vierailija
Voi olla. Haluan jo sen levyn tänne niin pääsen kuuntelemaan. Kuulostaa mielenkiintoiselta levyltä!Bluza kerää luultavasti.
Voi olla. Haluan jo sen levyn tänne niin pääsen kuuntelemaan. Kuulostaa mielenkiintoiselta levyltä!Bluza kerää luultavasti.
Joksut kertoneet että tienaavat muusikoina keskivertopalkan verran eli eiköhän ne laskut saa maksettua.Sehän siinä onkin, että se itsensä ilmaisu ei riitä ruuan ostoon ja laskujen maksuun. Eikä siitä automaattisesti seuraa se elanto.
Onko toi gustav jotenkin relevantti, kuka hän on?Joku teki puutarhassa hyvän huomion: Gustav Klimtin teoksessa Suudelma ovat Bojan ja Sadie.
Mä taas en usko tähän. ŠBJ:n hype ja suosio oli koko kevään paljon suurempi kuin Bluzan, vaikka myös Bluza on hyvin pidetty. Lisäksi ne on nyt menneet muokkaamaan biisiä paljon keväisestä, niin voi olla, että se ei enää toimi yhtä hyvin. Odotan jännityksellä, kun Bluza on mun oma ehdoton lemppari.Bluza kerää luultavasti.
Hyvin tunnettu ja arvostettu taiteilija viime vuosisadan vaihteesta.Onko toi gustav jotenkin relevantti, kuka hän on?
Eihän me tiedetä, miten paljon Bluzaa on menty muokkaamaanMä taas en usko tähän. ŠBJ:n hype ja suosio oli koko kevään paljon suurempi kuin Bluzan, vaikka myös Bluza on hyvin pidetty. Lisäksi ne on nyt menneet muokkaamaan biisiä paljon keväisestä, niin voi olla, että se ei enää toimi yhtä hyvin. Odotan jännityksellä, kun Bluza on mun oma ehdoton lemppari.
Ymmärtääkseni kandi on yhä kesken ja Joksut yhdessä päättävät että opinnot jää syrjään tässä vaiheessa.Muuten opiskeleekohan Jan vielä? Hänellähän oli jossain vaiheessa matikan opinnot kesken, mutta onko saanut jo valmiiksi vai keskeyttiköhän. Tuli siis vaan mieleen
Eikö kris ja b oo ainakin jo valmisuneita? kandeja siis.. Toivottavasti jan päätti ihan itse eikä joksut hänen opinnoistaanYmmärtääkseni kandi on yhä kesken ja Joksut yhdessä päättävät että opinnot jää syrjään tässä vaiheessa.
Okei voi hyvin olla näin. Tuli siis vaan elannosta ja laskuista mieleen mutta onhan tuo ihan ymmärrettävää, että opinnot ovat toissijainen juttu tällä hetkelläYmmärtääkseni kandi on yhä kesken ja Joksut yhdessä päättävät että opinnot jää syrjään tässä vaiheessa.
B sanoi Puolan keikalla että muokkasivat Bluzaa paljon siitä mitä aiemmin soittivat sitä livenä. Ja että siinä tulee olemaan todella paljon eri soittimia.Eihän me tiedetä, miten paljon Bluzaa on menty muokkaamaan
Kris ja B on kyllä valmistuneet joo. Mutta eikös Kris joskus aloittanut jonkun, vai kerkesikö edes aloittaa ylempää tutkintoa, mutta musiikkiura vei voitonEikö kris ja b oo ainakin jo valmisuneita? kandeja siis.. Toivottavasti jan päätti ihan itse eikä joksut hänen opinnoistaan
No onhan se bändin yhteinen päätös että keskittyykö jokainen nyt täysillä musiikkiin. Niiden kiertuetahdilla ja studiohommilla ei enää pysty opiskelemaan.Eikö kris ja b oo ainakin jo valmisuneita? kandeja siis.. Toivottavasti jan päätti ihan itse eikä joksut hänen opinnoistaan
Mä en tykkää taas yhtään sbj:sta. Bluzaa odotan kovasti. Se voi vielä yllättää!Mä en myöskään usko, että bluza saa enemmän/nopeammin kuuntelijoita kun sbj. Joksujen kuunnelluimat biisit on aina menevempiä.
Ahaa Okei mulla on tää mennyt ohi. Mutta voihan olla, että siitä on tullut parempikin. No mut kohtahan se nähdäänB sanoi Puolan keikalla että muokkasivat Bluzaa paljon siitä mitä aiemmin soittivat sitä livenä. Ja että siinä tulee olemaan todella paljon eri soittimia.
Kris ehti aloittaa sen maisterin mutta totesi viisukeväänä ettei siinä ohessa pysty opiskelemaan ihan ymmärretysti. Ja myöhemmin päättivät että eivät nyt keskity opintoihin vaan musiikkiin.Kris ja B on kyllä valmistuneet joo. Mutta eikös Kris joskus aloittanut jonkun, vai kerkesikö edes aloittaa ylempää tutkintoa, mutta musiikkiura vei voiton
K liioittelee joka asiassa.Yööök. 18?
No joo loppuunhan siinä palaa, jos opiskelee ja tekee musiikkiuraa jatkuvasti.Kris ehti aloittaa sen maisterin mutta totesi viisukeväänä ettei siinä ohessa pysty opiskelemaan ihan ymmärretysti. Ja myöhemmin päättivät että eivät nyt keskity opintoihin vaan musiikkiin.
Jep, varsinkin kun heillä on paljon muuta uraan liittyvää hommaa siinä ohessa kun pyörittävät itse koko toimintaa.No joo loppuunhan siinä palaa, jos opiskelee ja tekee musiikkiuraa jatkuvasti.
Niinpä, kuten tällä hetkellä levyn teko. Ehkä sitten jos jossain vaiheessa pitävät pidempää taukoa, niin Jan jatkaa opintoja tai jotainJep, varsinkin kun heillä on paljon muuta uraan liittyvää hommaa siinä ohessa kun pyörittävät itse koko toimintaa.
Hampaita on 28-32. Ja voihan yhdessä hampaassa olla useampia reiän alkuja.K liioittelee joka asiassa.
Onko edes 18 hammasta. Tehty jotain korjauksia.
Vanhoissa filmipätkissä hampaat ovat erillaiset.
B oli riehakkaalla tuulella Puolassa. Heitti antoisan lentosuukon jollekkin yleisössä. Hymy oli leveä ja katsoi vielä uudemman kerran samaan suuntaan. Yleisöä ei kyllä yhtään näytetty.B sanoi Puolan keikalla että muokkasivat Bluzaa paljon siitä mitä aiemmin soittivat sitä livenä. Ja että siinä tulee olemaan todella paljon eri soittimia.
Mutta siis relevantti tässä yhteydessä, miten siihen liittyy B ja S?Hyvin tunnettu ja arvostettu taiteilija viime vuosisadan vaihteesta.