Pinja onko ollut vaikea miettiä nimeä? Mulla ainakin kasvaa jo nyt harmaita hiuksia päässä kun ajattelenkin asiaa. Ihanaa kun ihmiset viitsivät luovuttaa maitoa, verta ja muuta että heikommat saavat näin apua! tuossa kukkia siitä hyvästä :flower:
Rhealle oikein paljon onnea pojusta :flower: :heart:
Hemuli anteeksi mutta mulla on mennyt ohi että missä päin olet? ei ole pakko kertoa tarkkaa paikkaa mutta ulkomailla siis. Onneksi en ole itse vielä joutunut liitoskipujen kouriin muuta särkyä on ilmaantunut kyllä jos vähän enemmän rehkii. Joko kerkesit rakenne ultraan?
Sitten niitä neuvola kuulumisia:
rv 17
painoa 500/viikko
RR 112/64
pissa puhdas
Hb 130
sf-mitta 16cm
Syke 140
liikkeet + (nämä tuntuneet maanantai illasta selvästi)
Kaikki siis ihan mallikkaasti, yllätyin aikalailla tuosta sf-mitasta mutta kun olen näin lyhyt niin sanoivat että menen luultavasti koko raskauden käyrän yläpuolella. Päänsärky pitää selvittää kun sitä on ja paljon. Tissitkin on alkaneet vuotamaan, onneksi ei mitenkän suihkuten mutta niin että läpi tulee jos ei ole ritsikoita.
Mutta kaikille terveisiä toivottaa
Koiruus ja pentunen rv 17+1
Rhealle oikein paljon onnea pojusta :flower: :heart:
Hemuli anteeksi mutta mulla on mennyt ohi että missä päin olet? ei ole pakko kertoa tarkkaa paikkaa mutta ulkomailla siis. Onneksi en ole itse vielä joutunut liitoskipujen kouriin muuta särkyä on ilmaantunut kyllä jos vähän enemmän rehkii. Joko kerkesit rakenne ultraan?
Sitten niitä neuvola kuulumisia:
rv 17
painoa 500/viikko
RR 112/64
pissa puhdas
Hb 130
sf-mitta 16cm
Syke 140
liikkeet + (nämä tuntuneet maanantai illasta selvästi)
Kaikki siis ihan mallikkaasti, yllätyin aikalailla tuosta sf-mitasta mutta kun olen näin lyhyt niin sanoivat että menen luultavasti koko raskauden käyrän yläpuolella. Päänsärky pitää selvittää kun sitä on ja paljon. Tissitkin on alkaneet vuotamaan, onneksi ei mitenkän suihkuten mutta niin että läpi tulee jos ei ole ritsikoita.
Mutta kaikille terveisiä toivottaa
Koiruus ja pentunen rv 17+1