vierailija
Miten ne on nepo babyjä?Ja vanhemmat sponssaa jos ei tarpeeksi tuloja. Nepo babyillä tietty myös suhteet sponsseihin hyvät.
Miten ne on nepo babyjä?Ja vanhemmat sponssaa jos ei tarpeeksi tuloja. Nepo babyillä tietty myös suhteet sponsseihin hyvät.
Krisin isä on yksi Slovenian tunnetuimmista muusikoista.Miten ne on nepo babyjä?
Kärtsääkin vanhemmat varmaan elätelleet kun järkkäili sitä edistymätöntä uraansa.Ja vanhemmat sponssaa jos ei tarpeeksi tuloja. Nepo babyillä tietty myös suhteet sponsseihin hyvät.
Ne ite sanoi, että rahat meni Lontoon reissuun. Ja toi kommentti, että on tienattu hyvin tuli viime syksyn keikkojen osalta. Sen jälkeen on ollut vähemmän tuottoisa kevät-kiertue, sitten tehty levyä ja kesällä keikkailtu harvakseltaan, niin ei ne kyllä rahassa kylve.Eikö ne oo pikemminkin sanoneet että tulopuoli on ollut sillä tavoin turvattu, että ovat voineet pitää crewn koko ajan ja pystyivät lähtemään lontooseen jne? Jos siis olisi erityisen tiukkaa niin varmaan olisi tingittävä ekana studio7:sta ja vitasta jne.
Joo, tiedän että sulla oli tässä vähän eri tulokulma, mutta tätä oon miettinyt kun taas on huudeltu että ne on niin köyhiä
Niinpä! Onhan niistä varmaan moni silloin alkuun tehnyt heille ilmaiseksikin, kuten bojan sanoi sen sandin synttäreillä (vai missä olikaan, en enää muista), mutta totta kai niille nyt täytyy maksaa. Varmaan Makskin saa jo palkkaaJoo mäkään en muista että olisivat puhuneet rahaongelmista. Ja heillä on kuitenkin niitä isoja sponsoreita musiikin lisäksi vielä.
Ei kai ne ole kertoneet miten kevään kiertue tuotti? Siinä oli kuitenkin paljon enemmän keikkoja kuin syksyn Euroopan kiertueella niin ei voi tietää.Ne ite sanoi, että rahat meni Lontoon reissuun. Ja toi kommentti, että on tienattu hyvin tuli viime syksyn keikkojen osalta. Sen jälkeen on ollut vähemmän tuottoisa kevät-kiertue, sitten tehty levyä ja kesällä keikkailtu harvakseltaan, niin ei ne kyllä rahassa kylve.
Se oli vanha haastattelu, mun mielestä edellisen levynteon ajoilta.Tauoista puheenollen, missä yhteydessä bojan just puhui jotain lomista? Joku haastattelupätkä mutta mikä taho haastatteli? Sanoi jotain että aina voi lähteä jos omaa osuutta ei just tarvita, mutta nyt studiossa kaikkia tarvitaan. Tjtn.
Ei varmaan kylve, mutta ei taida olla rahahuoliakaan. Jos on mahdollista pitää tosiaan studio 7 Szigetissä, Vita koko kiertueella ja kesän festareilla, joku tyyliin autokuskina yms. niin ei ne vielä kovin suurissa vaikeuksissa ole.Ne ite sanoi, että rahat meni Lontoon reissuun. Ja toi kommentti, että on tienattu hyvin tuli viime syksyn keikkojen osalta. Sen jälkeen on ollut vähemmän tuottoisa kevät-kiertue, sitten tehty levyä ja kesällä keikkailtu harvakseltaan, niin ei ne kyllä rahassa kylve.
Joo taitaa viitata siihen vanhaan jonka JOS juuri käänsi. Mutta onhan heillä edelleen tuo sama sääntö.Se oli vanha haastattelu, mun mielestä edellisen levynteon ajoilta.
Mutta missä se oli? Mä en löydä koko haastattelupätkää enää mistään.Se oli vanha haastattelu, mun mielestä edellisen levynteon ajoilta.
Keikat ei myyneet niin hyvin kuin luulivat. Ei ne rahoissa ui.Ei kai ne ole kertoneet miten kevään kiertue tuotti? Siinä oli kuitenkin paljon enemmän keikkoja kuin syksyn Euroopan kiertueella niin ei voi tietää.
Ja se oli tiiviimpi aikataulullisesti, mikä on tietty helpottanut kuluissa.Ei kai ne ole kertoneet miten kevään kiertue tuotti? Siinä oli kuitenkin paljon enemmän keikkoja kuin syksyn Euroopan kiertueella niin ei voi tietää.
Mutta missä se oli? Mä en löydä koko haastattelupätkää enää mistään.
Ja miks ne sen JCn joutui ottamaan mukaan viime metreillä? Palstoilla jotkut väitti, että kuluja jakamaan, mutta en tiedä itse miten toi menee.Keikat ei myyneet niin hyvin kuin luulivat. Ei ne rahoissa ui.
Juu, kyl me tiietään jo Bojanin ja Donald Trumpin suhteesta.Mitäs tänne kuuluu, onko edistytty ja kuva-arvoituket selvitetty? Camoon ei ole vaikeaa.
Hyvä eli teilattiin tämäkin harhakuva.Ei oo ainakaan S ollut nyt vähään aikaan Sloveniassa. On kuvattu nyt STtä. Uudessa haastattelussa sanoo.
Joo tää on toki selvää, mutta eihän se noista muista tee nepobabyjäKrisin isä on yksi Slovenian tunnetuimmista muusikoista.
Ne tais olla niitä Halseyta odottavia. Hän on nimittäin hurmaava nuori nainen.Ihanan paljon nuoria miehiä yleisössä!
Vain 7135 Spotify kuuntelijaa hänellä.Krisin isä on yksi Slovenian tunnetuimmista muusikoista.
Näyttää kyllä vähän muulta monen silmään.Yhtä lailla se Jerekin on ystävä vaikka sä muuta kuvitteletkin.
Mutta missä se oli? Mä en löydä koko haastattelupätkää enää mistään.
Töissähän se oli.Kärtsääkin vanhemmat varmaan elätelleet kun järkkäili sitä edistymätöntä uraansa.