vierailija
Missä Bojan puhuu vähemmän sujuvasti, oisko antaa esimerkkiä?Milloin aiemmin? Keväällä -23 vai? On oppinut puhumaan sujuvammin, kun on tarvinnut enkkua paljon työssään.
Missä Bojan puhuu vähemmän sujuvasti, oisko antaa esimerkkiä?Milloin aiemmin? Keväällä -23 vai? On oppinut puhumaan sujuvammin, kun on tarvinnut enkkua paljon työssään.
Näinpä, ei riitä Joksujen rahat Amerikan valloitukseen kun muutenkin tuo tulopuoli näyttää nyt olevan vähän hakusessa. Mutta eipä hätää, S tienaa niin hyvin, että eiköhän niillä rahoilla hankita kakkosasunto Balkanilta. Sieltä lemmenpesästä voi sitten välillä käydä tekemässä kohtalokkaita ilmeitä Chanelin kuvauksissa ja tadaa... taas on poikkiksen rahaongelmatkin hetkeksi selätetty.No ei ole lähdössä. Haluaisivat vissiin keikkailla siellä, mutta voi tulla kukkaronpohjat vastaan, kuten Australiankin osalta varmaan tuli. Itse toivon heille Jenkki-keikkaa, mutta en oleta sellaista tulevan.
Katsellut B mussukka sarjoja ikävöidessään Jereä.Studiolla on siis vaan katseltu jenkkisarjoja, koska aksentti on nyt vasta kehittynyt. Ilmankos levy edistyy hitaasti.
Mulle vähän aikaa sitten sanottiin myös että kuulostan tosi amerikkalaiselta. Kyseessä oli keski-euroopassa asuva australialaispariskunta, eikä se heidän sanomanaan ollut mikään kehu. Sanoin selitykseksi että meillä oli vähän aikaa sitten yhdysvaltalainen vaihtari, että jos vaikka siksi. Se oli ihan totta, mutta ei mun aksenttini kyllä sen takia muuttunut, koska tän vaihtarin kanssa puhuttiin oikeastaan pelkästään suomea. Myöhemmin joku kertoi että suomalaisilla on usein vahva amerikkalainen nuotti, vaikka ainakin mun ikäpolvelle yritettiin sinnikkäästi opettaa melkein pelkkää brittienglantia.Tietenkin voi kehittyä. Itsellänikin on enemmän se, kuin brittiaksentti, koska katson paljon jenkkisarjoja.
Joo, se Donald Trump. Eiks se selvtetty jo jonku aikaa sittenEli Boitsulla on oikeasti joku Nykiläinen liikemies kierroksessa.
Eli sulle tauko nähtävästi on käsitteenä vieras ja oletat sen tarkoittavan pitkiä aikoja. No käytetään sitten termiä lomailla, jos se on sulle selkeämpi.Ei ole ollut.
Onko sulla uhmaikä? Kaikkeen pitää sanoa ei. Etkä edes ole seurannut JOta aiemmin, kun et mitään tiedä.Ei ole ollut.
Tai joku hänen pojistaan?Joo, se Donald Trump. Eiks se selvtetty jo jonku aikaa sitten
Mitä sä halusit tietää?Eli sulle tauko nähtävästi on käsitteenä vieras ja oletat sen tarkoittavan pitkiä aikoja. No käytetään sitten termiä lomailla, jos se on sulle selkeämpi.
Oon seurannut ja tiedän heidän touhunsa pitkälti sua paremmin.Onko sulla uhmaikä? Kaikkeen pitää sanoa ei. Etkä edes ole seurannut JOta aiemmin, kun et mitään tiedä.
Tietääköhän Karalahti, että joku slovenialainen laulaja on hänen peräänsä.Katsellut B mussukka sarjoja ikävöidessään Jereä.
Eikö ne oo pikemminkin sanoneet että tulopuoli on ollut sillä tavoin turvattu, että ovat voineet pitää crewn koko ajan ja pystyivät lähtemään lontooseen jne? Jos siis olisi erityisen tiukkaa niin varmaan olisi tingittävä ekana studio7:sta ja vitasta jne.Näinpä, ei riitä Joksujen rahat Amerikan valloitukseen kun muutenkin tuo tulopuoli näyttää nyt olevan vähän hakusessa. Mutta eipä hätää, S tienaa niin hyvin, että eiköhän niillä rahoilla hankita kakkosasunto Balkanilta. Sieltä lemmenpesästä voi sitten välillä käydä tekemässä kohtalokkaita ilmeitä Chanelin kuvauksissa ja tadaa... taas on poikkiksen rahaongelmatkin hetkeksi selätetty.
Sadien ja Bojanin mahdollinen suhde ottaa nähtävästi koville.Katsellut B mussukka sarjoja ikävöidessään Jereä.
Onhan Joksuilla ollut useampi loma viisujen jälkeen. Sitä paitsi tuskin B pitää taukoa enkun puhumisessa lomallakaan kun hänellä on paljon kv-kavereita.Oon seurannut ja tiedän heidän touhunsa pitkälti sua paremmin.
Vai niin. Sulla on kyllä heidän aikaisemmat tauot menneet sitten jotenkin kummasti ohi. Etkä oo tarkasti Bojanin puhettakaan kuunnellut, kun et eroa huomaa.Oon seurannut ja tiedän heidän touhunsa pitkälti sua paremmin.
Joo mäkään en muista että olisivat puhuneet rahaongelmista. Ja heillä on kuitenkin niitä isoja sponsoreita musiikin lisäksi vielä.Eikö ne oo pikemminkin sanoneet että tulopuoli on ollut sillä tavoin turvattu, että ovat voineet pitää crewn koko ajan ja pystyivät lähtemään lontooseen jne? Jos siis olisi erityisen tiukkaa niin varmaan olisi tingittävä ekana studio7:sta ja vitasta jne.
Joo, tiedän että sulla oli tässä vähän eri tulokulma, mutta tätä oon miettinyt kun taas on huudeltu että ne on niin köyhiä
Sä mielikuvittelet sen harhoissas niin sikäli joo.Vai niin. Sulla on kyllä heidän aikaisemmat tauot menneet sitten jotenkin kummasti ohi. Etkä oo tarkasti Bojanin puhettakaan kuunnellut, kun et eroa huomaa.
Jes jes, our konsert in puuland vas greit! Now Hangari, wii aar veri hangri!Siinä tapauksessa bojanille ois pitänyt kehittyä luonteva vantaa-aksentti.
Ei ota ollenkaan, eihän sellaista edes ole saman tason ystävä S kuin D:kin.Sadien ja Bojanin mahdollinen suhde ottaa nähtävästi koville.
Ja vanhemmat sponssaa jos ei tarpeeksi tuloja. Nepo babyillä tietty myös suhteet sponsseihin hyvät.Joo mäkään en muista että olisivat puhuneet rahaongelmista. Ja heillä on kuitenkin niitä isoja sponsoreita musiikin lisäksi vielä.
Yhtä lailla se Jerekin on ystävä vaikka sä muuta kuvitteletkin.Ei ota ollenkaan, eihän sellaista edes ole saman tason ystävä S kuin D:kin.