K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä ihastuin K:hon viime kesänä UMK:n ja viisujen jälkeen. Sai vähän maustetta ja särmää. Ai että kun katsoin vedet silmissä niitä välipuheita!
Tässä nyt nähdään. Jotkut tykkää tosipaljon Kn esiintymisestä ja spiikeistä. Sehän on heidän mielipiteensä. Toiset eivät tykkää. Ei kaikki voi kaikista tykätä. Me ihmiset onneksi olemme erillaisia.
 
vierailija
Moni ei oikein näytä tajuan Käärijän lavashowta, koska he ovat tottuneet Lauri Tähkän tai Kaija Koon tapaan hoitaa esiintymiset. Käärijä on siellä lavalla niin paljon muutakin kuin pelkkä laulaja. Käärijä esiintymisissä yhdistyy mm. musiikki, stand up:n ja teatteri. Se on vissiin liikaa ketjussa pyörivälle Olavi Virran sukupolvelle.
 
vierailija
Moni ei oikein näytä tajuan Käärijän lavashowta, koska he ovat tottuneet Lauri Tähkän tai Kaija Koon tapaan hoitaa esiintymiset. Käärijä on siellä lavalla niin paljon muutakin kuin pelkkä laulaja. Käärijä esiintymisissä yhdistyy mm. musiikki, stand up:n ja teatteri. Se on vissiin liikaa ketjussa pyörivälle Olavi Virran sukupolvelle.
Totta. Minulle juuri tämä K:n tapa esiintyä iskee. Ei ole vain mikään humppa-ohjelma. K:n imagoon kuuluu kiinteästi hänen hullunkurinen/koominen luonteensakin. Ei sitä pääsisi lavalla oikein muuten näyttämään. Mutta Kaija Koot ja Matit ja Tepot on sitten jollekin toiselle yleisölle toimivampi :)
 
vierailija
Sinä kilpailutat Kn ja Bn Miksi? Hyvät ystävykset ovat mielissään toistensa menestyksestä.
Luepas Super-Bojan-fanin viestit. Hän sanoi jo hyvästit K:lle, koska hän ei olekaan siloposkinen UMK-K. Mutta silti jauhaa K:sta täällä. Niin ei sitten Super-Bojanissa ollut mitään kiinnostavaa kirjoitettavaa, kun piti täällä jo hyvästellystä K:sta puhua.
 
vierailija
Moni ei oikein näytä tajuan Käärijän lavashowta, koska he ovat tottuneet Lauri Tähkän tai Kaija Koon tapaan hoitaa esiintymiset. Käärijä on siellä lavalla niin paljon muutakin kuin pelkkä laulaja. Käärijä esiintymisissä yhdistyy mm. musiikki, stand up:n ja teatteri. Se on vissiin liikaa ketjussa pyörivälle Olavi Virran sukupolvelle.
Ei kaikkien tarvi tykätä käärijästä ja hänen tyylistään. Joillakin tuntuu ottavan koville, kun osa menee ennemmin pmmpn tai elastisen keikalle. Ja mä en tykkää edes ammattilaisten standupista. Meen mieluummin keikoille nauttimaan musiikista. Puhetta voi kuunnella radiostakin.
 
vierailija
Ei kaikkien tarvi tykätä käärijästä ja hänen tyylistään. Joillakin tuntuu ottavan koville, kun osa menee ennemmin pmmpn tai elastisen keikalle. Ja mä en tykkää edes ammattilaisten standupista. Meen mieluummin keikoille nauttimaan musiikista. Puhetta voi kuunnella radiostakin.
Niin, K ei sitten vian ole sinulle. Ei hänen tyyliään tarvitse myöskään loukata. Different strokes for different folks
 
vierailija
Moni ei oikein näytä tajuan Käärijän lavashowta, koska he ovat tottuneet Lauri Tähkän tai Kaija Koon tapaan hoitaa esiintymiset. Käärijä on siellä lavalla niin paljon muutakin kuin pelkkä laulaja. Käärijä esiintymisissä yhdistyy mm. musiikki, stand up:n ja teatteri. Se on vissiin liikaa ketjussa pyörivälle Olavi Virran sukupolvelle.
Ei ole kyse tajuamisesta, vaan makuasioista. Mä rakastan musiikkia ja menen kuuntelemaan ja nauttimaan siitä keikoille. Jos haluan teatteria tai standupia, meen katsomaan niitä.
 
vierailija
Niin, K ei sitten vian ole sinulle. Ei hänen tyyliään tarvitse myöskään loukata. Different strokes for different folks
Just tämä. Jos ei tykkää K:sta tai hänen tavastaan esiintyä, niin miksi sitä pitää parkua näissä ketjuissa päivästä toiseen. Normaalin ihmisen olisi jo kuulunut päästä yli siitä, että K on niin paljon muutakin kuin pelkästään se Viisu-Käärijä. Jotenkin alkaa tuntua siltä, että näitä paria K dissaajaa sapettaa oikeasti K:n menestys, vaikka muuta väittävätkin.
 
vierailija
Ei ole kyse tajuamisesta, vaan makuasioista. Mä rakastan musiikkia ja menen kuuntelemaan ja nauttimaan siitä keikoille. Jos haluan teatteria tai standupia, meen katsomaan niitä.
Eli olet siis kaavoihisi kangistunut. K on paketti, jos et hyväksy koko pakettia, niin hän ei ole sua varten. Sitä en ymmärrä, että miksi kirjoitat näitä samoja ”olen pettynyt K:hon” kommentteja täällä jatkuvasti. Tyylistä ja ilmaisutavoista nimittäin näkee, että sama tyyppi niitä kirjoittaa. Koita jo päästä yli näistä pettymyksistä K:ta kohtaan, ei ole enää tervettä.
 
vierailija
Just tämä. Jos ei tykkää K:sta tai hänen tavastaan esiintyä, niin miksi sitä pitää parkua näissä ketjuissa päivästä toiseen. Normaalin ihmisen olisi jo kuulunut päästä yli siitä, että K on niin paljon muutakin kuin pelkästään se Viisu-Käärijä. Jotenkin alkaa tuntua siltä, että näitä paria K dissaajaa sapettaa oikeasti K:n menestys, vaikka muuta väittävätkin.
Niinpä, alkaa olla jo puolitoista vuotta UMK-ajoista, mutta täällä ulistaan. Kyllä he K:sta välittävät, ja paljonkin kun näin paljon häntä ajattelevat. Esim. Elastinen ei minuun iske, ja hoidan asian olemalla ajattelematta häntä -ikinä-, en roiku vihapalstoilla tai seuraa hänen puheitaan. Jännä.
 

Yhteistyössä