K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan on K lle jo aika lailla yhtä tyhjän kanssa. Ja myös päinvastoin. Tai siis ihan peruskaveri, jota moikataan, kun samaan paikkaan satutaan.
Et ole sitten paljon ruissivideoita katsellut? B näyttää edelleen ihastuneelta K:hon vai onko tämä kaikki sitten jotakin suunniteltua näytelmää? Että saa uudelle kappaleelle kuunteluita ja halauskin olisi siten suunniteltu juttu
 
vierailija
Et ole sitten paljon ruissivideoita katsellut? B näyttää edelleen ihastuneelta K:hon vai onko tämä kaikki sitten jotakin suunniteltua näytelmää? Että saa uudelle kappaleelle kuunteluita ja halauskin olisi siten suunniteltu juttu
No ei se halaus nyt oikeesti niin erikoinen juttu ollut, ihana ele toki mutta jotkut käyttäytyy ihan kuin se ois ollut joku naimisiinmeno ja sitä paitsi B näyttää ihastuneelta moneen muuhunkin, ei oo senkään puolesta mitenkään erikoista
 
vierailija
Et ole sitten paljon ruissivideoita katsellut? B näyttää edelleen ihastuneelta K:hon vai onko tämä kaikki sitten jotakin suunniteltua näytelmää? Että saa uudelle kappaleelle kuunteluita ja halauskin olisi siten suunniteltu juttu
En ole se jolle vastaat, mutta tuskinpa B on ihastunut Jereen. Shippaus kommentit saa vaan sut uskomaan siihen. B katsoo todella monia ihmisiä samalla tavalla kuin Jereä ja halaa heitä myös.
 
vierailija
Et ole sitten paljon ruissivideoita katsellut? B näyttää edelleen ihastuneelta K:hon vai onko tämä kaikki sitten jotakin suunniteltua näytelmää? Että saa uudelle kappaleelle kuunteluita ja halauskin olisi siten suunniteltu juttu
Mä en kyllä tiedä, että miten piilossa tapahtuneen halauksen voimin saisi kappaleelle lisää kuuntelijoita. Eiköhän sitä JO:ta sitäpaitsi suomessa kuunnella nykyään ihan vain heidän musiikin takia.
 
vierailija
Et ole sitten paljon ruissivideoita katsellut? B näyttää edelleen ihastuneelta K:hon vai onko tämä kaikki sitten jotakin suunniteltua näytelmää? Että saa uudelle kappaleelle kuunteluita ja halauskin olisi siten suunniteltu juttu
Olen katsellut. Ei todellakaan näytä Bojan yhtään sen ihastuneemmalta kuin monen muun tapaamansa henkilön kanssa. Mä haluaisin että sitä ihastusta olisi, mutta ei. Bojanin ihastukset taidetaan yrittää pitää piilossa.
 
vierailija
Et ole sitten paljon ruissivideoita katsellut? B näyttää edelleen ihastuneelta K:hon vai onko tämä kaikki sitten jotakin suunniteltua näytelmää? Että saa uudelle kappaleelle kuunteluita ja halauskin olisi siten suunniteltu juttu
Ruissista nähty materiaali vaan vahvisti mulla sitä käsitystä, että mitään perusystävyyttä kummempaa ei enää taida olla. Siinä porukassa oltiin samalla tavalla ystäviä kaikkien kanssa.
 
vierailija
Ruissista nähty materiaali vaan vahvisti mulla sitä käsitystä, että mitään perusystävyyttä kummempaa ei enää taida olla. Siinä porukassa oltiin samalla tavalla ystäviä kaikkien kanssa.
Oon samaa mieltä, hauskaa näytti olevan isolla porukalla mutta ei siitä mitään sen kummempaa saa. Itse kun riisuin ne shippilasit pois päästä viime vuoden lopulla niin onhan se ollut ihan selvästi nähtävillä, että B vaan innostuu ihmisistä ja näyttää ihastuneelta monenkin eri ihmisen kanssa, että ei se K mitenkään poikkeus oo
 
vierailija
Miten se olis noloa? Söpöähän se on ihmisten mielestä

Eli sinä voisit tehdä niin että menisit lirkuttelemaan ja liehittelemään jonkun varatun miehen/naisen(kummasta oletkaan kiinnostunut) kanssa siten että jotkut tekisi päätelmän että olet ihastunut tähän ihmiseen? Tämä striimattaisiin livenä ja kaikki näkisivät sen.


