Siis eikö niillä oo tyyliin Jack Daniels sponsorina Kenen vanhemmilla siihen on hyvät suhteet???Ja vanhemmat sponssaa jos ei tarpeeksi tuloja. Nepo babyillä tietty myös suhteet sponsseihin hyvät.
Mun mielestä B on tapansa mukaan aika vakava, kun se jännittää, tai haluaa tehdä vaikutuksen.Okei, ei pitäisi verrata tai edes pohtia. Mutta. Kaikki muut joksut ovat nyt hehkuttaneet suurta unelmaansa paitsi yksi B. Nyt nähdyistä pätkissä on hyvä meno, mutta Ruississa B. hehkui.
Periaatteessa Mihallahan voisi hyvinkin olla. Ottamatta kantaa mihinkään suhteisiin muuten.Siis eikö niillä oo tyyliin Jack Daniels sponsorina Kenen vanhemmilla siihen on hyvät suhteet???
Se on ihan käsittämättömän kaunisLisää Krisiä!!
No mä jostain aiemmasta katelin myös että patti oli siinä lapun vieressä. Ehkä siltä kuitenkin on leikattu joku temppuileva luomi.Safurseyn instasta muuten näkee, että Bllä ei oo enää sitä lappua kaulassa mutta patti on kyllä edelleen
Mutta ei ole käynyt.Sanoo olleensa viime viikon kuvauksissa, hyvin on ehtinyt käydä sitä tai sen jälkeen vaikka missä.
No mikä ettei kellä hyvänsä niistä voisi olla. Slovenia on pieni maa, varmasti joku aina tuntee jonkun. Mutta luultavasti ovat sponsorinsa ihan itse hankkineet. En tiedä kauanko niillä niitä on ollut, mutta varmasti viimeistään viisujen aikana tarjokkaita riitti. Onhan ne pitkään jo olleet sen verran suosittuja että luulisi jonkun halunneen siihen näkyvyyteen jo aiemminkin.Periaatteessa Mihallahan voisi hyvinkin olla. Ottamatta kantaa mihinkään suhteisiin muuten.
Niin onSe on ihan käsittämättömän kaunis
Osaa ne muutkin äitit ja isät varmaan ryypätä.Periaatteessa Mihallahan voisi hyvinkin olla. Ottamatta kantaa mihinkään suhteisiin muuten.
Mitä!? Miksi se patti on siellä vielä?Safurseyn instasta muuten näkee, että Bllä ei oo enää sitä lappua kaulassa mutta patti on kyllä edelleen
Onhan toi patti kuitenkin pienentynyt ja arpikin siinä on.Safurseyn instasta muuten näkee, että Bllä ei oo enää sitä lappua kaulassa mutta patti on kyllä edelleen
No ei ainakaan aluksi ollut. Ja nyt toi patti on suunnilleen ruisrockissa olleen kokoa, välillähän se oli 3-4 kertaa suurempi jo.No mä jostain aiemmasta katelin myös että patti oli siinä lapun vieressä. Ehkä siltä kuitenkin on leikattu joku temppuileva luomi.
Mun on pakko laittaa tää krisin kuva vaikkei se oikeestaan liity nyt tähän szigetiin mitenkään, ku en vaan voi tajuta miten voi olla noin kaunis!Se on ihan käsittämättömän kaunis
Mä oon jenkki, eikä Bojanin aksentti ole muuttunut yhtään mihinkään.Kolmas lingvisti täällä (kyllä, meitä on ainakin kolme) kuulee myös Bojanin jenkkiaksentin vahvistuneen selvästi kesän mittaan.
En shippaa ketään, mutta onpa symppiksen oloinen tuo Sadie tuossa Varietyn videossa. Puhuu myös hyvin selkeällä aksentilla, Teksas ei puheestaan kuulu. Taisi olla muuttanut jo hyvin nuorena New Yorkiin?
Mäki puren jenkkiä ja Bojanin aksentti on selvästi muuttunut.Mä oon jenkki, eikä Bojanin aksentti ole muuttunut yhtään mihinkään.
Sn perhe muutti New Jerseyyn Sn ollessa 10v. Hän sai rooleja Broadway-musikaaleista ja on asunut niillä suunnilla siitä asti.Kolmas lingvisti täällä (kyllä, meitä on ainakin kolme) kuulee myös Bojanin jenkkiaksentin vahvistuneen selvästi kesän mittaan.
En shippaa ketään, mutta onpa symppiksen oloinen tuo Sadie tuossa Varietyn videossa. Puhuu myös hyvin selkeällä aksentilla, Teksas ei puheestaan kuulu. Taisi olla muuttanut jo hyvin nuorena New Yorkiin?
Mä oon jenkkilingvisti ja aksentti on muuttunut.Mä oon jenkki, eikä Bojanin aksentti ole muuttunut yhtään mihinkään.
Voi kun jännää.Ja szigetin instassa postaus Joksuista!
B:n isä on vähän pöhöttynyt ja punakka, mutta se on ymmärrettävää. Ei kai sitä jatkuvaa silakan tuoksua kestä kukaan selvinpäin.Siis eikö niillä oo tyyliin Jack Daniels sponsorina Kenen vanhemmilla siihen on hyvät suhteet???