Ilmoittaudunpa minäkin tänne kirjoittelemaan, kun juttujanne lukemassa olen jo tovin aikaa käynyt.
Olen 38v. ensiodottaja, tavattoman onnellinen, että olen etuoikeutettu "harvinaisuus" joka saa kaksi pientä ihmettä yhtäaikaa. :heart: Tämä selvisi jo vkolla 5+jtn kun ultrattiin eka kerran. Käyn seurannoissa tosi tiheään, koska samantien plussauksen kanssa selvisi että sairastan tyypin 1 diabetestä, monenlaista riskiä siis riittää, mutta pitää vaan toivoa, että hyvin menisi ja vauvat olisivat terveitä. Muutama yritys päättyi aiemmin kesken, korkea sokeri on voinut olla syy. Tämä raskaus kuitenkin käynnistyi taas ihan luomusti, ei ehditty mitään tutkimuksia tai hoitoja aloittaa, toivon että sokru saatiin nyt niin ajoissa kiinni, ettei se olisi ehtinyt aiheuttaa mitään rakennevaurioita sikiöille.
Minkäänlaisia pahoinvointeja tai ihmeempiä vaivoja ei ole ollut koko aikana, hengästymistä nyt vähän ja välillä jotain venymisvihlaisuja. Vatsa on suuri ja ihana
Liikkeitä epäilen tunteneeni nyt parina viime päivänä, sellaista pienenpientä hentoista kopsahtelua tuntuu joskus alhaalla vasemmalla. En osaa ajatella missä kohtaa vauvat tuolla sijaitsevat, onko toinen oikealla ja toinen vasemmalla navastani katsoen, niinkuin nt-ultrauksen laitteen liikuttelusta vatsan päällä päättelin, vai ovatko he tuolla "päällekkäin" niinkuin toisen sairaalan ultraaja kerran mainitsi ??
Näissä katsastuksissa kaiken on todettu tähän mennessä olevan niin hyvin ja normaalia kuin mitä voi nähdä. Eri pusseissaan ja omilla istukoillaan ovat. Rakenneultraa 3 vkon päästä odotan innolla, jospa sukupuoletkin sitten näkyisivät. Niin ja pieni pelko vilahtelee välillä mielessä, että kunhan ei löytyisi mitään ikävää.
Minulle tulee perussairauden ja kaksosuuden takia ihan varmasti suunniteltu sektio, LA on 27.6, mutta kaiketi melkoisesti aikaisemmin nämä näkee sitten maailman. Kesän alkua siis odotellaan malttamattomana, edellisen sivunkin hienot kuulumiset toivat niin hymyn huulille, että voi kuinka odottaakaan näkevänsä omat pienet ja sen mahdollisen "yhteyden". (ONNEA paljon Omppuf :flower
Kertoilkaapa kiltit lisää, miten olette ekoja liikkeitä havainneet ja mistä kohtaa, miten niitä alkaa sitten erottaa, että ovat eri vauvojen liikkeitä eikä saman, miltä ne tuntuvat kun alkavat voimistua verrattuna ekoihin, jne.?
Tanita ja tuplaturbo (mahan nimi
) 18+3