Tein juustokakun joka oli maultaan kiva...mutta ulkonäöltään ei enää yhtään kiva Täyte halkes kun otin renkaan pois jne... Kuinka saan siistin sivuilta ja päältä?? Ja kuinka saan parhaiten sen renkaan pois. Pistättekö leivinpaperin pohjan päälle, kun se pohjallinenhan jää sinne alle, joka taas pyörii niin kun hyrrä. Antakaa jotain vinkkejä kuinka kaikki teette
Jos teen irtopohjavuualla (mitä harvoin käytän) niin laitan leivinpaperin sinne pohjan ja kakun väliin, helppo siirtää tarjoilualustalle
Mutta useimmiten käytän Tupperin Kakkutasoa, eli muovinen irtopohjavuuan vastine, ainut että siinä pohja on suoraan tarjoilualusta =)
tikulla tai veitsellä pyöräyttää kakun ja reunan välin ja nostaa reunan pois, koristelee ja laittaa tarjolle
Jos kakku repeilee niin kannattaa ehkä lisätä hieman liivatetta, jolloin pysynee paremmin kasassa?