Kai he jossakin vaiheessa ovat huomanneet sen, ettei heidän musiikki kiinnosta kuin suomalaisia mammoja ja mummoja.Twitterissäkin jo puhutaan, että Joksujen taru alkaa olla lopuillaan. Ja siellä kiinnitettiin huomiota siihen, että eivät olleet niin energisiä Szigetissä kuin olis voinut olettaa ja arveltiin johtuvan siitä, että ne on itsekin jo tiedostanut floppaavansa uuden levyn myötä.
Eikä niitäkään enää, suomalaiset mummot on varmaan alkanut kuuntelemaan Joostia, kun Joksujen kuuntelijat täällä vähenee nopeammin kuin muualla.Kai he jossakin vaiheessa ovat huomanneet sen, ettei heidän musiikki kiinnosta kuin suomalaisia mammoja ja mummoja.
Niinpä, tuntuu olevan vähän valikoivaa tää netin lähteisiin luottaminen.S tarinassakin tuntunut olevan teille osalle hyvä lähde, heh.
Ei oo lukittu, jostain nää kumminkin tuliOnko vauva taas lukittu, vai mistä nää irvileuat taas tänne pölähti?
Kaksikko joka on soittanut koulusta lähtien yhdessä vetivät myös Sziget festarit yhdessä. Ihanat Jan ja Kris
Tommy on nyt kovempi sana.Eikä niitäkään enää, suomalaiset mummot on varmaan alkanut kuuntelemaan Joostia, kun Joksujen kuuntelijat täällä vähenee nopeammin kuin muualla.
Ei minkäännäköistä karismaaKaksikko joka on soittanut koulusta lähtien yhdessä vetivät myös Sziget festarit yhdessä. Ihanat Jan ja Kris
Äh, luonnollista vaan, jos Joksujen kuulijakunta harvenee Suomessa. Sen verran ikää jo heillä, että on normaalia, jos jokin elin pettää.Eikä niitäkään enää, suomalaiset mummot on varmaan alkanut kuuntelemaan Joostia, kun Joksujen kuuntelijat täällä vähenee nopeammin kuin muualla.
Kiitos! Jure sai aika paljon "osumia"Szigetin tiktokissa kuka eniten haaste Joksuista!
Ja Tommyn prno olympialaiset.Tommy on nyt kovempi sana.
T. mummo
Ja JanKiitos! Jure sai aika paljon "osumia"
Tupakalta ja ientulehdukselta haiseva suu. Kuka sellaista haluaa suudella.Tiktokissa tuli vastaan pätkä yle kioskin gogin haastiksesta, missä K kertoi olevansa laiska leikkaamaan varpaan kynsiä ja pesemään hampaita. Hyi hlvetti, etton ällö jätkä.
Näistä aina huomaa että on käyttänyt liikaa aikaa fanitukseen kun arvaa vastaukset ennen kuin bändi ehtii vastata.Szigetin tiktokissa kuka eniten haaste Joksuista!
Jahas. Et ole nähnyt niitä mammoja. Mä olen ja ne on v****u kuumia ja kauniita. Kauniimpia kuin monet eturivin fanit.Kai he jossakin vaiheessa ovat huomanneet sen, ettei heidän musiikki kiinnosta kuin suomalaisia mammoja ja mummoja.
No kyllä niitä trolleja välillä tännekin eksyy, tänäkin iltana muutama on koittanut, mutta ei oo kukaan lähtenyt mukaan Eli sujuvasti jos osaa ne trollaajat ohittaa niin kyllä täällä ihan kivaakin keskustelua saa aikaiseksiApua, missä ihmiset on? Tiedän, että meitä on "out there" mutta missä? Vauvan meno on näyttänyt pitkään aikamoiselta, entä täällä? Ehkä olen tullut yliherkäksi kun en kestä mitään jankkausta tai trollausta. Where is Bojan?
Awww. 🥹 Mä niin toivon että Markilta tulee joki vlogi näistä kesän keikoista. Ruississakin se kävi keikan aikana kuvaamassa lavalla niin jotain sillä on työn alla varmasti.Did we make it? Yes we did!
Eihän se sitä tarkoita, että jättää ne tekemättä. Olen itsekin laiska esimerkiksi urheilemaan, mutta teen treenit silti joka päivä. Sama hampaiden pesussa. Olen laiska, mutta harjaan hampaat. Ei pitkillä kynsillä todellakaan liikuta koko päivää saati vedetä keikkoja raskaalla tahdilla.Tiktokissa tuli vastaan pätkä yle kioskin gogin haastiksesta, missä K kertoi olevansa laiska leikkaamaan varpaan kynsiä ja pesemään hampaita. Hyi hlvetti, etton ällö jätkä.