Miettii mitä laittaa tai miten kiittää?Mikä ongelma tuolla Bllä on kun ei postaa mitään? Täähän oli sen unelma.
Ei pidä somesta, on ehkä poistanut instan taas tai ei halua päivittää.Mikä ongelma tuolla Bllä on kun ei postaa mitään? Täähän oli sen unelma.
Toi Sadien kitara on Pariisista. B kyllä oli Pariisissa jossain kitarakaupassa maaliskuussa, pitääpä tarkistaa.Eikö ne käyneet jossain kitara kaupassa Joksut Hampurin reissulla? Oliko Janin postaus?
Sadie itse kertoo videolla kuvan olevan Pariisista viime vuodelta.Eikö ne käyneet jossain kitara kaupassa Joksut Hampurin reissulla? Oliko Janin postaus?
On kyllä aika paljon vaatetta hänellä niihin helteisiin.Eikö ne käyneet jossain kitara kaupassa Joksut Hampurin reissulla? Oliko Janin postaus?
Se kuva jossa Bojanilla on suomalainen Beatles-tribuuttipaita saattoi olla Pariisista.Toi Sadien kitara on Pariisista. B kyllä oli Pariisissa jossain kitarakaupassa maaliskuussa, pitääpä tarkistaa.
Tapetin perusteella sama kauppa. https://www.instagram.com/p/C46hy_DNWGS/Toi Sadien kitara on Pariisista. B kyllä oli Pariisissa jossain kitarakaupassa maaliskuussa, pitääpä tarkistaa.
Jan ja Nace oli Pariisissa kitarakaupassa niitten Pariisi treffeillä kevään kiertueellaToi Sadien kitara on Pariisista. B kyllä oli Pariisissa jossain kitarakaupassa maaliskuussa, pitääpä tarkistaa.
Tosin B oli kans jossain vaiheessa jossain kitarakaupassaJan ja Nace oli Pariisissa kitarakaupassa niitten Pariisi treffeillä kevään kiertueella
Lattia täsmää myös.Tapetin perusteella sama kauppa. https://www.instagram.com/p/C46hy_DNWGS/
Sadie siis osti tuolta kitaran viime vuonna ja vei ehkä Bn sinne nyt maaliskuussa.
Hauskaa kun näitä sattumis löytyy edelleen.Lattia täsmää myös.
Juorujen mukaan oli Pariisiin asti mukana.Eikös Sadie ollut kuitenkin kiertueella mukana. Oliko ne vielä Pariisissa Damonin kanssa?
Dstä ei taida olla tietoa sen jälkeen kun JC tuli takas, mutta mun muistaakseni joku Sn fanitili (oisko ollut se Sadie Sink Brasil, pitää tarkistaa) kyllä postas Sn olleen Pariisissa just sinä päivänä kun Joksujen keikka oli siellä.Eikös Sadie ollut kuitenkin kiertueella mukana. Oliko ne vielä Pariisissa Damonin kanssa?
Mulla on ollut oletus, että lähtivät Oslon jälkeen. Ehkä olivat sittenkin Pariisiin asti, tai sitten Sadie on vain vinkannut kitarakaupasta vaikka ei ole ollut enää itse mukana.Eikös Sadie ollut kuitenkin kiertueella mukana. Oliko ne vielä Pariisissa Damonin kanssa?
Onhan se mahdollista että D:kin oli siellä myös mutta ainakin S on siis ollut.Dstä ei taida olla tietoa sen jälkeen kun JC tuli takas, mutta mun muistaakseni joku Sn fanitili (oisko ollut se Sadie Sink Brasil, pitää tarkistaa) kyllä postas Sn olleen Pariisissa just sinä päivänä kun Joksujen keikka oli siellä.
Jos se ihan vaan elää sitä unelmaansaMikä ongelma tuolla Bllä on kun ei postaa mitään? Täähän oli sen unelma.
Oli bongauksia Oslon jälkeenkin. Dstä taisi olla viimeisin havainto Hampurissa ja Sstä Pariisissa.Mulla on ollut oletus, että lähtivät Oslon jälkeen. Ehkä olivat sittenkin Pariisiin asti, tai sitten Sadie on vain vinkannut kitarakaupasta vaikka ei ole ollut enää itse mukana.
Juu aivan varmasti olet, ootte te hauskoja pakotuksenne kanssa.Mä oon jenkkilingvisti ja aksentti on muuttunut.
Tämä. Mä oon ainakin iloinen kun B sanoi viimeksi miten vapauttavaa oli lähteä instasta.Jos se ihan vaan elää sitä unelmaansa
Pariisissa Bllä oli ekan kerran päällä se huppari.Juorujen mukaan oli Pariisiin asti mukana.
Oli, mutta ei hampurissa vaan jossain hiivatin oldenburgissa. Se oli siellä päin mistä crew laittoi karttamerkinnän. Joksuthan sanoivat lentäneensä, mutta tuo paikka ei ollut sieltä festareilta Hampuriin päin.Eikö ne käyneet jossain kitara kaupassa Joksut Hampurin reissulla? Oliko Janin postaus?