K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Twitterissäkin jo puhutaan, että Joksujen taru alkaa olla lopuillaan. Ja siellä kiinnitettiin huomiota siihen, että eivät olleet niin energisiä Szigetissä kuin olis voinut olettaa ja arveltiin johtuvan siitä, että ne on itsekin jo tiedostanut floppaavansa uuden levyn myötä.
Kai he jossakin vaiheessa ovat huomanneet sen, ettei heidän musiikki kiinnosta kuin suomalaisia mammoja ja mummoja.
 
vierailija
Apua, missä ihmiset on? Tiedän, että meitä on "out there" mutta missä? Vauvan meno on näyttänyt pitkään aikamoiselta, entä täällä? Ehkä olen tullut yliherkäksi kun en kestä mitään jankkausta tai trollausta. 😟 Where is Bojan?
 
vierailija
Apua, missä ihmiset on? Tiedän, että meitä on "out there" mutta missä? Vauvan meno on näyttänyt pitkään aikamoiselta, entä täällä? Ehkä olen tullut yliherkäksi kun en kestä mitään jankkausta tai trollausta. Where is Bojan?
No kyllä niitä trolleja välillä tännekin eksyy, tänäkin iltana muutama on koittanut, mutta ei oo kukaan lähtenyt mukaan :D Eli sujuvasti jos osaa ne trollaajat ohittaa niin kyllä täällä ihan kivaakin keskustelua saa aikaiseksi :)
 
vierailija
Tiktokissa tuli vastaan pätkä yle kioskin gogin haastiksesta, missä K kertoi olevansa laiska leikkaamaan varpaan kynsiä ja pesemään hampaita. Hyi hlvetti, etton ällö jätkä.
Eihän se sitä tarkoita, että jättää ne tekemättä. Olen itsekin laiska esimerkiksi urheilemaan, mutta teen treenit silti joka päivä. Sama hampaiden pesussa. Olen laiska, mutta harjaan hampaat. Ei pitkillä kynsillä todellakaan liikuta koko päivää saati vedetä keikkoja raskaalla tahdilla.
Ei kannata siis huolestua, eiköhän se Kärtsä niistä huolehdi vaikka laiskottaisi.
 

Yhteistyössä