aurinkoinen, miten teidän alkioille kävi, selvisivätkö kaikki sulatuksesta? Miten jatkatte nyt eteenpäin?
Ja
tänttärälle heti alkuun SUURET ONNITTELUT! Mahtavaa!
Oliko mitään sen suurempia oireita, vai vaan menkkojen poisjäänti?
Mulle tehtiin aamulla aukkari. Paikat kuulemma auki eli sen suhteen kaikki niinkuin pitääkin. Toimenpide teki vähän ilkeetä, ei mitään selvää kipua tietyssä paikassa, mutta siinä vaiheessa kun lääkäri alkoi sitä nestettä ruiskuttaa (vai täyttikö sitten sitä jotain palloa, mulla meni sen toimenpiteen vaiheet vähän ohi...) niin alkoi semmoinen voimakas menkkakipujen kaltainen olo. Hoitajan piti vielä painaa kädellä siitä mahan päältä, että toimenpide onnistui. Heikotti sen verran, että pyörryin melkein siihen tutkimuspöydälle ja jälkeenpäin kun siinä lääkärin kanssa juteltiin, niin piti vähän hengitellä... :/ Pötköttelin vielä hetken aikaa siellä yhdessä huoneessa, ennen kun lähdettiin pois. Onneksi oli mies tukena pitämässä kädestä kiinni ja silittelemässä päätä... <3
Otin loppupäivän sairaslomaa töistä, oli sen verran heikko olo ja hartiapistokin tuossa oikealla puolella tuntui... Nukuin pari tuntia ja olo nyt parempi.
Clomirepestiä en kesäksi saanut... En siinä olotilassa oikein osannut sitä vaatia ja lääkärikin piti parempana, että jatketaan sitten syksyllä tutkimuksia/mahdollisia hoitoja.
Mulla ilmeisesti muutama hormooniarvo vähän koholla, mutta kuitenkin viitearvojen sisällä. Menen ensi kierrosta uudelleen pariin verikokeeseen (S-FSH ja S-LH). Nämä arvot siis ilmeisesti ne mitä lääkäri mietti, ilmeisesti tämän ikäisellä ovat yleensä matalammat (edelliset arvot siis FSH 10 ja LH 7,8).
Muistaako muut, millasia arvoja olette noiden osalta saaneet? Kertoi myös, että mun kohdalla clomien käyttö vaatii ehdottomasti seurannan, koska sukusolut kuitenkin nuoria ja myös taustalla tämä monirakkulaisuuden "epäily"...
Että näin. Ei tällä hetkellä kovin paljoa harmita tämä, että kesän ajan tilanne on pysähdyksissä... Nautin kesästä ja käyn edelleen anopilla akupunktiossa. Ja ehkä ihan pienenpienesti toivon, että mekin plussattaisiin tänttärän tavoin aukkarin jälkeen...
Kuulemma vasemmalla puolella oli nähtävissä follikkeli, eli ovulaatio ilmeisesti kuitenkin luomusti tulossa.