K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Viime vuonna ei ollut realistiketjua Ksta. Vauvalla kaikki torpattiin ja deletoitiin, jotka olivat vääränlaisia moden mielestä. Vain K ja B sallittiin ja heidän yhteiset, joskin harhaiset jutut. Porukkaa jäi vaivaamaan se Kn siloiteltu elämä. Nyt on komposti, ja täällä sitten puretaan vanhoja, vaivaamaan jääneitä totuuksia.
Siellä nyt torpattiin vähän kaikkea. Ihan äsken oli siitä Are yousta taas miten se kuuluu vain Blle vaikka sitä on käytetty muissakin yhteyksissä. Sitä ei vaan saa sinne kirjoittaa.
 
vierailija
Luulis että jos et tykkää Käärijästä ja/tai Bojanista niin tekisit mieluummin jotain muuta elämässäsi kuin heitä käsittelevissä keskusteluissa roikkuminen. Elämä on lyhyt. Kannattaa hakea siihen iloa.
 
vierailija
Moni ei oikein näytä tajuan Käärijän lavashowta, koska he ovat tottuneet Lauri Tähkän tai Kaija Koon tapaan hoitaa esiintymiset. Käärijä on siellä lavalla niin paljon muutakin kuin pelkkä laulaja. Käärijä esiintymisissä yhdistyy mm. musiikki, stand up:n ja teatteri. Se on vissiin liikaa ketjussa pyörivälle Olavi Virran sukupolvelle.
Luuletko tosiaan, että tuota ei ymmärretä. Kyllä minä ainakin ymmärrän, ei vaan ole mun juttu tämä K n tyyli. En esimerkiksi tykkää roastaamisesta tai stand upista yleensäkään. Oon käynyt tosi monella K n keikalla uteliaisuudestakin, mutta nyt taidan jättää menemättä ainakin joksikin aikaa.
 
vierailija
Luuletko tosiaan, että tuota ei ymmärretä. Kyllä minä ainakin ymmärrän, ei vaan ole mun juttu tämä K n tyyli. En esimerkiksi tykkää roastaamisesta tai stand upista yleensäkään. Oon käynyt tosi monella K n keikalla uteliaisuudestakin, mutta nyt taidan jättää menemättä ainakin joksikin aikaa.
Voihan sitä musiikkia toki spottarista kuunnella jos ei lavashow iske :) jää enemmän tilaa meille jotka tykkää käydä!
 
vierailija
Luulis että jos et tykkää Käärijästä ja/tai Bojanista niin tekisit mieluummin jotain muuta elämässäsi kuin heitä käsittelevissä keskusteluissa roikkuminen. Elämä on lyhyt. Kannattaa hakea siihen iloa.
Mä olen ihmetellyt tätä samaa. Itse en ole varsinaisesti Joksu fani, vaikka Janin veistoksellisen upea ulkomuoto ja Nacen komeat kasvot hivelevätkin mun makuaisteja. Ei silti tulisi mieleen haukkua täällä Joksuja päivästä toiseen. Eri asia kertoa mielipide vaikka heidän uudesta biisistä, mutta se että jäädään päiviksi tai vuodeksi vellomaan siihen, että olen pettynyt heihin, niin ei se oikein ole enää normaalia.
 
vierailija
Luuletko tosiaan, että tuota ei ymmärretä. Kyllä minä ainakin ymmärrän, ei vaan ole mun juttu tämä K n tyyli. En esimerkiksi tykkää roastaamisesta tai stand upista yleensäkään. Oon käynyt tosi monella K n keikalla uteliaisuudestakin, mutta nyt taidan jättää menemättä ainakin joksikin aikaa.
Joo sun mielipide tuli jo selväksi monta kertaa.
 
vierailija
Se on jännä, minäkin näihin ihastuin viisuissa, mutta unohdin joksut heinäkuuhun mennessä. En kyllä kirjoittele heistä vihaviestejä tänne.. pitäisikö aloittaa?
👍
Kritisointi on eri asia kuin haukkuminen. Ja pettymystä viisu-Käärijän muuttumisesta törky-Käärijäksi on jauhettu aika monta kertaa. Olisiko aika siirtyä elämässä eteenpäin?
👍 Nämä samat viestit siitä miten ollaan petytty siihen kun viisu-Käärijä ei ollutkaan pehmolelu on jo niin nähtyjä.
 

Yhteistyössä