K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B on ollut julkisuudessa jo pitkään ja tottakai se tietää kun on oman bändinsä kanssa harrastanut kaikenlaisia touhuja pussailuista sun muista hiplailuista alkaen, että mistä yleisö tykkää ja tietää myös varsin hyvin kuin sen ja Kn jutuista aina innostutaan. Todellakin siis tiesi mitä taas teki ruississakin kun sai shippaajat huokailemaan aivan ihastuksissaan. Nyt taas kun poistui suomesta niin voi silloin tällöin käydä heittämässä yhden kusisen tykkäyksen johonkin Kn instakuvaan, että pysyy shippaajien mielessä
 
vierailija
Sekin elämän tarkoitukseen vastattu "to meet Käärijä and Joost" ja katsoa pisteliäästi Jereä sanalla, oli mun tulkinnan mukaan kyllä kaikkea muuta kuin herttaista. V*ttuiluahan se oli.
Joo en tiedä mitä se pohjimmiltaan oli, mutta ei siitä heitosta mitään merkityksellistä tunnetta välittynyt. Hyvin on Bojan päässyt K ihastuksestaan, jos sellaista on ollut. Pystyy helposti vitsailemaan aiheesta.
 
vierailija
Eihän se JO:n uusi sarjakuva mv kiinnostanut ketään kun ei saatu mitään viittauksia Kärtsään.

Tää oli aika karua😂😂🫣 kaikki odotti sitä super innoissaan ja sit kun se tuli niin kukaan ei sanonut juuri mitään.. hemskutti kun laittoivat naisia siihen b muistuttavan tyypin kans👿
 
vierailija
Eihän se JO:n uusi sarjakuva mv kiinnostanut ketään kun ei saatu mitään viittauksia Kärtsään.

Tää oli aika karua🫣 kaikki odotti sitä super innoissaan ja sit kun se tuli niin kukaan ei sanonut juuri mitään.. hemskutti kun laittoivat naisia siihen b muistuttavan tyypin kans
No ne naiset kyllä oli siinä mun mielestä kontekstissa "naisetkin vaan kuolaa perään ja mua ei kiinnosta yhtään", niinhän siinä biisissä muutenkin sanotaan. Mutta joo, ei vihjaustakaan Khon jos sitä nyt joku odotti.
 
vierailija
Mua ihmetytti tuo hiljaisuus biisin musavideosta? Sit odotettiin kun kuuta nousevaa ja kun se julkastiin niin ei mitään? Miksi?
Musta se oli hieno ja kivan erilainen.
Tarkoitatko Joksujen musavideota? Mä ainakin tykkäsin siitä ja kiva että se oli yhdessä toteutettu fanin kanssa. Musta on kiva miten Joksut käyttää fanien luovuutta ja taidetta omiin projektiinsa se kertoo siitä että arvostavat ja pitävät heidän taiteesta!
 
vierailija
Tarkoitatko Joksujen musavideota? Mä ainakin tykkäsin siitä ja kiva että se oli yhdessä toteutettu fanin kanssa. Musta on kiva miten Joksut käyttää fanien luovuutta ja taidetta omiin projektiinsa se kertoo siitä että arvostavat ja pitävät heidän taiteesta!
Ja lisään vielä sen että musta oli hauska fakta se et Kris oli tekemässä sitä yksin fanin kanssa eikä esim kaikki Joksut. Kiva että Joksut toteuttavat erillailla näitä musavideoita eikä aina samalla kaavalla
 
vierailija
Okei piti ihan käydä katsomassa, mutta totta se on. Musavideosta tyyliin alle kymmenen kommenttia joissa myös olipa tylsä/ miten liittyy sanoihin tms kommentteja.
Semmosia faneja.
Jep ja kun musavideon ei aina tarvi edes liittyä sanoihin/biisiin. Minusta tuo oli kiva ja hauskasti toteutettu. Erilaisuus on aina hyväksi ei aina tarvitse toteuttaa samaa kaavaa
 

Yhteistyössä