K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Periaatteessa Mihallahan voisi hyvinkin olla. Ottamatta kantaa mihinkään suhteisiin muuten.
No mikä ettei kellä hyvänsä niistä voisi olla. Slovenia on pieni maa, varmasti joku aina tuntee jonkun. Mutta luultavasti ovat sponsorinsa ihan itse hankkineet. En tiedä kauanko niillä niitä on ollut, mutta varmasti viimeistään viisujen aikana tarjokkaita riitti. Onhan ne pitkään jo olleet sen verran suosittuja että luulisi jonkun halunneen siihen näkyvyyteen jo aiemminkin.
 
vierailija
Kolmas lingvisti täällä (kyllä, meitä on ainakin kolme) kuulee myös Bojanin jenkkiaksentin vahvistuneen selvästi kesän mittaan.

En shippaa ketään, mutta onpa symppiksen oloinen tuo Sadie tuossa Varietyn videossa. Puhuu myös hyvin selkeällä aksentilla, Teksas ei puheestaan kuulu. Taisi olla muuttanut jo hyvin nuorena New Yorkiin?
 
vierailija
Kolmas lingvisti täällä (kyllä, meitä on ainakin kolme) kuulee myös Bojanin jenkkiaksentin vahvistuneen selvästi kesän mittaan.

En shippaa ketään, mutta onpa symppiksen oloinen tuo Sadie tuossa Varietyn videossa. Puhuu myös hyvin selkeällä aksentilla, Teksas ei puheestaan kuulu. Taisi olla muuttanut jo hyvin nuorena New Yorkiin?
Mä oon jenkki, eikä Bojanin aksentti ole muuttunut yhtään mihinkään.
 
vierailija
Kolmas lingvisti täällä (kyllä, meitä on ainakin kolme) kuulee myös Bojanin jenkkiaksentin vahvistuneen selvästi kesän mittaan.

En shippaa ketään, mutta onpa symppiksen oloinen tuo Sadie tuossa Varietyn videossa. Puhuu myös hyvin selkeällä aksentilla, Teksas ei puheestaan kuulu. Taisi olla muuttanut jo hyvin nuorena New Yorkiin?
Sn perhe muutti New Jerseyyn Sn ollessa 10v. Hän sai rooleja Broadway-musikaaleista ja on asunut niillä suunnilla siitä asti.
 

Yhteistyössä