana on kärsinyt inflaation vauvalla.
Trolleja on joka keskustelupalstalla. Ei sun tarvitse sitä uskoa, mutta ei se poista trollien olemassaoloa. Trolleista on ihan tutkimuksiakin tehty.
 
vierailija
Olisi ollut mahtavaa, jos Kärtsä olisi ehtinyt tapaamaan toipuvaa ystäväänsä Bojania. Lämmin halaus ja pikaista paranemista toivotukset olisivat olleet kaveruutta parhaimmillaan.
 
vierailija
Olisi ollut mahtavaa, jos Kärtsä olisi ehtinyt tapaamaan toipuvaa ystäväänsä Bojania. Lämmin halaus ja pikaista paranemista toivotukset olisivat olleet kaveruutta parhaimmillaan.
Ehkä he ovat lähettäneet virtuaalihalit videopuheluiden välityksellä. Ovatkohan muuten niin läheisiä, että kertovat murheistaan toisilleen jne? Molemmilla on laaja ystäväpiiri, mutta kuinka monen kanssa he mahtavat jakaa intiimit asiat?🤔
 
vierailija
Ehkä he ovat lähettäneet virtuaalihalit videopuheluiden välityksellä. Ovatkohan muuten niin läheisiä, että kertovat murheistaan toisilleen jne? Molemmilla on laaja ystäväpiiri, mutta kuinka monen kanssa he mahtavat jakaa intiimit asiat?
Bojan varmasti muitten Joksujen ja Martinin kanssa ja K varmaan just Jessen, Härtsän ja varmaan Daltonien kanssa voisin kuvitella ja eiköhän myös kumppanin kanssa 🤔
 
vierailija
No siis joo kyllä, näin minunkin vinkkelistäni, mutta jos olisin yksi näistä kumppaneista niin olisin luultavasti eri mieltä . Tai ehkä mulle riittäisi yleisön rooli
Ei muuta kuin Kärtsylle ehdotuksia siitä, että mitä seuraavan OF:n pitäisi sisältää. Joksut taas voisivat tehdä kalenterin tai OF:ää Damonin johdolla. Olisi hitti Euroopassa.😉
 

Yhteistyössä