K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ei ole lähdössä. Haluaisivat vissiin keikkailla siellä, mutta voi tulla kukkaronpohjat vastaan, kuten Australiankin osalta varmaan tuli. Itse toivon heille Jenkki-keikkaa, mutta en oleta sellaista tulevan.
Näinpä, ei riitä Joksujen rahat Amerikan valloitukseen kun muutenkin tuo tulopuoli näyttää nyt olevan vähän hakusessa. Mutta eipä hätää, S tienaa niin hyvin, että eiköhän niillä rahoilla hankita kakkosasunto Balkanilta. Sieltä lemmenpesästä voi sitten välillä käydä tekemässä kohtalokkaita ilmeitä Chanelin kuvauksissa ja tadaa... taas on poikkiksen rahaongelmatkin hetkeksi selätetty.
 
vierailija
Tietenkin voi kehittyä. Itsellänikin on enemmän se, kuin brittiaksentti, koska katson paljon jenkkisarjoja.
Mulle vähän aikaa sitten sanottiin myös että kuulostan tosi amerikkalaiselta. Kyseessä oli keski-euroopassa asuva australialaispariskunta, eikä se heidän sanomanaan ollut mikään kehu. Sanoin selitykseksi että meillä oli vähän aikaa sitten yhdysvaltalainen vaihtari, että jos vaikka siksi. Se oli ihan totta, mutta ei mun aksenttini kyllä sen takia muuttunut, koska tän vaihtarin kanssa puhuttiin oikeastaan pelkästään suomea. Myöhemmin joku kertoi että suomalaisilla on usein vahva amerikkalainen nuotti, vaikka ainakin mun ikäpolvelle yritettiin sinnikkäästi opettaa melkein pelkkää brittienglantia.
 
vierailija
Näinpä, ei riitä Joksujen rahat Amerikan valloitukseen kun muutenkin tuo tulopuoli näyttää nyt olevan vähän hakusessa. Mutta eipä hätää, S tienaa niin hyvin, että eiköhän niillä rahoilla hankita kakkosasunto Balkanilta. Sieltä lemmenpesästä voi sitten välillä käydä tekemässä kohtalokkaita ilmeitä Chanelin kuvauksissa ja tadaa... taas on poikkiksen rahaongelmatkin hetkeksi selätetty.
Eikö ne oo pikemminkin sanoneet että tulopuoli on ollut sillä tavoin turvattu, että ovat voineet pitää crewn koko ajan ja pystyivät lähtemään lontooseen jne? Jos siis olisi erityisen tiukkaa niin varmaan olisi tingittävä ekana studio7:sta ja vitasta jne.

Joo, tiedän että sulla oli tässä vähän eri tulokulma, mutta tätä oon miettinyt kun taas on huudeltu että ne on niin köyhiä :D
 
vierailija
Eikö ne oo pikemminkin sanoneet että tulopuoli on ollut sillä tavoin turvattu, että ovat voineet pitää crewn koko ajan ja pystyivät lähtemään lontooseen jne? Jos siis olisi erityisen tiukkaa niin varmaan olisi tingittävä ekana studio7:sta ja vitasta jne.

Joo, tiedän että sulla oli tässä vähän eri tulokulma, mutta tätä oon miettinyt kun taas on huudeltu että ne on niin köyhiä
Joo mäkään en muista että olisivat puhuneet rahaongelmista. Ja heillä on kuitenkin niitä isoja sponsoreita musiikin lisäksi vielä.
 
vierailija
Tauoista puheenollen, missä yhteydessä bojan just puhui jotain lomista? Joku haastattelupätkä mutta mikä taho haastatteli? Sanoi jotain että aina voi lähteä jos omaa osuutta ei just tarvita, mutta nyt studiossa kaikkia tarvitaan. Tjtn.
 

Yhteistyössä