Minä en nää mitään ihastumista vaan sen saman b:n kuin muidenkin kanssa, mutta tuo yllä oleva tulee mieleen kun ihmiset ajattelee näkevänsä muka aitoa ihastumista..
 
vierailija
Mua lähinnä huvittaa se miten jaksetaan aina mainita shippi ketjuissa se, että K ja Joost ovat vain veljeksiä. Ihan kuin yritettäisiin todistella itselleen, että Joost ei ole uhka B:lle. Kavereitaan he kaikki toki vain ovat.
 
vierailija
Miten se olis noloa? Söpöähän se on ihmisten mielestä

Eli sinä voisit tehdä niin että menisit lirkuttelemaan ja liehittelemään jonkun varatun miehen/naisen(kummasta oletkaan kiinnostunut) kanssa siten että jotkut tekisi päätelmän että olet ihastunut tähän ihmiseen? Tämä striimattaisiin livenä ja kaikki näkisivät sen.


Minä en nää mitään ihastumista vaan sen saman b:n kuin muidenkin kanssa, mutta tuo yllä oleva tulee mieleen kun ihmiset ajattelee näkevänsä muka aitoa ihastumista..
👍 No just tämä.
 
vierailija
Mua lähinnä huvittaa se miten jaksetaan aina mainita shippi ketjuissa se, että K ja Joost ovat vain veljeksiä. Ihan kuin yritettäisiin todistella itselleen, että Joost ei ole uhka B:lle. Kavereitaan he kaikki toki vain ovat.
Onhan K&Joost tavanneet jo alle vuodessa useammin kuin mitä K&B reilussa vuodessa (ja tehneet sen yhteisbiisinkin), joten kai se voi joidenkin mielen saada epävarmaksi :p
 
vierailija
No JUURI täsmälleen näin.
No niin on. Enemmän musta korostui Ruissiviikonloppuna B:n jo vähän ivaamisen puolelle menevä naureskelu Jerelle. Olisi kiva nähdä nuo haastattelut leikkaamattomina, koska veikkaan että koristuisi niistä vaan entisestään. Sai jo Joostinkin lähtemään mukaan siihen typeryyteen, vaikka se osaa selvästi kaksin Jeren kanssa sivuuttaa kaikki sammakot (kuten lips ass) silmää räpäyttämättä. Mutta B:n täytyy joka kerta hirnua niille. Ilmeisesti saa siitä itselleen tärkeän olon, kun pääsee korjaamaan ja naureskelemaan bändikaveriensa kanssa.
 
vierailija
No niin on. Enemmän musta korostui Ruissiviikonloppuna B:n jo vähän ivaamisen puolelle menevä naureskelu Jerelle. Olisi kiva nähdä nuo haastattelut leikkaamattomina, koska veikkaan että koristuisi niistä vaan entisestään. Sai jo Joostinkin lähtemään mukaan siihen typeryyteen, vaikka se osaa selvästi kaksin Jeren kanssa sivuuttaa kaikki sammakot (kuten lips ass) silmää räpäyttämättä. Mutta B:n täytyy joka kerta hirnua niille. Ilmeisesti saa siitä itselleen tärkeän olon, kun pääsee korjaamaan ja naureskelemaan bändikaveriensa kanssa.
Minäkin vähän ihmettelin sitä B n naureskelua Jerelle. Siinä meni Bojanilla reaktio vähän överiksi. Oliko B hermostunut, kun noin käyttäytyi. Onhan hän muistaakseni ivannut Jeren englantia jo vanhoina hyvinä aikoina. Toisaalta alussa ei Bojankaan kiinnittänyt huomiota K n virheisiin. Harmittaakohan Bojania yhtään Joostin saama huomio vai onko hän vaan helpottunut, kun kiinnostus on siirtynyt pois K & B suhteesta. Luulen kyllä, että B n suurin mielenkiinto on jo muissa henkilöissä.
 
