K-18. Munasin seksin. Älä aukaise jos et halua lukea räävittömyyksiä

  • Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti
Hyvät naiset on tyydyttäviä miehiä ja miehiä jotka tyydyttävät kunnolla naista=)
En ole tavannut naista joka jaksaisi kauan klitan hyväilyä,imemistä,nuolemista,sitä todellakin mielelläni kauan tekisin,sellaista naista ei vielä löytynyt,tiedättekö sellaisia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja CASPER:
Hyvät naiset on tyydyttäviä miehiä ja miehiä jotka tyydyttävät kunnolla naista=)
En ole tavannut naista joka jaksaisi kauan klitan hyväilyä,imemistä,nuolemista,sitä todellakin mielelläni kauan tekisin,sellaista naista ei vielä löytynyt,tiedättekö sellaisia?
No tiedän.... :D
 
kuitenkin lepakoillakin niin, että mikään ei voita munaa. Voidaan siinä alussa muutakin tehdä, kihnuttaa ja muuta, mutta lopuksi kuitenkin halutaan saada pilluun kunnon täytettä. Ja mikä se olisi, jos ei jämäkkä ja suonikas elävä kulli. Muuten, kyllä minä ainakin saan orkkuja ilman että mun klittaa kopeloidaan. Ehkä se johtuu siitä, että mun ukolla on melkoisen iso klunssi ja minulla siihen hyvin sopiva toosa. Tunnen aina miten se liikkuu ja tunnen myös sen ruiskauksen.
Ihan toinen juttu on sitten klittaorkku. Senkään saaminen ei minulle tuota mitään vaikeuksia. Hiukan liukastetta ja kaksi sormea ja sopivan rytminen liike, ja aina tulee. Välillä melko nopeasti, joskus, kun tekee oikein hyvää, hiukan yrittää pidätellä, mutta sitten se kuitenkin tulee.
 

Yhteistyössä