K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Apua, missä ihmiset on? Tiedän, että meitä on "out there" mutta missä? Vauvan meno on näyttänyt pitkään aikamoiselta, entä täällä? Ehkä olen tullut yliherkäksi kun en kestä mitään jankkausta tai trollausta. Where is Bojan?
Ehkä meno taas piristyy, kun olympialaiset päättyy. Itse ainakin viime ajat katsonut paljon niitä ja palstaillut vähemmän.
 
vierailija
Okei eli mitään ei ole vielä buukattu... ja millon nämä puhetkaan on olleet? kuinka monta kk pitää mennä taaksepäin?
Ihan kuule siinä Puolan promolivessä sanoivat että tsekin keikka on ensi vuonna, kun sitä kysyttiin. Faneille ovat sanoneet seuraavan Suomen keikan olevan suunniteltuna olisko ollut Bulgarian keikalla. Keikat suunnitellaan hyvissä ajoin tyyliin puoli vuotta ennen, joten nuo ovat luultavasti jo buukattuina kun kertoivat niin
 
vierailija
Eihän se sitä tarkoita, että jättää ne tekemättä. Olen itsekin laiska esimerkiksi urheilemaan, mutta teen treenit silti joka päivä. Sama hampaiden pesussa. Olen laiska, mutta harjaan hampaat. Ei pitkillä kynsillä todellakaan liikuta koko päivää saati vedetä keikkoja raskaalla tahdilla.
Ei kannata siis huolestua, eiköhän se Kärtsä niistä huolehdi vaikka laiskottaisi.
No kertoi, että varpaankynnet on melkoiset taltat välillä ja joskus ollut 18 reiän alkua yhtäaikaa suussa. En huolestunu, vaan ällöän koko miestä.
 
vierailija
Ihan kuule siinä Puolan promolivessä sanoivat että tsekin keikka on ensi vuonna, kun sitä kysyttiin. Faneille ovat sanoneet seuraavan Suomen keikan olevan suunniteltuna olisko ollut Bulgarian keikalla. Keikat suunnitellaan hyvissä ajoin tyyliin puoli vuotta ennen, joten nuo ovat luultavasti jo buukattuina kun kertoivat niin
Ja loppuvuodesta Suomi on osa Balkania parin keikan ajan, joten kiertue koukkaa täälläkin. 🤣
 
vierailija
Voi ihanat. Onko teillä joku kaveri, jota haluatte halata samalla lailla?
Ei oikeastaan tosin en oo myöskään sellainen halija tyyppi niinkään vaikka ystäviä onkin. Mutta tuo kuva on kyllä ihana ja siinä on varmasti tunnettakin mukana. Samassa bändissä jo kouluajoilta asti ja nyt unelmat kävi toteen ja yhdessä koettu. En ihmettele, miksi Jan halusi tuon kuvan jakaa 🥰
 
vierailija
Hymyillessä näkyy osa hampaista ja ainakin näkyvin osin näyttävät oikein näteiltä niin hampaat kuin ikenetkin. Ootko sä ollut niin lähellä Kta, että olet haistanut hengityksen pahan hajun ja nähnyt takaposkihampaisiin asti, että ientulehdusta on?
Ihmettelin että mikä täällä Rovaniemellä asti haisee, mutta se on Kärtsän hengitys.
 

Yhteistyössä