vierailija
Minäkin vähän ihmettelin sitä B n naureskelua Jerelle. Siinä meni Bojanilla reaktio vähän överiksi. Oliko B hermostunut, kun noin käyttäytyi. Onhan hän muistaakseni ivannut Jeren englantia jo vanhoina hyvinä aikoina. Toisaalta alussa ei Bojankaan kiinnittänyt huomiota K n virheisiin. Harmittaakohan Bojania yhtään Joostin saama huomio vai onko hän vaan helpottunut, kun kiinnostus on siirtynyt pois K & B suhteesta. Luulen kyllä, että B n suurin mielenkiinto on jo muissa henkilöissä.
Bssä on vähän sellaisia koulukiusaajan piirteitä. Tapa, jolla se heittelee bändikavereillekin välillä, on aika ikävä.
 
vierailija
Minäkin vähän ihmettelin sitä B n naureskelua Jerelle. Siinä meni Bojanilla reaktio vähän överiksi. Oliko B hermostunut, kun noin käyttäytyi. Onhan hän muistaakseni ivannut Jeren englantia jo vanhoina hyvinä aikoina. Toisaalta alussa ei Bojankaan kiinnittänyt huomiota K n virheisiin. Harmittaakohan Bojania yhtään Joostin saama huomio vai onko hän vaan helpottunut, kun kiinnostus on siirtynyt pois K & B suhteesta. Luulen kyllä, että B n suurin mielenkiinto on jo muissa henkilöissä.
Vihdoinkin joku muukin sanoo tästä. Ajattelin itse samaa, mutta en viitsinyt sanoa kun heti moititaan tiukkapipoksi ja et ymmärrä huumoria jne. Mun mielestä se meni ivaamisen puolelle, ei ollut kivaa naureskelua, etenkin kun Jere on sanonut että hän ei pitkään aikaan kehdannut puhua englantia kun teini-iässä kaverit naureskeli hänen kielitaidolleen. Näillä palstoilla ihasteltiin tota Ruissi-pätkää, että voi kun se B on siinä niin rakastuneen näköinen ja mä vaan ajattelin, että onpa ilkeää ivailua, saa vielä toisenkin uuden kaverin naureskelemaan asialle. Mikä siinä oli niin ihanaa käytöstä, mun mielestä ilkeää ja kiusallista.
 
vierailija
Minäkin vähän ihmettelin sitä B n naureskelua Jerelle. Siinä meni Bojanilla reaktio vähän överiksi. Oliko B hermostunut, kun noin käyttäytyi. Onhan hän muistaakseni ivannut Jeren englantia jo vanhoina hyvinä aikoina. Toisaalta alussa ei Bojankaan kiinnittänyt huomiota K n virheisiin. Harmittaakohan Bojania yhtään Joostin saama huomio vai onko hän vaan helpottunut, kun kiinnostus on siirtynyt pois K & B suhteesta. Luulen kyllä, että B n suurin mielenkiinto on jo muissa henkilöissä.
B on sellainen erilainen kun on liikenteessä ilman bändiään. Silloin ei ehkä kehtaa olla oma ivallinen itsensä. Bändin taustatuen voimin sitten uskaltaa.
 
vierailija
Sekin elämän tarkoitukseen vastattu "to meet Käärijä and Joost" ja katsoa pisteliäästi Jereä sanalla, oli mun tulkinnan mukaan kyllä kaikkea muuta kuin herttaista. V*ttuiluahan se oli.
 

Yhteistyössä